5-MEO-MIPT

Ouwe76

Newbie
Hoi, ik wil vanavond dit stofje gaan proberen. Ik vraag me alleen af of het beter is om oraal of nasaal te doen? Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt voor jullie wijze raad.

Zeehond

Badass junkie
Yep, neem het net zelf!
Heb er wel ervaring mee.
Altijd oraal doe ik.
Begin rustig 5mg!
Je kunt stapelen.
Heb zelf nooit hoge dosissen gedaan.

rustig aan, is een zeer potent stofje.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik heb 5-meo-mipt zegels. Moet ik deze een tijdje in mijn mond houden zoals lsd-zegels of kan ik ze meteen doorslikken?

Smaak is vrij sterk namelijk...😅

Proxima

Badass junkie
zegels met Moxy? moet niet gekker worden. Lijkt me nep.
Een blotter kan prima 10mg 5-MeO-MiPT bevatten, en deze blotter kan je ook prima direct inslikken, bij voorkeur met een klein bodempje eten in de maag.

Qua dosering kan je oraal het beste beginnen met 5mg, en dan een half uur later nog een keer 5mg erbij stapelen, weer een half uur daarna later kan je als het goed aanvoelt nogmaals 5mg erbij stapelen.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Een blotter kan prima 10mg 5-MeO-MiPT bevatten, en deze blotter kan je ook prima direct inslikken, bij voorkeur met een klein bodempje eten in de maag.

Qua dosering kan je oraal het beste beginnen met 5mg, en dan een half uur later nog een keer 5mg erbij stapelen, weer een half uur daarna later kan je als het goed aanvoelt nogmaals 5mg erbij stapelen.
De verdeling van deze stof gelijkmatig over een blotter te krijgen is zowat onmogelijk. Een halve blotter zal dan niet automatisch een halve dosering hoeven zijn. Vandaar dat het vreemd is om moxy op blotters aan te bieden.

Nathaniel

Wijs gebruiker
De verdeling van deze stof gelijkmatig over een blotter te krijgen is zowat onmogelijk. Een halve blotter zal dan niet automatisch een halve dosering hoeven zijn. Vandaar dat het vreemd is om moxy op blotters aan te bieden.

Kun je dan niet een badje maken en daar je sheet in drenken?

Dan is elk blotter gelijk gedoseerd toch?

Ben geen chemicus, enlighten me

• Haha
Waarderingen: ljuv

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Aan de randen van een blotter is de concentratie van de opgelost stof vaak gekristalliseerd. Blotters worden vaak als sheet in vloeistof gedrenkt. Aan de randen van die sheets zit dan vaak de hoogte concentratie van de stof. Zodoende weet je niet wat de middelste blotters exact bevatten.

Laat ze gewoon maar testen. Moxy is geen geschikte stof om gelijkmatig op te lossen en te verwerken in blottervorm.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ok, interessant. Vanaf hoeveel mg zou de sheet in vloeistof betrouwbaarder worden? Kristallisatie heeft zijn max neem ik aan. Vanaf welke verhouding kan men aannemen dat de verdeling over de blotter volledig gelijkmatig verzadigd is? Of is dit dus überhaupt onmogelijk door die eerdere Kristallisatie aan de rand?

Edit: Lees 'm nog eens na en zie nu dat we zijn geschakeld naar een halve blotter. Echt gelijkmatig lijkt mij ook tricky business als het over zulke kleine hoeveelheden gaat. Dan kun je nooit garanderen dat er een paar mg of kleiner net ff naar de andere kant is gevallen door een bubbeltje of je buurman die niest ofzo..

Laatst bewerkt:

Proxima

Badass junkie
Ik gaf alleen aan dat 10mg Moxy prima op een blotter kan passen. 🤷‍♂️

De verdeling zal met blotters inderdaad vaak een issue zijn, en ik zal Moxy-blotters ook zeker niet als eerste preparatie aanraden.

Als je zeker wilt zijn van je dosering dan is volumetric dosing waarschijnlijk het meest makkelijk om gelijke doseringen te behalen:
  1. Weeg 50mg Moxy af
  2. Los dit goed op in 10ml Vodka
  3. Zuig dit mengsel op met een 10ml spuitje, elke ml in het spuitje bevat nu 5mg Moxy
  4. Schrijf op het spuitje dat het 5mg Moxy per ml bevat, handig voor later

Het geprepareerde spuitje kan je in de koelkast in een afgesloten verpakking voor langere tijd bewaren. Het zal over de tijd wel langzaam donker verkleuren en een beetje in kracht afnemen, maar dat is alleen een probleem als je het decennia lang wil bewaren

Hugo909

Belezen gebruiker
Heb het in m'n mandje zitten, ga het (poeder) toch maar bestellen. Benieuwd naar je ervaring debkb!

Edit, ben voor de zekerheid toch maar voor pellets gegaan. Doseert wat makkelijker, en vooral veiliger, lol.

Laatst bewerkt:

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Heb het in m'n mandje zitten, ga het (poeder) toch maar bestellen. Benieuwd naar je ervaring debkb!

Edit, ben voor de zekerheid toch maar voor pellets gegaan. Doseert wat makkelijker, en vooral veiliger, lol.
Is het freebase? dan vapen. freebase is volgens mij corrosief dus als je dit gaat snuiven gaat het flink irriteren. en weeg het in godsnaam goed af en indien mogelijk en je hebt geduld laat je het testen.

Hugo909

Belezen gebruiker
Is het freebase? dan vapen. freebase is volgens mij corrosief dus als je dit gaat snuiven gaat het flink irriteren. en weeg het in godsnaam goed af en indien mogelijk en je hebt geduld laat je het testen.
Ik had de freebase in m'n mandje zitten, maar ben uiteindelijk voor pellets gegaan. Als het goedje me bevalt haal ik nog wel wat poeder, maar zal dit niet snel snuiven.

Bovenaan