5-Meo-DMT

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik vond niks in de zoekfunctie.

Dus bij deze, geopend.

Binnenkort zit 5-Meo-DMT eraan te komen :hearteyes:

Heeft iemand ervaring met dit goedje?

En heeft iemand weet van de prijzen, ik krijg het voor 20 euro/100mg.... met 30mg/trip.

Groet.

Debris

Bewuste gebruiker
Geen ervaring mee.
Maar heb gehoord dat het gelijkaardig was, alleen dan langer, minder intens en zwart/wit. Dit zal natuurlijk ook weer allemaal van de persoon zelf afkomen. Ik denk dat het wel een 20€ waard is, laat ons zeker weten hoe 't was.

Ik ben het nog niet tegengekomen dus kan echt niks zeggen over de prijs.
Merk wel dat de research chemicals op aan 't komen zijn.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Aan't opkomen zijn ze zeker :wink:

Binnenkort kan wel nog enkele maanden duren, maargoed.

Tripreport daarvan zal ik sowieso schrijven, lijkt mij geniaal.

Groet.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Jalliz zei:
Ik vond niks in de zoekfunctie.

Dus bij deze, geopend.

Binnenkort zit 5-Meo-DMT eraan te komen :hearteyes:

Heeft iemand ervaring met dit goedje?

En heeft iemand weet van de prijzen, ik krijg het voor 20 euro/100mg.... met 30mg/trip.

Groet.

30mg de trip?

Welke manier neem je het in dan? Want als je 30mg rookt ben je echt heel ver weg, beter 10mg roken...

grtzz

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ahzo. Had me 30mg laten vertellen.

Maar oke, je kan gelijk hebben hoor, zou het gewoon via bong doen denk ik :)

Bedankt.

Dopezilla

Badass junkie
Voor snuiven zijn hier de doseringen:

Insufflated 5-MeO-DMT Dosages:
Threshold: 3 - 5 mg
Light : 5 - 10 mg
Common: 8 - 15 mg
Strong: 10 - 25 mg

Dus 30mg lijkt me wat overdreven, zeker om te roken.

Doseringen om te roken:

Smoked 5-MeO-DMT Dosages:
Threshold: 1 - 2 mg
Light: 2 - 5 mg
Common: 5 - 10 mg
Strong: 10 - 20 mg

Olle

2C-Em

Belezen gebruiker
45mg liggen om keertje te proberen..
eerst maar een betere hand-long coördinatie kweken voordat ik deze 45mg verkwansel.. of hoe schrijf je dat :mrgreen:

Spor

Wijs gebruiker
30mg is veel te veel als je een zuivere RC hebt.

Heb best wat ervaring met 5 meo dmt, mijn eerste keer was 15mg en dat was voor de eerste keer overdreven veel. 7-10mg is voor de eerste keer prima om te roken. Het verschil met N,N DMT is erg groot; het is om te beginnen aanzienlijk potenter, de dosissen liggen lager en de trip duurt langer. De trip is heel anders, visueel kan er wel wat zijn, maar láng niet zo als N,N DMT. Bij 5 meo dmt moet je het vooral hebben van de superheftige bodyrush. Zorg dat je goed zit, of als de dat fijner vind ligt, ik zou een rustig muziekje opzetten, of in ieder geval muziek waar je heel erg van houd. Zeker in en vertrouwde omgeving doen (is geen partydrug) en ik vind het zelf prettig om het te doen als er niet te veel mensen (die niet weten wat het is) bij zijn.

Zelf gebruik ik dit heel af en toe, met een klein gezelschap of alleen, later op de avond om een goed half uurtje even te spacen op van tevoren uitgezochte muziek.

Snuiven zou ik niet doen. Heb het zelf nooit geprobeerd, maar ken verschillende mensen die het wel hebben gedaan en dit is wat zei over het algemeen ervaren: eerst een extreme pijn in de neus, gevolgd door misselijkheid + kotsen terwijl ze dus keihard trippen. Geen van die mensen vond het snuiven echt een succes. Zou het gewoon roken.

Spor

Wijs gebruiker
Nou ik had gisteren zomaar toevallig even zin hierin, en heb 12mg gerookt. Het was super-super heftig, en ik raad je aan bij de eerste keer geen 12mg te nemen. En vooral goed adem blijven halen, diep in en uit ademen als je tript.

Ik zou bij je eerste keer gewoon voor 5mg ofzo gaan. Merken zal je het wel, kun je kennis maken en later opschroeven.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Nou ik had gisteren zomaar toevallig even zin hierin, en heb 12mg gerookt. Het was super-super heftig, en ik raad je aan bij de eerste keer geen 12mg te nemen. En vooral goed adem blijven halen, diep in en uit ademen als je tript.

Ik zou bij je eerste keer gewoon voor 5mg ofzo gaan. Merken zal je het wel, kun je kennis maken en later opschroeven.

Jij kan juist zijn hoor.... maar voor sommige mensen.

Volgens mij is meo toch ook heel persoonlijk.... Zat mensen op erowid die er toch echt wel n,n-dmt like effecten over navertellen

Maar i'll cut the bullshit

ik denk dat er komende vakantie een 10mg tripje zit aan te komen... keep you posted :wink:

Spor

Wijs gebruiker
Lavalamp zei:
Jij kan juist zijn hoor.... maar voor sommige mensen.

Volgens mij is meo toch ook heel persoonlijk.... Zat mensen op erowid die er toch echt wel n,n-dmt like effecten over navertellen

Uiteraard verschilt het van persoon tot persoon, ik geef inderdaad MIJN ervaring. Ik ken ook iemand die het allemaal wel mee vond vallen en bij zn 2e keer al 20mg deed wat hij goed hanteerbaar vond.

Wat ik zeg is dat ik als ervaren gebruiker gisteren 12mg HEEL ERG HEFTIG vond, en daarmee probeer ik andere mensen te waarschuwen :) Beter laag beginnen en opschroeven tot een fijne dosis, als te hoog beginnen en er schrik voor krijgen.

Verder heeft het zeker N,N achtige effecten, kzou het ook nergens anders mee vergelijken, maar geloof me als je het rookt kom je er achter dat er toch hele grote verschillen zijn. Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Vandaag 10mg in waterpijp gedaan....

Ik loste instant op in het heelal, maar vreemd genoeg enkel lichamelijk.
Visueel had ik (Buiten tijdens de 5 seconden comeup) geen hallucinaties. Niks. Gewoon de bruine
binnenkant van mijn oogleden die verlicht werden door de zon.

Al bij al was 10 mg zéér leuk en zweverig... Maar the portal moet bereikt worden.

Hou jullie op de hoogte :wink:

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
Lavalamp zei:
Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.

Persoonlijk klinkt dit me niet heel aantrekkelijk in de oren. Vind de bodyrush altijd het minst leuke aan een tripmiddel en het visuele en/of filosofische gedeelte het leukste.

of is dit een hele lekkere bodyrush?

Lavalamp

Bewuste gebruiker
trojan.exe zei:
Spor zei:
Lavalamp zei:
Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.

Persoonlijk klinkt dit me niet heel aantrekkelijk in de oren. Vind de bodyrush altijd het minst leuke aan een tripmiddel en het visuele en/of filosofische gedeelte het leukste.

of is dit een hele lekkere bodyrush?

Ik moet wel zeggen dat "the void" voelen leuk is. Precies of je zweeft instant weg in het universum....Maar de 0 visuele kant stelt dan weer teleur. Misschien volgende keer eens meer dan 20mg proberen :)

Hashja

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
Zoekfunctie liet me in de steek dan.

Kan me wel voor stellen, een spatie of streepje te veel of te weinig levert al geen zoekresultaat dus. Maar ik herinnerde mij het topic nog. :wink:

Lavalamp zei:
En geen idee, N,N lijkt me al heftig genoeg opzich neen?

Dat ongetwijfeld.

Groeten,

W.F.L.

Badass junkie
Hoe hoort dit spul er uit te zien trouwens? En te ruiken?

Het is toch niet vreemd om 5-MeO-DMT te nemen, n,n-DMT is iets anders. Volgens mij ook fijner, maar goed. Ik snuif zo wel wat denk ik. :P Voor het roken wil ik eerst nog een vapobowl hebben, anders is het gewoon verspilling. Zelfde met n,n-DMT trouwens.

Ik heb 100mg bemachtigd en het ziet er eigenlijk een beetje plakkerig uit. Kan het moeilijk laten testen :rolleyes:

Edit: Haha klinkt trouwens een beetje als ket spuiten, dat oplossen in het heelal. :P

Edit2: Kut ik zie nu pas het stukje over snuiven, nou, dan rook ik het wel :P

gamezz

Bewuste gebruiker
alsik 5-Meo-DMt kan vinden aan 20euro/100 mg (3 goeie trips denkik)
zou ik het zeker niet laten , drugs moetje niet als duur of goedkoop bekijken , maar of je het geld over hebt voor die ervaring , voor dit zou ik het er zeker voor over hebben

W.F.L.

Badass junkie
Haha, ik heb geruild 100mg gekregen voor 2 tabletten Flunitrazepam en 1 tablet Alprazolam :grin:

Alprazolam kost mij niets, die Flunitrazepam was 6eu. Mooi ruiltje denk ik zo :sunglasses:

Hoe hebben jullie gerookt btw? Puurpijp, folie, vaporizer??

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Bong hierzo.... met stormlighter voor het gemak, maat deed ook zonder en leek ook prima te gaan met normale aansteker :)

spacelord

Wijs gebruiker
De NN-DMT is denk ik wel wat leuker. Veel visueler, op de 5-meo trip je vooral lichamelijk heb ik gehoord. Ik heb enkel ervaring met de NN-DMT die me zo goed bevalt dat ik de 5-meo niet eens wil proberen :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
De NN-DMT is denk ik wel wat leuker. Veel visueler, op de 5-meo trip je vooral lichamelijk heb ik gehoord. Ik heb enkel ervaring met de NN-DMT die me zo goed bevalt dat ik de 5-meo niet eens wil proberen :grin:

Begrijpelijk. :)

Bovenaan