5-HTP

Heb afgelopen week 5htp gekocht want heb altijd erge last van katers na XTC.
Nu is mijn vraag wat de ideale dosering is om geen kater te krijgen of in ieder geval een flink verminderde kater?

Met hardbass zal ik in totaal ongeveer 3 ptjes nemen van 120mg de stuk, ik doseer dit in halfjes. Ik zal ongeveer om 5 uur mijn laatste halfje nemen zodat ik om 7u in mijn naspace terecht komt.

Nu wil ik om een uurtje of 11, dus de zondagochtend 100mg 5htp gaan pakken. Hierna zal ik dus weer verder gaan slapen. Dit doe ik zodat ik dan op zondag een beetje fatsoenlijk wakker word. Ik neem dus 5htp ongeveer 6 uur na laatste inname van mdma. Is dit wel veilig of ben ik echt te vroeg?

Ciao

langeman

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan dat wel, maar vergeet ook niet goed en gezond te eten voor en na je gebruik. Ook scheelt het als je goed rust voor en na je gebruik. Misschien kun je ook overwegen om geen 6e keer een halfje te pakken, maar na de 5e te stoppen. Echt werken doet die toch niet meer dan.
Omn je kater te beperken zijn er dus nog wel meer mogelijkheden dan alleen 5htp. Ga je daarvor let er dan iig op dat je X is uitgewerkt voordat je 5htp gaat slikken.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik sluit me bij langeman aan!
Het is echt heel belangrijk dat je pil uitgewerkt is, neem desnoods 1 hele ipv dat je je 3e en laatste pil is 2 halfjes neemt, of zoals langeman ook al zei, neem die laatste desnoods niet.

Wat ik zelf altijd doe als ik de laatste neem om bijv. 05:00-05:30 (feest afgelopen 07:00) is gewoon lekker naar huis en daar na-spacen en ff goed drinken en eten wat ik kan, dan rond een uurtje of 11:30 probeer ik te gaan slapen en neem ik wat in waar o.a. ook 5htp inzit. Dan zou er genoeg tijd tussen moeten zitten.
Eigenlijk heb ik zelfden last van (xtc)katers (weet niet of jij alcohol neem? Ik niet) mocht ik lichte hoofdpijn voelen, mocht het voorkomen, dan neem ik wel eens aan paracetamol vor het slapen, geen idee of het werk, maar heb het idee van wel.

Haunter

Newbie
Vind het wel relaxed spul, weet niet of het placebo is maar heb wel het gevoel dat de dip er minder van wordt. Het enige nadeel: je gaat er zo vaag van dromen, echt de raarste en heftigste dromen. Iig dat is wat ik ervaar :stoned:

Hoe zit het trouwens met 5-htp nemen icm zuivelproducten? Heb ooit gelezen dat dit slecht kan zijn? Ik eet elke avond voordat ik ga slapen een halve kilo kwark en neem daarbij 100 mg 5-htp.

Bovenaan