• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5-apb / 6-apb mix tablet

messned

Newbie
Vorige week ergens toch maar een keer besloten uit nieuwschierig heid een rcs te bestellen,
wat dus uitkwam op 5-apb/6-apb combo tabletten van 50mg/60mg verhouding.
Ik nam hem gistere inmiddels rond 11 uur in en verwachte dat hij na een uurtje zou inwerken..... wat dus niet zo was.

Ongeveer 6 uur later begon hij in te werken ik heb dit ook wel is vaker met mdma etc vanwege mijn langzame maag vertering maarja maak niet uit.

Ik begin me nu toch ineens lekker knetter te worden das me toch niet te beschrijven.
Ik schrijf dit ook terwijl ik lekker zit te spacen op dubstep wat ik lekker vind galmen in me hoofd als ik mdma waus ben om een of andere reden.

Ik heb misschien al wel 50 x xtc op en weet dus wel wat je moet verwachten maar dit ging me alles te boven.

Ik ben gewoon een keertje lekker helder waus zonder dat je het gevoel heb dat je helemaal van de mdma ben als je begrijp wat ik bedoel je bent gewoon lekker je zelf met een lekker gevoel over alles en je voelt je lekker in je lichaam zitten en vooraal die buzz van een energie deken of iets dergelijks.

Met mdma heb ik normaal gesproken het gevoel dat ik gewoon thuis moet blijven enzo en vooral me eigen met me eigen gedoetje bezich te houden gewoon thuis blijven dus.
Maar nu heb ik t gevoel dat ik gewoon alles kan doen terwijl ik ook waus ben maar zonder limiet ofzo je bent gewoon waus zonder meegesleept te worden door de mdma zegmaar.

Nou ging ik met net wel druk maken ik weet niet wat het met je doet op langer termijn misschien ben ik morgen wel weer wakker etc en is alles goed maar trip ik em over 9 maanden inneens uit me plaat ofzo maarja dat komt altijd wel in me op als ik waus ben van die discussies over foute dingen als je waus ben.

Ik heb gewoon alle gevoelen van mdma maar dan anders ik zet ze ff op een rijtje ik probeer het teminste:
1 gapen
2 aan jezelf zitten door je haren enzo bedoel ik dan.
3 van die wause lekkere stuipen door je lichaam als je op de bank licht.
4 en dikke stuiters nog groter dan van mdma normaal valt het altijd mee bij mij.

maar de 5-apb en 6-apb laten me voelen ofdat er niks aan de hand is:
1 ik loop veel meer rond heb zin om dingen te ondernemen
2 ik zit net tege me maat te appen maar die was weer inslaap gevallen nu heb ik die jonge net denk een heel trip report zitten sturen want hij was ook wel bekent of het werkte maarja 2 uur later ofzo heb iik hem ff bedankt dat die naar me geluisterd had ook al sliep die. als je maar bezig ben dus.

T hele report is waus ik weet het maar dit is mijn report zo waus ik em dus erop ieder zn ding.
Ik zal nog ff een cijfer geven voor van alles en nog wat:

1de zon de beste van vandaag t mooiste wat ik zag 10 punten wat mij betreft.
bellevenis van de zon een 10
2 de muziek de oo zo mooie muziek lekker helder ofdat ik eindelijk een keer goede zuivere speakers in me laptop had normaal luister ik altijd met het kabeltje op de speaker set.
een 10 ook echt super kwaliteit vandaag alles zelfs de lage hd filmpjes op youtube
de muziek een 10
3 ik schrijf nooit echt nooit ik zal niet weten wat ik op moet schrijven maar je word er creatief van
creativiteit een 10

weetje wat ik zie het al weer ik dacht ff kijken watik in gevult had zie ik allemaal 10en staan.
alles een 10 wat mij betreft en er staat een bakkie koffie klaar voor de volgende die dit leest ik verveel me dood.

gratis koffie voor iedereen en een tripreport live als je ff opschiet.

ik hoor het wel

tripzz
vage vage pillen maarja wel leuk voor 1 xtje zoals je dat met alle experimenten doet.

Smoken

Bewuste gebruiker
Wouw. Heel duidelijk en samenhangend. Je zou docent moeten worden....
Nee ik fok je maar een beetje.

Je bent gewoon goed waus, maar ik begrijp zeker wel wat je bedoelt hoor :wink: Maar voor een niet gebruiker is dit echt wartaal, haha.

Verder klinkt het als een leuk spulletje.

Maar je zegt: ''van die wause lekkere stuipen door je lichaam als je op de bank ligt''
Maar dat lijkt mij nou echt NIET relaxd gewoon.. Heb het nog nooit gehad ook niet van mdma ofzo, gebruik ook maar heel weinig. Maar eerlijk, is dit chil? Lijkt me echt kut juist.

Maare zou als ik jou was sowiso rustig aan doen met dit middel want het is een gesynthetiseerde rsc, dus er is nog heel weinig van bekend en wie weet is dit wel facking ongezond. Ik zou met die Research Chemicals gewoon af en toe een keertje eentje éénmalig proberen, in niet te hoge dosissen... Maar ja je moet zelf weten he.

Dan ga ik nu lekker troep gebruiken, waarvan bekend is hoe slecht het is (a.k.a. alcohol) :grin:

Latuuur fijn weekend

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Inmiddels al meer ervaring? Of anders terug kijkend op je report?

Heb het ook binnen namelijk.

Smoken zei:
Maare zou als ik jou was sowiso rustig aan doen met dit middel want het is een gesynthetiseerde rsc, dus er is nog heel weinig van bekend en wie weet is dit wel facking ongezond. Ik zou met die Research Chemicals gewoon af en toe een keertje eentje éénmalig proberen, in niet te hoge dosissen... Maar ja je moet zelf weten he.

Dat het gesynthetiseerd is maakt helemaal niets uit. Behalve wiet en paddo's vrijwel alle populaire drugs zijn synthetisch.
Verder is hij wat betreft 5-apb en 6-apb niet echt de eerste die het probeert, zijn al vele voor gegaan. Hieruit is eigenlijk gebleken (maar dus niet met zekerheid te zeggen!) dat het ongeveer even neurotoxisch zou zijn als MDMA, wellicht minder door minder serotonine release.
Uiteraard kunnen er wel nare nog niet onderzochte lange termijn effecten ontstaan, maar ook hier van word verwacht dat dit hetzelfde zou zijn als bij MDMA. In ieder geval pas na langdurig intensief misbruik.

Neemt niet weg dat je altijd bewust moet zijn wat je gebruikt!

Smoken

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Inmiddels al meer ervaring? Of anders terug kijkend op je report?

Heb het ook binnen namelijk.

Smoken zei:

Dat het gesynthetiseerd is maakt helemaal niets uit. Behalve wiet en paddo's vrijwel alle populaire drugs zijn synthetisch.
Verder is hij wat betreft 5-apb en 6-apb niet echt de eerste die het probeert, zijn al vele voor gegaan. Hieruit is eigenlijk gebleken (maar dus niet met zekerheid te zeggen!) dat het ongeveer even neurotoxisch zou zijn als MDMA, wellicht minder door minder serotonine release.
Uiteraard kunnen er wel nare nog niet onderzochte lange termijn effecten ontstaan, maar ook hier van word verwacht dat dit hetzelfde zou zijn als bij MDMA. In ieder geval pas na langdurig intensief misbruik.

Neemt niet weg dat je altijd bewust moet zijn wat je gebruikt!

Oké, ik wist niet dat er al redelijk wat van bekend was...
Maar ik zou er zeker voorzichtig mee omgaan en de eerste keer een hele lage dosis nemen, want misschien mis je wel een enzym ofzo, waardoor je het minder snel afbreekt ofzo. En dan later een keertje een echte dosis, ook niet te hoog.

Maar dit is wat ik zelf aan zou raden... het is en blijft toch wat minder zeker allemaal met deze RSC's.

En het klopt zeker dat de meeste soorten drugs synthetisch zijn en dat dit hoeft niks te zeggen over hoe schadelijk het is. Maar toch is in het algemeen het wel zo dat synthetische drugs als speed en xtc schadelijker zijn dan natuurlijke drugs als wiet op paddo's

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad altijd even checken of je allergisch bent voor een middel. 1/10e van de dosis vooraf een keer gebruiken om te zien of je bijv. een enzym deficiëntie hebt die van invloed kan zijn op de afbraak.

Dat speed en mdma schadelijker zijn dan paddo's of wiet heeft denk ik vooral te maken met het uppende aspect van de drugs en niet of ze natuurlijk zijn of niet.

Coca (kauwen), ephedrine en caffeïne zijn voorbeelden van natuurlijke uppende drugs die wel degelijk dezelfde soort nadelige effecten opleveren als synthetische uppers. In verhouding met hoe krachtig de drugs werken, van ephedrine sta je niet zo strak als van methamphetamine.

Over het algemeen geldt: Hoe strakker en wauser je bent van een upper, hoe meer schadelijk dit is voor je hersenen en lichaam.

Smoken

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Coca (kauwen), ephedrine en caffeïne zijn voorbeelden van natuurlijke uppende drugs die wel degelijk dezelfde soort nadelige effecten opleveren als synthetische uppers. In verhouding met hoe krachtig de drugs werken, van ephedrine sta je niet zo strak als van methamphetamine.

Over het algemeen geldt: Hoe strakker en wauser je bent van een upper, hoe meer schadelijk dit is voor je hersenen en lichaam.

Hm ja oké, dit is sowiso wel het geval bij uppers. Eigenlijk is het ergens ook moeilijk te zeggen wanneer een middel schadelijker is of niet, zo moet je er eigenlijk ook niet naar kijken. Het ligt ook maar net aan het desbetreffende middel. :)

Daarom ALTIJD eerst informatie verzamelen voor je iets gebruikt.

Echt vet raar trouwens, iets heel anders, maar ik heb het gevoel dat ik sinds mijn xtc avontuurtje, eergisteren, veel scherper of bewuster zie. En dat van een halfje (opzettelijk een halfje genomen, omdat je dan vooral het heerlijk gevoel hebt van alle serotonine in je hersenen en het meer dan het halfje vooral extra energie geeft maar ook extra schadelijkheid).... heb dat sowiso wel eens vaker met drugs gehad, namelijk met truffels.
Rare shit ook weer.

Achja, ik voel me sowieso na zo'n intense (vaak leerzame) ervaring verreikt en heel anders de dagen erna, ondanks dat ik al weer nuchter ben.

Achja ik dwaal helemaal van het topic af.

Laturrrr :wave:

Bovenaan