4FMA en combineren: ervaringen?

Nihilist88

Badass junkie
Dit is van beide kanten wel een beetje ‘doorzagen’ en prikken heren. Laten we het een beetje plezierig met elkaar houden. Het punt is duidelijk. Ik ben het met @Zeehond eens dat het prima is hoe @Nihilist88 op zijn eigen fout reflecteert. De ‘well hello there, Captain Obvious’-reflex van Fred is op zichzelf ook weer begrijpelijk in deze context, maar dit kleine euvel is het niet waard om met elkaar in een negatieve discussie te verzanden.

Peace enzo.
Ik ken FredjeKroketje zijn wijze van reageren ondertussen, extra steekjes, wat denigrerend, vingertje-wijzend, naar zij die een foute ervaring delen.
Ondanks ik het zelf inzag en deelde met de groep, houd ie er gewoon steeds van, om rondom de desbetreffende persoon een waas van negativiteit, schuld, stupidity achter te laten en blijven dingen bijhalen, ondank zo nuchter als iets, zit ik volgens mr. Kroket nu aan de stims...Aach ie moet er voldoening uithalen zeker...Zelf nen half heilige zeker xD

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ken FredjeKroketje zijn wijze van reageren ondertussen, extra steekjes, wat denigrerend, vingertje-wijzend, naar zij die een foute ervaring delen.
Ondanks ik het zelf inzag en deelde met de groep, houd ie er gewoon steeds van, om rondom de desbetreffende persoon een waas van negativiteit, schuld, stupidity achter te laten en blijven dingen bijhalen, ondank zo nuchter als iets, zit ik volgens mr. Kroket nu aan de stims...Aach ie moet er voldoening uithalen zeker...Zelf nen half heilige zeker xD
Je valt in herhaling, zoals het gros van je posts hier.

Bovenaan