• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4fma eerste keer

Ronsas

Newbie
Zojuist hebben wij voor het eerst 4fma gepakt. Capsule van 150 mg.

Voorheen pakten wij 3mmc maar dat is nu verboden. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Rcexplorer

Newbie
ga vooral niet bijnemen met dit spul ik spreek uit ervaring
met 3mmc kan dat wel maar met 4fma voelt toch minder prettig
Het kan wel als je het verstandig doet, maar de tweede keer een zeer kleine dosis en vlak voor de piek innemen. Ik gebruikte 150mg, na twee of drie uur nog 40/50mg. Je houdt het gevoel in alles langer vast maar nastimulatie is wel een dingetje (kijk niet raar op als het ineens licht wordt en blijkt dat het al morgenvroeg is). Pas wel op met dit stofje, het werkt op je serotonine en ik kreeg er wel cravings naar die soms twee weken aanhielden.

Daarnaast; probeer regelmatig even iets eten, al is het maar iets kleins of eenvoudigs, anders is de kater idd niet grappig.

Have fun

HappyMind

Badass junkie
Eens, ik moet er ook bijzeggen dat in mijn geval ook sprake is van enige tolerantie, oftewel; doe niet als ik, iets minder mag ook wel
Daarom reageerde ik ook op je berichtje met de dosis van PsychonautWiki erin. Zoals je zelf zei "Als je het verstandig doet", is een groot begrip naar mijns inziens, waar wel enige vooruitzichtigheid in beschreven mag worden tov 4-FMA.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Thanks allemaal voor jullie reacties. Net wen capsule 200 mg 2mmc bijgepraat. Dat voelt nu na een uurtje zalig!

150 mg 4-FMA en je pakt een capsule van 200 mg 2-MMC bij?! Ik heb niet echt weet van 2-MMC doseringen (is dit ongeveer vergelijkbaar met 3-MMC?) maar het combineren van onbekende stoffen op hoge doseringen klinkt niet verstandig.

Ondanks dat veel plezier, maar pas op joh.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Geniet ervan! Als ik je een tip mag geven: houd het bij één dosis 4-FMA. Negatieve bijwerkingen stapelen zich namelijk snel op bij een redose en de kater is daardoor ook echt heftig.
Ja 4-FMA heeft een heerlijke rush, maar die duurt maar relatief kort. Daarna heb je best een lange na-stimulatie waarin je die lekkere rush kan gaan missen, maar met redosen komt die niet meer echt lekker terug. Goede tip dus van @HappyMind om je voor te bereiden op de comedown en alvast te accepteren dat het lekkere gevoel zo weer voorbij is.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik heb 4-FMA liggen maar deze nog niet geprobeerd. Hoe lang duurt die rush zelf?
Zelf ben ik nog naar een geschikt moment aan het zoeken om het zelf uit te proberen, maar mijn belasting op de serotonine is al te hoog, dus dat gaat nog wel een paar maanden duren eer ik het probeer.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb 4-FMA liggen maar deze nog niet geprobeerd. Hoe lang duurt die rush zelf?
Zelf ben ik nog naar een geschikt moment aan het zoeken om het zelf uit te proberen, maar mijn belasting op de serotonine is al te hoog, dus dat gaat nog wel een paar maanden duren eer ik het probeer.
Ik zou zeggen dat de lekkere rush ongeveer 2 tot 3 uur aanhoudt en de reststimulatie 2 tot 6 uur. Maar ik heb het maar één keer genomen en nooit een report over geschreven dus ik kan het niet veel preciezer zeggen.

Bovenaan