Hallo!

Binnenkort ga ik voor de eerste keer 3-MMC gebruiken, en ik ga het dan snuiven. Ik heb erg slechte ervaring met andere middelen die oraal gaan. Mijn maag/darmen kunnen dit niet aan en ben ook daarom een tijd gestopt.

Over een paar weken ga ik het weer proberen maar dan 3mmc snuiven. Ik heb het ooit is eerder gedaan maar echt maar 3 sleutel flinke punten. Ik hoor beetje horror verhalen, vooral dus over veel cravings hebben en elke 15 min dus willen bijnemen. Dit viel met mijn vorige ervaring met 3mmc reuze mee en kon zo nee zeggen.

Nu komt iedereen waarschijnlijk weer met die verhalen, maar eigenlijk wil ik wat advies. Ik ben zo niet bekend met het snuiven en hoeveel. Wat is handig voor mij: ik ben een vrouw 1.74 en 70 kilo.

Beginnen we met een mooie lijn? Wanneer zou ik dan weer bijnemen? Gevoel of tijd? Laat het even weten ik ben benieuwd. Bedankt.

Bear

Experimenterende gebruiker
Inderdaad de hoeveelheid craving verschilt per persoon. Persoonlijk kan ik het ook goed onderdrukken.

De hoeveelheid doe ik meestal op gevoel. De eerste paar branden als een gek maar daarna wordt het wat minder. Bijnemen zowel gevoel als tijd. Als je er lekker inzit en vooral bij 3cmc is de piek heel erg kort en verlang je alweer naar een nieuwe na 15 minuten. Denk daar wel om

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo!

Binnenkort ga ik voor de eerste keer 3-MMC gebruiken, en ik ga het dan snuiven.
Laat het eerst maar testen want de meeste 3-MMC die tegenwoordig verkocht wordt is wat anders.

Ik heb erg slechte ervaring met andere middelen die oraal gaan. Mijn maag/darmen kunnen dit niet aan en ben ook daarom een tijd gestopt.

Over een paar weken ga ik het weer proberen maar dan 3mmc snuiven. Ik heb het ooit is eerder gedaan maar echt maar 3 sleutel flinke punten. Ik hoor beetje horror verhalen, vooral dus over veel cravings hebben en elke 15 min dus willen bijnemen. Dit viel met mijn vorige ervaring met 3mmc reuze mee en kon zo nee zeggen.
Snuiven is inderdaad verslavender van slikken. Sowieso kan 3-MMC sterke cravings veroorzaken. Je kunt die cravings krijgen als de drug net begint uit te werken en je nog langer een high wil ervaren. Maar je kunt ook last krijgen van cravings als je een tijdje nuchter bent. Hoe vaker je 3-MMC gebruikt, des te vaker je zin kan krijgen om het te gaan doen. Dat is dus een proces wat zich geleidelijk opbouwt. De eerste keren maak je een kennismaking, en daarna wordt het gebruik steeds een beetje meer en heviger. Daarin bepaal je inderdaad of je nee wil zeggen. Het probleem is wel dat 3-MMC steeds vaker de zin om ja of nee te zeggen kan gaan beïnvloeden.

Nu komt iedereen waarschijnlijk weer met die verhalen, maar eigenlijk wil ik wat advies. Ik ben zo niet bekend met het snuiven en hoeveel. Wat is handig voor mij: ik ben een vrouw 1.74 en 70 kilo.

Beginnen we met een mooie lijn? Wanneer zou ik dan weer bijnemen? Gevoel of tijd? Laat het even weten ik ben benieuwd. Bedankt.
Het beste kan je niet met het blote oog afmeten, maar pak je even een milligramweegschaal. Dan is het ook even een kwestie van zoeken wat een goede hoeveelheid is. Maar je hebt in ieder geval minder nodig dan wanneer je 3-MMC slikt.

De meeste mensen snuiven ergens tussen de 25 tot 100 milligram per keer. Dus misschien dan eerst even die 25 milligram proberen.

Ohja, en pas op met 'ik voel nog niks, dus ik neem maar een dubbele dosis erbij'.
Het kan zijn dat het langer duurt voordat de vorige dosis voelbaar wordt.

De hoeveelheid doe ik meestal op gevoel. De eerste paar branden als een gek maar daarna wordt het wat minder. Bijnemen zowel gevoel als tijd. Als je er lekker inzit en vooral bij 3cmc is de piek heel erg kort en verlang je alweer naar een nieuwe na 15 minuten. Denk daar wel om
Snap ik, waar denk je dan aan na 1,5 / 2 uur of kom je dan al in een dip?

Bear

Experimenterende gebruiker
Snap ik, waar denk je dan aan na 1,5 / 2 uur of kom je dan al in een dip?
Afhankelijk van hoeveel je neemt maar zou niet minder dan een uur er tussen laten.

Echter zou ik het wel aanraden om het te combineren met een bommetje. Dit werkt veel langer en je spaart je neus ermee😄

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Ik vind hoe dikkere lijnen je neemt (je ook harder gaat uiteraard) hoe meer cravings je krijgt. Dus heel hard gaan = meer cravings

Dit kan natuurlijk voor andere mensen anders zijn.
niet minder dan een uur er tussen laten.
ik doe dit soms wel. Is echt te zien aan hoe ik me voel. Soms zit er 15min tussen en de andere keer 2u. Ik tast het af

Afhankelijk van hoeveel je neemt maar zou niet minder dan een uur er tussen laten.

Echter zou ik het wel aanraden om het te combineren met een bommetje. Dit werkt veel langer en je spaart je neus ermee😄
Snap ik, over nagedacht maar ook dit komt in de maag en ben zo bang dat ik weer erg veel last van mijn maag krijg. Laatste keren bijvoorbeeld xtc, helemaal niet extreem veel genomen maar ben er elke keer zo ziek/misselijk van.

• Like
Waarderingen: Bear
Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!

Torchic

Badass junkie
Als iemand dit leest, ik ga dus sowieso snuiven. Als je advies moest geven aan iemand die dit voor 2e keer gaat doen (Beginner). Hoeveel gram beginnen? Lijn of punt? Hoeveel bijnemen? Kan iemand mij hier wat mee over uitleggen? Bedankt!
Inmiddels al genomen?

Ik zou eerder denken in milligrammen ipv grammen😜

Maar eventjes rondneuzen op het forum en je zult je antwoord wel vinden. Beter eerst beginnen met te weinig dan in een keer teveel. Ik heb het nooit afgewogen maar op gevoel gedaan maar je kunt wat richtlijnen opzoeken en vanuit daar je keuze maken.

Maar heb je het al opgezocht? :thinking:

Of is dit een verkapte poging om aan het spul te komen? :thinking:
Wat??? 😂 Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? 😅

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wat??? 😂 Ik probeer erachter te komen wat een handige dosis is om mee te beginnen. Ik zoek het op maar kom nog niet op juiste antwoord, dat is de reden waarom ik mijn vraag stel. Mag dat? 😅
Dat mag maar als je zoekt op 3-mmc dosering hier op het forum of op google lees je precies wat je nodig hebt. Plus door zelf dit soort dingen uit te zoeken leer je ook een boel andere dingen over de stof. En gezien het een rc is, is een beetje onderzoek wel aan te raden.

Lemmy

Badass junkie

Beetje doorzichtig allemaal vind ik. Maar misschien zit ik er compleet naast.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Het beste kan je niet met het blote oog afmeten, maar pak je even een milligramweegschaal. Dan is het ook even een kwestie van zoeken wat een goede hoeveelheid is. Maar je hebt in ieder geval minder nodig dan wanneer je 3-MMC slikt.
Ik heb zelf capsules gevuld, die zijn allemaal even zwaar.
Daar pak ik er eentje van en maak ik open (ik snuif het) als ik gebruik, dan weet ik altijd precies de hoeveelheid van wat ik in neem. En (vaak😅) probeer ik het daar dan bij te houden.
want ik weet zeker als ik niet zou afmeten, het eind echt zoek is. 😶

Bovenaan