• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3fa trip tijdens werk

De Zeemeerman

Badass junkie
Met nog weinig ervaring met 3fa gelijk mijn eerste regel overtreden en gebruiken vlak voor ik naar werk moest. 😬
Pas 2 x gedaan waarvan 1 x naar werk, dat was fijn en ik had zoveel tegenzin om naar die shit tent te gaan dat ik een schep poeder in mijn limonade smeet en fuckit. Op dat bedrijf wordt heel veel gebruikt en t zou niet eens opvallen ! 🙄 Nobody cares !Toen ik uit de trein stapte sloeg het KEIHARD in, oh kut ik ben te ver gegaan ! 😫 Ja sukkeltje dat heb je mooi gedaan !
Wazig en omhoog zwevend probeerde ik een beetje rustig te blijven en fietste naar het werk. Aldaar ging het wel en kwam gelukkig geen collega’s tegen pfff. Toch happy en lekker alles kunnen doen al vergat ik de tijd. Het kwam en ging in vlagen en ik was soms beetje misselijk en tegelijk happy. Ik checkte bij iedere spiegel mijn ogen : is het te zien ?? Ik leek vrij normaal gelukkig. Wel kurkdroge mond en strakke kaken. Vol zelfvertrouwen en warm happy gevoel nog een mooi zinvol gesprek gehad met iemand, had ik anders niet gekund over het erg persoonlijke onderwerp. Het begon uit te werken na ongeveer 4 uur en ik was misselijk en voelde me wagenziek🤢 Helaas moest ik nog een uur. Alles gelukt maar vraag niet hoe! Thuis gekomen en deed geen oog dicht. Gruwelijk brak van 6-8 uur weer ander werk. Notabene in een verslavingskliniek ! Was als de dood dat iemand het zou opmerken. Smoes al klaar: ik heb zooo slecht geslapen 🥴Nog steeds lichte golven misselijkheid en strakke kaken na bijna 24 uur! 😲 Eetlust totaal weg, geur van lekkere dingen maakte me misselijk.
Nog lang erover nagedacht of het nou wel of niet de moeite waard was. Toch wel op positief uitgekomen! Maar de volgende keer ietsje minderen pfffff. Toch weer een hele ervaring erbij.
Ik werk gelukkig niet lang meer op dit bedrijf dus nog ff volhouden en deze jongen is weg uit dat drugshol!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja 3-FA is niet de beste stof om zo maar wat mee in het wilde weg te scheppen. Het is een vrij potent goedje; actief in doseringen van 20 - 70 milligram. Dus als je zomaar een schep neemt dan kom je al snel bovend 70 milligram uit. Dan is het niet zo gek dat je 24 uur later nog last hebt van de na-effecten.

Sowieso is 3-FA echt een stof die een haast onmerkbare vorm van stimulans geeft. Het is makkelijk om te denken dat je weinig/niks voelt. Maar de stof werkt wel echt! Dat merk je dan dus aan het feit dat je niet kan slapen en dat je bloeddruk/hartslag hoger is. Ook lang nadat de plezierige roes is verdwenen blijven die stimulerende eigenschappen voortduren.

De Zeemeerman

Badass junkie
Idd zeer potent spul en niet afgewogen 🤭 Ik merk al zeker bewust effect bij hele kleine dosis. Cliënten daar nog niet zo vroeg 😆 Wilde dit eerst bij domme drugs daden plaatsen maar t werd een lang verhaal dus

De Apotheker

Badass junkie
Idd zeer potent spul en niet afgewogen 🤭 Ik merk al zeker bewust effect bij hele kleine dosis. Cliënten daar nog niet zo vroeg 😆 Wilde dit eerst bij domme drugs daden plaatsen maar t werd een lang verhaal dus
Gevaarlijk bezig..... Rc's op deze manier doseren is spelen met je leven.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Juun

De Apotheker

Badass junkie
Pandaknuffel vind zichzelf dan ook een enorme stommeling en koopt een weegschaaltje 😳

Hardcore_frk

Badass junkie
Ja 3-FA is niet de beste stof om zo maar wat mee in het wilde weg te scheppen. Het is een vrij potent goedje; actief in doseringen van 20 - 70 milligram. Dus als je zomaar een schep neemt dan kom je al snel bovend 70 milligram uit. Dan is het niet zo gek dat je 24 uur later nog last hebt van de na-effecten.

Sowieso is 3-FA echt een stof die een haast onmerkbare vorm van stimulans geeft. Het is makkelijk om te denken dat je weinig/niks voelt. Maar de stof werkt wel echt! Dat merk je dan dus aan het feit dat je niet kan slapen en dat je bloeddruk/hartslag hoger is. Ook lang nadat de plezierige roes is verdwenen blijven die stimulerende eigenschappen voortduren.
I love this shit!

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
Je werkt in een verslavingskliniek en je gaat met drugs op naar je werk?
Wat doe je daar voor werk? Niets met patiënten laten we hopen :expressionless:

De Zeemeerman

Badass junkie
Je werkt in een verslavingskliniek en je gaat met drugs op naar je werk?
Wat doe je daar voor werk? Niets met patiënten laten we hopen :expressionless:
Nee hoor ik doe de schoonmaak daar op de kantoren, ik heb verder niks met de cliënten te maken. Ik had ook niet verwacht dat het zo lang door zou blijven werken, was vooral brak door slaapgebrek achteraf. 😴

De Zeemeerman

Badass junkie
Weegschaal is bezorgd met nog wat andere leuke dingen van de smartshop 😄

Gewogen wat ik ongeveer heb gebruikt bij 3 fa trip: 50 mg
Meer kan het niet geweest zijn
😁

Bovenaan