• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3e keer paddo's, mexicaanse

RandomDude123

Bewuste gebruiker
1e paddo trip: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=
2e paddo trip: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=

De vorige paddo reis hebben we bij mij in de tuin gedaan, en daarom wilde we voor de volgende trip een andere locatie. Omdat E's ouders weg waren, hadden we mooi het huis alleen. Naast E deed ook S mee, beide heren hebben al ervaringen. W werd ontgroend.

Eerst moesten we de paddo's nog ophalen, dus gingen we rond 3 uur met de bus richting leeuwarden. Daar was de shop nog dicht vanwege de bouwvak, dus nog ff een patatje gehaald en geschuild voor de regen, voor we eindelijk zaken konden doen. In Repelsteeltje (beste shop van het noorden van het land) hebben we nog een Repelknots gekocht, een dikke voorgedraaide joint die er goed insloeg. Ik was nog moe van de hele week werken, dus ik werd wat sloom ervan. W werd helemaal raar en misselijk, dat was niet echt chill.

Toen naar huis, en nog even wachten tot de andere gasten er ook waren. Eerst nog ff lekker donkey kong gespeeld op de snes, en toen de paddo's naar binnen gewerkt middels een bakje yochurt. Het smaakte zoals altijd niet super, maar je moet er wat voor over hebben! We zaten buiten in de tuin toen we de paddo's opaten. Het is een relaxte tuin, met een klein pleintje met daaromheen schuttingen die helemaal begroeid zijn met klimops en andere planten.

Op een gegeven moment besloot iedereen naar binnen te gaan, maar ik begon intussen al lichte hallucinaties te krijgen en besloot in mijn eentje buiten te blijven. Dat vind ik juist fijn, omdat ik zo niet afgeleid word en een zo spiritueel mogelijke start kan maken.

En dat gebeurde ook. Ik probeerde in het begin de hallucinaties te forceren, wat natuurlijk niet kan. Op een gegeven moment dacht ik dat het goed begonnen was, maar de hallucinaties werden steeds heftiger naarmate de tijd vorderde. Net zoals de vorige trip kreeg de natuur een belangrijke rol. Het was alsof de planten meer details kregen dan anders, ieder raar uitstekend sprietje, bloempje of takje viel op. De klimops kregen karakters en er verschenen ontelbare oogjes op en tussen de bladeren (en terugkerend iets in mijn paddo trips). Ik voelde de eenheid tussen al het gewas, de planten, bomen en beesjes. Ik raakte gefascineerd door de planten en het was alsof ze mij binnen wilde laten in hun wereld. Ze legde mij uit dat het belangrijkste voor hun de zon was, dat was als het ware hun god, en die aanbeden ze. Ik zag de planten en bomen met hun taken in de lucht zwaaien als een soort aanbiddingsritueel voor de zon. Het had iets treurigs, deze eeuwige aanbidding, maar het schepte ook structuur voor ze. Ik voelde me er thuis, en begon me ook een plant te voelen. Ik ben uit mijn stoel gekomen en heb een hele tijd als een plant gestaan, met mijn gezich omhoog naar de hemel. De wolken kwamen in hoog tempo overdrijven, en er ontstonden patronen van stippen in drie kleuren, vergelijkbaar met wanneer je goed naar een billboard poster gaat staan kijken (die bestaan ook uit drie-kleurige stippen). Het fascineerde me en ik voelde een mystieke kracht in de lucht. Daarna ben ik weer gaan zitten, en achterover gevallen met mijn stoel. Ik leunde tegen de schutting achter me, en klemde mij vast, en hing daar als een soort klimop.

Toen ik weer overeind kwam na een tijd kwamen er weer mensen naar buiten. Ik zat nog helemaal in mijn 'plant zijn' en besloot om nog ff als een plant te blijven staan. Uiteindelijk ben ik toch gaan zitten, en raakte ik meer gewend aan de hallucinaties waardoor ik me op andere dingen kon focussen. Ik was enthousiast en begon veel te praten. Intussen werd het donker, en ik stelde voor om een wandeling te gaan maken door een dichtbij gelegen parkje. Dit kwam er niet van, want uiteindelijk besloten we om naar binnen te gaan.

Daar werd de trip minder mystiek. Minder hallucinaties, en ik kreeg weer behoefte aan de 'aarde' dingen zoals eten, drinken, geur en muziek. Hier moest ik wel weer aan wennen, alsof ik het door mijn trip buiten was verleerd. Drinken sijpelde langzaam naar binnen, het eten van een lolly nam tijden in beslag, de lucht van cannabis rook ontzettend sterk en had een volle aroma, en ik luisterde naar muziek alsof ik het voor de eerste keer hoorde. De cd Hello Waveforms van William Orbit is voor mij de perfecte paddo muziek, mysterieus maar wel warm en vriendelijk. De ego's van mij en mijn vrienden waren totaal opgelost, en we probeerde onder woorden te brengen wat we eigenlijk voelde. Dezelfde vage kreten als tijden de vorige trip passeerden de revue: "alles is een groot beleven", "niets hoeft", "één is alles, en alles is één". Ik voelde me super relaxt, bevrijd van mijn ego en levend in het nu. Ik prate veel over wat ik voelde en meemaakte, en ik was vaak bang dat andere zich hier aan zouden ergeren. Dat viel gelukkig wel mee.

W had een slecht begin van zijn avond, omdat de paddo's niet aansloegen bij hem. Uiteindelijk heeft hij gedurende de avond een hele portie naar binnen gewerkt, en dat voor zijn eerste keer. Omdat hij ondertussen ook veel geblowd had was zijn trip minder visueel, maar wel heel warm. Ik herken dit van mijn eerste trip. Op een gegeven moment raakte hij gefascineerd door een abstrak kunstwerk aan de muur, en hij wilde dit gaan tekenen. Dit vond ik erg cool, en ben toen tekenspullen voor hem gaan halen. Ik voelde alsof ik iets terug moest doen naar de andere mensen omdat ik zoveel gepraat had. Ik wilde ontzettend graag dat iedereen het naar zijn zin had, en wilde hier graag aan bijdragen. Gelukkig had iedereen, net zoals mij, een goede trip en een fijne avond.

Rond 1 uur was mijn trip zover in heftigheid afgenomen dat ik besloot huiswaards te keren. Op de fiets begon ik weer aardig nuchter te worden, en moest ik veel nadenken over wat ik meegemaakt had. Hierdoor kon ik thuis in eerste instantie niet goed in slaap komen. Ik besloot naar mijn eigen gemaakte muziek te luisteren, en het was alsof ik het nu pas echt objectief kon beluisteren, alsof ik het nog nooit eerder gehoord had. Dit was voor mij erg leerzaam, waardoor ik nu weer met de nummers aan de slag kan.

Kortom, een prima dag!

Bovenaan