• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3cmc

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hey!

Ik heb tijdens oud en nieuw 3cmc geprobeerd. Ik was er nieuwschierig naar omdat het online als de "vervanger" voor 3mmc word verkocht. Het is dus legaal.
Ik slik sowieso liever dan snuiven ivm gevoelige neus. Ik had capsules waar ongeveer 150-200mg in gaat (staat vermeld bij de webshop waar ik het heb besteld. Ik heb de capsules gewoon zoveel mogelijk in gedaan. Ik heb over de hele dag zo'n 4 capsules gebruikt. Toen ik de eerste nam voelde ik na ~20 minuten een energiek en euforisch gevoel. Het was te vergelijken met 3mmc dat net begint te werken. Het viel mij op dat dit vrij kort duurde. Denk dat ik na 1,5 niks meer voelde. Ik had een droge mond en wat stijve kaken, eetlust was er ook niet echt. Paar uurtjes later weer capsule genomen en weer het zelfde korte effect enzovoort. Rond 23:45 nam ik de laatse capsule en nu was er meer euforie, nu merkte dat ik een iets drogere mond had waardoor ik met mn tong aan het slingeren was, en mild stijve kaken.
Nu voelde ik het effect wat langer, ik denk tot een uur of 02:30. Maar weer niet zo leuk als 3mmc. Toen het begon uit te werken kreeg ik een merkbare snelle hartslag, vergelijkbaar met de comedown van speed. Die nacht ging ik slapen rond een uur of 04:30. Na mijn verbazing lukte dit. Ik werd wakker rond 08:00. Ik voelde mij niet neerslachtig alleen brak... De volgende dag (Maandag) was ik nog brakker. Kon niet goed nadenken en kon mij oud en nieuw vaag herinneren. Ook was ik snel geïriteerd. Dinsdag was ik wat helderder en kon mij meer herinneren. (Gelukkig!) Dus ik raad 3cmc zeer af. Je krijgt een erge kater voor weinig leuke effect.

Laatst bewerkt:

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.

JackAss69

Bewuste gebruiker
Maar je hebt dus niet gewogen, maar op het oog capsules gevuld? Dat is dan wel een beetje gokken op welke dosis je hebt binnen gekregen. 3cmc pluggen is in mijn ervaring beter dan slikken (en sowieso beter dan snuiven, want dat is niet te doen). Bij 3-4 x 175mg pluggen heb ik eigenlijk helemaal geen last van een kater.
Bedankt voor de tip, maar injecteren is voor mij een no go :)

Laatst bewerkt:

Lemmy

Badass junkie
3mmc wil ik best nog 'n keer proberen, waarom een "vervanger" gebruiken als het echte spul er nog volop is?

Pikasso

Belezen gebruiker
Als ik de berichtgeving mag geloven mis je dan wat. Schijnt de beste ROA te zijn voor 3-CMC.
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵

CeeCee

Bewuste gebruiker
Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed … kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 🤮 merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname 😵

Good luck 🍀😅
Vind het oprecht dapper! Echt niks voor mij 👏🏽

Snuifduif34

Experimenterende gebruiker
Insgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk…
Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes
Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan.
Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen.
Mvg.

HappyMind

Badass junkie
En als je het bommetje in een lege capsule doet? Van een bommetje met wcpapier doorslikken krijg ik ook de rillingen en blijft snel hangen. Maar een capsule doorslikken gaat wel goed.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dit dus. Capsules gewoon. Je hebt ze zelfs in vega-versie tegenwoordig. Het leven kan zo simpel zijn.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Insgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk…
Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes
Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan.
Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen.
Mvg.
Gewoon lege capsules bestellen, die vullen en wegen stukken makkelijker dan kloten met vloeitjes enz

jackhan

Belezen gebruiker
Wat voor weegschaal gebruiken jullie voor het afwegen? Ik zie er een hele hoop maar tegenwoordig met al die dropshippers zit er een hoop troep bij

roerdomp24

Newbie
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
Tolerantie

roerdomp24

Newbie
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?

CuriousExplorer

DF-koning

675mg*3 is 2025mg.
Onmogelijk dat je daar niks van voelt.
Tolerantie of niet.

Je dealer heeft je bakpoeder verkocht.
Je weegschaal is stuk.
Je overdrijft met wat je neer schrijft.

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Hoe plug je die dan via een capsule in je anus of een spuit opgelost in water?

Bovenaan