3cmc vervanger

MR_CHIP

Badass junkie
wat hebben ze nu weer verzonnen
4-MPD dé vervanger voor mensen die 3-CMC gewend zijn is er eindelijk!

4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone

Boldvandebuurt

Experimenterende gebruiker

4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone
Het is alleen wel overal uitverkocht.

TDVEX

Newbie

Ik zie foras van 6-7 jaar geleden op Reddit wat betreft 4-mpd. Niet zo nieuw dus?

JohnGalt

Belezen gebruiker
Het enige wat ik op Reddit tegenkom is al 7 jaar oud. Zou een beetje op de coke vervangers moeten lijken, zoals Hexen en NEP,

MR_CHIP

Badass junkie
hexen was idd troep die bij mij alleen zorge voor een erg sterke pijn in me neus en keihoge hartslag
nep was iets beter alleen zo compulsive echt niet normaal voor een heel korte rush

EMODREDHUT

Newbie
Ik heb een tijdje geleden 4-MPD gedaan in een thuis setting, het beviel me wel en het is inderdaad vergelijkbaar met NEP en komt ook wel in de buurt van 3-MMC. Het blijft aardig goed plakken in je neus, nadat ik klaar was heb ik ook maar ff een neusdouche genomen met een beetje zout.

Het gevoel komt redelijk overeen met de; rush, dan 3-MMC. Van het weekend ga ik naar een feestje en neem ik een grammetje mee. Ik zal daarna wel een uitgebreid rapportje schrijven!

Repzhel

Newbie
Wie heeft er ervaring met deze "nieuwe" rc?
Wat voor gevoel geeft deze RC?
Ik zou er graag een report over willen lezen!
hallo allemaal.

Ik ben op het moment van dit schrijven onder invloed van 4-MPD en een beetje coke. Ik zat een beetje op drugsforum te kijken of ik meer info over 4-MPD kan vinden. Toen zag ik ergens hierboven dat iemand vroeg of iemand een drug report wilde schrijven, dat vond ik een goede taak voor mij. Plus nu heb ik eindelijk inspiratie en een goed reden om mijn aller eerste drugs rapport te schrijven. De drug bestaat al lang maar is sinds kort als vervanger voor 3-mmc aangeboden en ik denk dat er veel mensen graag meer informatie willen. Ps. Dit is mijn aller eerste trip-rapport dus als dingen voor eventuele volgende trip rapporten beter kunnen of als ik iets op een andere manier moet opschrijven hoor ik dat graag.
Als je alleen voor de trip report komt kan je de volgende 2 alinea’s skippen. Het is gewoon wat achtergrond info mij en de drugs zelf, je hebt het niet perse nodig.

Hallo ik ben 20 jaar en heb al zeg ik het zelf een aardige ervaring met drugs en veel RC's. Ik gebruik de laatste tijd veel uppers waaronder voornamelijk coke en de nu verboden 3-cmc. Ik heb onder andere een grote tolerantie voor ketamine door een kleine verslaving die gelukkig over is. 😊 Verder is het handig om te weten dat ik niet meer 1 a 2 keer doordeweeks probeer te snuiven (dit lukt niet altijd) en dat bijna elk weekend snuif en met regelmaat een nachtje overgeslagen wordt. Genoeg over mij. Nu terug naar mijn reden voor dit rapport.

Sinds het verbod van 3-cmc was ik flink op zoek naar een vervanging, je kan nu nog gemakkelijk aan miauw “3-mmc“ komen maar dat wordt steeds duurder, veel duurder dan 3-cmc was, en mijn dealer is denk ik opgepakt of gestopt, dus heb ik liever weer een legale variant. Wat ik ook belangrijk vind is: Prijs per dosis. Deze verhouding bij 3-mmc iets te hoog en van 3-cmc is perfect.

Hier het rapport waar het allemaal om gaat. Hoop dat ik alles duidelijk vertel en dat het een beetje leuk is om te lezen.

Planning:

Het is vrijdag avond en op de planning staat met wat vrienden wat jonko’s te roken en wat bier te drinken bij mij thuis. Niet te vergeten 4-MPD te testen. Ik ben de enige die gaat gebruiken vandaag omdat mijn vrienden laatst al hadden gebruikt en niet zoveel houden eigen proefkonijn te zijn van RC. Ze laten heel slim mij alles testen voordat ze het zelf proberen, ik vind het risico dat je neemt en het niet exact weten hoe je dit keer gaat voelen, de ervaring leuker maakt.

T-3:45. het is ongeveer 16:45, Ik nam in de wc van de trein richting huis van mijn werk 2 normale sleutels aan coke 1 voor elk neusgat , Je kan niet op een been lopen :wink:. Ik schat rond de 50 mg aan coke

T-2:55. Ik kwam thuis en nam nog een klein nakkie coke en ging avondeten. De laatste tijd doe ik al redelijk vaak coke dus voel hier niet heel veel van en ik ben alleen dan niet meer moe.
Ik moet nog even mezelf gaan vermaken want rond half 9 komen mijn vrienden pas langs.

T+0:00. Het is nu rond half 9, mijn vrienden zijn er eindelijk en ik leg mijn eerste lijn 4-MPD neer, ik weeg bijna altijd alles netjes af. Totaal 100 mg, 2x 50 mg lijnen. Van de coke voor ik al bijna niets meer.

Het snuiven voelde een soort van het zelfde als 3-cmc maar voor mijn gevoel deed het iets minder pijn . Ook vond ik het beetje vaag zoet ruiken.(kan aan mijn neus liggen want mijn vrienden snapte niet wat ik bedoel). Het is goed binnen te houden.

T+0:45 Ik voel hem al opkomen en krijg direct veel energie en begin volop te praten met mijn vrienden. Verder wil ik graag bewegen en zit ik een beetje te kauwen. Dit vond ik een licht vervelend omdat ik er meestal geen last van kauwen heb, bij bijvoorbeeld xtc, MDMA en normale miauw.

T+1:45. Het is nu een uur later en ik voel dat eerste nakkie nog steeds goed, het begint al wel wat aftenemen. Dat betekend bijnemen. Ik weeg net als de vorige keer 2 lijnen van 50 mg af en snuif het met een lach op mijn gezicht weg.

T+2:45. Mijn vriendin komt net thuis van werk en zij was ook wel benieuw naar 4-MPD. Zij is iets kleiner dan mij en heeft altijd iets minder nodig voor hetzelfde effect. Dus ik geef haar ook 1 lijn van 50 mg om mee te beginnen. Btw zij vind het ook een leuk idee dat ik dit rapport aan het schrijven ben en is aan het twijfelen om zelf ook een rapport te schrijven.

T+4:30. Het is momenteel 12:00 s ’nachts, in het afgelopen 3 kwartier is er niet veel spannends gebeurd. Ik en mijn vriendin hebben bij wat bijgenomen en ik zit nu op een totaal van 400 mg 4-MPD en 100 mg coke. Mijn vriendin zit op volgens mij 150 mg 4-MPD en een beetje pep en coke zij vind het net als mij erg lijken om 3-cmc. Mijn vrienden gaan langzaam richting huis en laten mijn Vriendin en mij alleen in mijn huis achter. Mijn vriendin en ik zijn daarentegen nog lang niet moe en we zijn van plan om een nachtje door te halen.

T+5:15. Mijn vrienden zijn allemaal naar huis. Mijn vriendin wordt altijd beetje opgewonden van harddrugs, terwijl ik ben daar meestal niet echt in de mood voor ben. Ik weet het, onacceptabel voor een man maar onder de invloed van harddrugs en vooral uppers …. De jongens weten wat ik dan bedoel. Maar het werkte prima en ik heb genoten en mijn vriendin hopelijk ook.

Ps. Mijn vriendin die leest de hele tijd mee, ze lachte en knikte gelukkig ja.

T+630. We hebben uiteindelijk beide nog 2 keer ongeveer 50 mg bijgenomen sinds de vorige entry en hebben toch besloten om er een ket avond van de maken.

T+7:15. Enige minpunt van het snuiven tot nu toe is dat er veel achter blijft zitten, ik kwam er een stuk later pas achter dat er nog aardig wat in mijn neus zat toen ik even mijn neus ging snuiten.

T+7:30. We zijn momenteel licht ket vaag en gaan lekker in bedje liggen. Het is nu 4 uur en ik weet al dat slapen een moeilijke opgave gaat zijn. Daarom het ik besloten om dit rapport nu af te maken en te gaan posten en morgen als ik dan de tijd heb ga ik een day after rapport proberen te schrijven en eventuele vragen beantwoorden. Ben benieuwd hoe goed ik kan schrijven als ik nuchter ben. Wish me luck.

T:8:00. Ik heb als het goed is zijn alle spel fouten er uit gehaald en zijn er grammaticale incorrecte zinnen veranderred. Ook heb ik een kleine discussie geschreven met de hoofdpunten en hoeveel ik heb genomen. Ik was tijdens het controleren aardig ket vaag dus ik ga er van uit dat ik wel wat fouten over mijn hoofd heb gezien. Alvast sorry daarvoor.

T+8:30. Ik ben weer een beetje aan het uit nuchtere en denk dat ik zo wel lekker kan slapen.
T+9:00. Mijn vriendin is nog in slaap gevallen en ik ga een einde maken van dit rapport.

Conclusie:
kort gezegd vind ik 4-MPD erg lijken op zijn voorgangers 3-MMC en 3-CMC. Er zijn wel veel verschillen zowel positief als negatief. Qua negatief vind ik dat je meer onrustiger bent en ongemerkt begint met kauwen (hiervan heb ik normaal gesproken nooit problemen mee gehad). Gelukkig zijn er ook genoeg voordelen zoals: 1. Makkelijk en legaal te koop, 2. Goedkoop, 3. Doet minder pijn in neus dan 3-CMC, 4. Werkt een tikje langer dan 3-MMC. 5. Als laatste positieve punt is dat ik minder nodig had dan op een normale snuif chilling. ik gok ongeveer 2:3, 3-CMC:4-MPD. maar dit moet ik later nog bevestigen.

Mijn uiteindelijk conclusie staat nog niet vast omdat ik nog niet weet hoe de volgende dag er uit ziet, maar om aan dit rapport geen conclusie te binden is zonde, dus tromgeroffel hier komt het.

Ik vind het een goed alternatief voor 3-CMC, veel beter dan huidige vervangers voor 3-CMC zoals: 2-MMC, 4-FMC, NEP. het is zeker niet het zelfde maar voor de zelfde prijs als 3-CMC is de prijs per dosis nog steeds perfect. Verder is het net als 3-CMC was legaal op dit moment dus erg makkelijk te kopen. Al met al raad ik je het zeker aan om een keer te proberen.

Voor mijn eerste rapport vond ik dat het schrijven relatief soepels is gegaan en het heeft niet veel van de chilling in beslag heeft genomen.

Oja, bijna vergeten mijn gesnoven chemicaliën te vertellen met hoeveelheden zie de tabel onderaan.
ik heb naast harddrugs ook kleine hoeveelheden alcohol en wiet geconsumeerd, tussen half 9 en ongeveer half 1 ongeveer een 6-pack bier en 2,5 jonko's gerookt.
tijdstip:soort drugs:hoeveelheid in mg:
T-3:45
T-2:55
T+5:15
Cocaïne~50
~25
~25
T+0:00
T+1:45
T+2:45
T+3:15
T+4:00
T+6:00
4-MPD100
100
100
50
50
50
50
T+7:30Ketamine200
totalenCocaïne
4-MPD
Ketamine
~100
500
200
alvast goeden morgen. ik ga maar slapen.

Edit: verschillende spelfouten gefikst en 1 zin anders geschreven

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Mooi verslag @Repzhel maar ik hoor terloops wel een aantal zorgelijke dingen over je gebruik. Elke week aan de stimulantia lijkt me niet verstandig na een ketamine verslaving en je zit ook nog aan de ketamine dus 😅

Om je verslag optimaal te benutten: Je maakt de vergelijking met 3-MMC. Ben je er zeker van dat je echte 3-MMC gebruikt hebt? Heb je het laten testen bij het DIMS? Het verbaast me namelijk een beetje dat je zegt dat 4-MPD een iets langere werkingsduur heeft dan 3-MMC, want als ik naar de tijden kijk nam je steeds al vrij snel weer bij.

(In het algemeen: Sinds wanneer is NEP trouwens een vervanger voor 3-MMC? Dat is nieuw. Ik hoop toch echt dat mensen niet overstappen op NEP.)

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Waarom zou je zoiets überhaupt willen?

Mooi verslag @Repzhel maar ik hoor terloops wel een aantal zorgelijke dingen over je gebruik. Elke week aan de stimulantia lijkt me niet verstandig na een ketamine verslaving en je zit ook nog aan de ketamine dus 😅

Om je verslag optimaal te benutten: Je maakt de vergelijking met 3-MMC. Ben je er zeker van dat je echte 3-MMC gebruikt hebt? Heb je het laten testen bij het DIMS? Het verbaast me namelijk een beetje dat je zegt dat 4-MPD een iets langere werkingsduur heeft dan 3-MMC, want als ik naar de tijden kijk nam je steeds al vrij snel weer bij.

(In het algemeen: Sinds wanneer is NEP trouwens een vervanger voor 3-MMC? Dat is nieuw. Ik hoop toch echt dat mensen niet overstappen op NEP.)
Omdat het waarschijnlijk de enige rc is die wat in de buurt komt van cocaïne.

OtherShore

Badass junkie
Omdat het waarschijnlijk de enige rc is die wat in de buurt komt van cocaïne.
Eens, NEP lijkt ergens op cocaïne, maar wat is dan de link met 3-MMC? 3-MMC doet mij niet aan cocaïne denken, vooral omdat 3-MMC een entactogene werking heeft en een middellange werkingsduur. NEP is in mijn ogen veel meer een pure kortwerkende stimulant.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Eens, NEP lijkt ergens op cocaïne, maar wat is dan de link met 3-MMC? 3-MMC doet mij niet aan cocaïne denken, vooral omdat 3-MMC een entactogene werking heeft en een middellange werkingsduur. NEP is in mijn ogen veel meer een pure kortwerkende stimulant.
Nee inderdaad, vind het ook totaal niet lijken op 3-mmc. Denk dat je in dat geval gewoon beter 2-mmc koopt en het oraal inneemt. Lijken best hard op elkaar hoor. Je moet wel hoger doseren omdat het impotenter is en het duur best kort, maar voor de rest ook een pareltje.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Nee inderdaad, vind het ook totaal niet lijken op 3-mmc. Denk dat je in dat geval gewoon beter 2-mmc koopt en het oraal inneemt. Lijken best hard op elkaar hoor. Je moet wel hoger doseren omdat het impotenter is en het duur best kort, maar voor de rest ook een pareltje.

Die 2 matchen elkaar inderdaad tamelijk. De werking is iets korter en een tikkeltje minder intens maar de nevenwerking zijn dan ook een pak minder.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
hallo allemaal.

Ik ben op het moment van dit schrijven onder invloed van 4-MPD en een beetje coke. Ik zat een beetje op drugsforum te kijken of ik meer info over 4-MPD kan vinden. Toen zag ik ergens hierboven dat iemand vroeg of iemand een drug report wilde schrijven, dat vond ik een goede taak voor mij. Plus nu heb ik eindelijk inspiratie en een goed reden om mijn aller eerste drugs rapport te schrijven. De drug bestaat al lang maar is sinds kort als vervanger voor 3-mmc aangeboden en ik denk dat er veel mensen graag meer informatie willen. Ps. Dit is mijn aller eerste trip-rapport dus als dingen voor eventuele volgende trip rapporten beter kunnen of als ik iets op een andere manier moet opschrijven hoor ik dat graag.
Als je alleen voor de trip report komt kan je de volgende 2 alinea’s skippen. Het is gewoon wat achtergrond info mij en de drugs zelf, je hebt het niet perse nodig.

Hallo ik ben 20 jaar en heb al zeg ik het zelf een aardige ervaring met drugs en veel RC's. Ik gebruik de laatste tijd veel uppers waaronder voornamelijk coke en de nu verboden 3-cmc. Ik heb onder andere een grote tolerantie voor ketamine door een kleine verslaving die gelukkig over is. 😊 Verder is het handig om te weten dat ik niet meer 1 a 2 keer doordeweeks probeer te snuiven (dit lukt niet altijd) en dat bijna elk weekend snuif en met regelmaat een nachtje overgeslagen wordt. Genoeg over mij. Nu terug naar mijn reden voor dit rapport.

Sinds het verbod van 3-cmc was ik flink op zoek naar een vervanging, je kan nu nog gemakkelijk aan miauw “3-mmc“ komen maar dat wordt steeds duurder, veel duurder dan 3-cmc was, en mijn dealer is denk ik opgepakt of gestopt, dus heb ik liever weer een legale variant. Wat ik ook belangrijk vind is: Prijs per dosis. Deze verhouding bij 3-mmc iets te hoog en van 3-cmc is perfect.

Hier het rapport waar het allemaal om gaat. Hoop dat ik alles duidelijk vertel en dat het een beetje leuk is om te lezen.

Planning:

Het is vrijdag avond en op de planning staat met wat vrienden wat jonko’s te roken en wat bier te drinken bij mij thuis. Niet te vergeten 4-MPD te testen. Ik ben de enige die gaat gebruiken vandaag omdat mijn vrienden laatst al hadden gebruikt en niet zoveel houden eigen proefkonijn te zijn van RC. Ze laten heel slim mij alles testen voordat ze het zelf proberen, ik vind het risico dat je neemt en het niet exact weten hoe je dit keer gaat voelen, de ervaring leuker maakt.

T-3:45. het is ongeveer 16:45, Ik nam in de wc van de trein richting huis van mijn werk 2 normale sleutels aan coke 1 voor elk neusgat , Je kan niet op een been lopen :wink:. Ik schat rond de 50 mg aan coke

T-2:55. Ik kwam thuis en nam nog een klein nakkie coke en ging avondeten. De laatste tijd doe ik al redelijk vaak coke dus voel hier niet heel veel van en ik ben alleen dan niet meer moe.
Ik moet nog even mezelf gaan vermaken want rond half 9 komen mijn vrienden pas langs.

T+0:00. Het is nu rond half 9, mijn vrienden zijn er eindelijk en ik leg mijn eerste lijn 4-MPD neer, ik weeg bijna altijd alles netjes af. Totaal 100 mg, 2x 50 mg lijnen. Van de coke voor ik al bijna niets meer.

Het snuiven voelde een soort van het zelfde als 3-cmc maar voor mijn gevoel deed het iets minder pijn . Ook vond ik het beetje vaag zoet ruiken.(kan aan mijn neus liggen want mijn vrienden snapte niet wat ik bedoel). Het is goed binnen te houden.

T+0:45 Ik voel hem al opkomen en krijg direct veel energie en begin volop te praten met mijn vrienden. Verder wil ik graag bewegen en zit ik een beetje te kauwen. Dit vond ik een licht vervelend omdat ik er meestal geen last van kauwen heb, bij bijvoorbeeld xtc, MDMA en normale miauw.

T+1:45. Het is nu een uur later en ik voel dat eerste nakkie nog steeds goed, het begint al wel wat aftenemen. Dat betekend bijnemen. Ik weeg net als de vorige keer 2 lijnen van 50 mg af en snuif het met een lach op mijn gezicht weg.

T+2:45. Mijn vriendin komt net thuis van werk en zij was ook wel benieuw naar 4-MPD. Zij is iets kleiner dan mij en heeft altijd iets minder nodig voor hetzelfde effect. Dus ik geef haar ook 1 lijn van 50 mg om mee te beginnen. Btw zij vind het ook een leuk idee dat ik dit rapport aan het schrijven ben en is aan het twijfelen om zelf ook een rapport te schrijven.

T+4:30. Het is momenteel 12:00 s ’nachts, in het afgelopen 3 kwartier is er niet veel spannends gebeurd. Ik en mijn vriendin hebben bij wat bijgenomen en ik zit nu op een totaal van 400 mg 4-MPD en 100 mg coke. Mijn vriendin zit op volgens mij 150 mg 4-MPD en een beetje pep en coke zij vind het net als mij erg lijken om 3-cmc. Mijn vrienden gaan langzaam richting huis en laten mijn Vriendin en mij alleen in mijn huis achter. Mijn vriendin en ik zijn daarentegen nog lang niet moe en we zijn van plan om een nachtje door te halen.

T+5:15. Mijn vrienden zijn allemaal naar huis. Mijn vriendin wordt altijd beetje opgewonden van harddrugs, terwijl ik ben daar meestal niet echt in de mood voor ben. Ik weet het, onacceptabel voor een man maar onder de invloed van harddrugs en vooral uppers …. De jongens weten wat ik dan bedoel. Maar het werkte prima en ik heb genoten en mijn vriendin hopelijk ook.

T+630. We hebben uiteindelijk beide nog 2 keer ongeveer 50 mg bijgenomen sinds de vorige entry en hebben toch besloten om er een ket avond van de maken.

T+7:15. Enige minpunt van het snuiven tot nu toe is dat er veel achter blijft zitten, ik kwam er een stuk later pas achter dat er nog aardig wat in mijn neus zat toen ik even mijn neus ging snuiten.

T+7:30. We zijn momenteel licht ket vaag en gaan lekker in bedje liggen. Het is nu 4 uur en ik weet al dat slapen een moeilijke opgave gaat zijn. Daarom het ik besloten om dit rapport nu af te maken en te gaan posten en morgen als ik dan de tijd heb ga ik een day after rapport proberen te schrijven en eventuele vragen beantwoorden. Ben benieuwd hoe goed ik kan schrijven als ik nuchter ben. Wish me luck.

T:8:00. Ik heb als het goed is zijn alle spel fouten er uit gehaald en zijn er grammaticale incorrecte zinnen veranderred. Ook heb ik een kleine discussie geschreven met de hoofdpunten en hoeveel ik heb genomen. Ik was tijdens het controleren aardig ket vaag dus ik ga er van uit dat ik wel wat fouten over mijn hoofd heb gezien. Alvast sorry daarvoor.

T+8:30. Ik ben weer een beetje aan het uit nuchtere en denk dat ik zo wel lekker kan slapen.
T+9:00. Mijn vriendin is nog in slaap gevallen en ik ga een einde maken van dit rapport.

Conclusie:
kort gezegd vind ik 4-MPD erg lijken op zijn voorgangers 3-MMC en 3-CMC. Er zijn wel veel verschillen zowel positief als negatief. Qua negatief vind ik dat je meer onrustiger bent en ongemerkt begint met kauwen (hiervan heb ik normaal gesproken nooit problemen mee gehad). Gelukkig zijn er ook genoeg voordelen zoals: 1. Makkelijk en legaal te koop, 2. Goedkoop, 3. Doet minder pijn in neus dan 3-CMC, 4. Werkt een tikje langer dan 3-MMC. 5. Als laatste positieve punt is dat ik minder nodig had dan op een normale snuif chilling. ik gok ongeveer 2:3, 3-CMC:4-MPD. maar dit moet ik later nog bevestigen.

Mijn uiteindelijk conclusie staat nog niet vast omdat ik nog niet weet hoe de volgende dag er uit ziet, maar om aan dit rapport geen conclusie te binden is zonde, dus tromgeroffel hier komt het.

Ik vind het een goed alternatief voor 3-CMC, veel beter dan huidige vervangers voor 3-CMC zoals: 2-MMC, 4-FMC, NEP. het is zeker niet het zelfde maar voor de zelfde prijs als 3-CMC is de prijs per dosis nog steeds perfect. Verder is het net als 3-CMC was legaal op dit moment dus erg makkelijk te kopen. Al met al raad ik je het zeker aan om een keer te proberen.

Voor mijn eerste rapport vond ik dat het schrijven relatief soepels is gegaan en het heeft niet veel van de chilling in beslag heeft genomen.

Oja, bijna vergeten mijn gesnoven chemicaliën te vertellen met hoeveelheden zie de tabel onderaan.
ik heb naast harddrugs ook kleine hoeveelheden alcohol en wiet geconsumeerd, tussen half 9 en ongeveer half 1 ongeveer een 6-pack bier en 2,5 jonko's gerookt.
Cocaïne~50
~25
~25
4-MPD100
100
100
50
50
50
50
totalenCocaïne
4-MPD
Ketamine
~100
500
200

Jeetje zo zie je ze graag. Erg informatief zo ! Nice !
Wel ben ik benieuwd naar de vragen die gesteld zijn over de vergelijkingen die je maakt. Nep valt mijn inzien beetje uit het rijdje 3mmc of helemaal 4mmc lijkt me. Maar nogmaals bedankt voor het mooie uitgebreide report!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Maar ik nam/neem 3mmc altijd al oraal of rectaal. Is het dan niet een groter verschil met 2mmc in deze zelfde roa's?
Toevallig net weer aan wat 3mmc gekomen maar blijft toch wel lekker spul hoor. Toch eeen hele nacht met wat bezoek en veel chatten op wat social media .. uiteindelijk wel geindigd met 200mg wat voor mij wel flink is haha. Denk van 2200 (na me werk) tot volgende ochtend 07:00uur ofzo

Repzhel

Newbie
hallo, ben er weer.
Als eerste bedankt voor de positieve reacties. Ik vond het erg leuk op te doen en ga het zeker vaker een trip rapport schrijven.
Nu verder over hoe de dag erna was.
Ik heb na redelijk lang in mijn bed liggen en op mijn telefoon te scrollen wel goed kunnen slapen. Verder was de volgende dag niet echt ander dan een andere miauw avond. Mijn neus was redelijk verstopt en had ik niet heel veel energie. enige minpunt was dat ik voor het eerst sinds een lange tijd weer een bloedneus kreeg. Dus mijn mening is niet veranderd en ik ga het zeker vaker kopen.

Ik kreeg een aantal vragen en die heb ik hieronder proberen te beantwoorden
Ik weet dat ik erg veel gebruik en ik ga proberen om te minderen. Ik heb al met mijn vriendin hier over gehad en we zijn van plan om binnenkort te minderen door het niet vaker dan 1 a 2 keer per maand te doen en alleen in het weekend en we niet de volgende dag hoeven te werken.
Verder over mijn ketamine gebruik heb ik geen zorgen meer. Toen ik midden in mijn verslaving zat had kon ik me niet tegenhouden en deed het op momenten dat het echt niet kon. maar tegenwoordig heb ik meer controle en gebruikt ik aanzienlijk minder en niet regelmatig.
Mijn vriendin zegt altijd: "Je kan nooit stoppen met gebruiken maar wel verminderen." als wilt stoppen en de drang was 1 keer te hoog, heb je gefaald en denk je sneller al van het maakt toch niet uit. als je jezelf de optie geeft dat af en toe mag gebruiken kan je er makkelijker aan houden. ( ik ben er ook van overtuig dat drug niet erg is zolang je het niet vaak doet). Dit heeft erg goed gewerkt met ketamine.

Ik heb het zelf nooit getest nee. dus zeker weet ik het niet helaas. mijn dealer is wel een goede vriendin van mij en die zei dat ze het had getest en dat het 3-mmc was. Verder was mijn doel denk meer om een 3-CMC vervanger te zoeken. 3MMC is nog steeds veel beter.
De hoeveelheid die ik had gebruikt was voor mij minder dan ik normaal gesproken gebruik dan andere soorten miauw.

Sinds wanneer is NEP trouwens een vervanger voor 3-MMC?
ik vind het ook absoluut geen vervanger. Toen 3-cmc werd verboden en nep legaal bleef werd door meerdere RC's sites aangeboden als vervanger.
Ik zou ook nooit NEP meer kopen en gebruiken.

Als laatste las ik ook een paar keer dat je 2-mmc beter oraal kan nemen. Zelf heb ik dat nog niet geprobeerd maar dat hou ik in mijn achterhoofd.

Dat was hem weer, later

OtherShore

Badass junkie
Bedankt voor je uitgebreide reactie @Repzhel Minderen is een mooi voornemen, dus ik hoop dat dat een beetje lukt.

On topic: Scheikundig lijkt 4-MPD iets weg te hebben van zowel 4-MMC, pentedrone (waarvan Hexen en NEP afgeleid zijn) en pyrovalerone (waar de beruchte pyro’s zoals A-PiHP van afgeleid zijn). Vraag is een beetje hoe dat in de praktijk dan uitpakt. Ik wacht nog even wat meer verslagen af.

Op zich klinkt het wel als een potentieel bijzonder verslavend stofje. Dus oppassen geblazen denk ik zo.

EMODREDHUT

Newbie
hallo allemaal.

Planning:

Conclusie:

Cocaïne~50
~25
~25
4-MPD100
100
100
50
50
50
50
totalenCocaïne
4-MPD
Ketamine
~100
500
200

Poh… wat een mooi reportje man. Ik heb hier zelf niks meer op aan te vullen eigenlijk. Chapeau! 👊🏻

Repzhel

Newbie
Dit is een mooi report, wat ik er nog in mis is: hoe en wat voel je precies?
het lijkt erg op het gevoel dat je met 3-mmc en 3-cmc krijgt. Het grootste verschil vond ik dat ik me meer strak stond net als met XTC of MDMA. bijvoorbeeld dat je je minder goed kan focussen op je telefoon scherm. Met 3-mmc en 3-cmc kon ik altijd wel een WhatsApp bericht lezen en nu was dat wat moeilijker. ook kreeg ik grootte pupillen van 4-mpd. het is moeilijk uit te leggen wat je precies voelt maar ik kreeg een euforisch gevoel en wilde ik veel praten en praten ging heel erg makkelijk.
Ik weet dat ik zei dat ik ging verminderen met gebruiken maar gister heb ik toch nog een keer samen met een vriend van mij 4-mpd gesnoven en toen hebben we hele diepe gesprekken gehad over mijn drugs gebruik/verslaving.
Op zich klinkt het wel als een potentieel bijzonder verslavend stofje. Dus oppassen geblazen denk ik zo.
ik heb 4-mpd nu een paar keer gesnoven en het is inderdaad een erg verslavend stofje mede doordat het niet je neus laat verstoppen zoals ander soorten miauw dat wel doen en het bijna geen pijn doet in je neus. Ook blijft het effect euforisch effect langer aanwezig ten opzichte van 3-mmc/3-cmc, tijdens snuifavonden die tot de volgende middag duurde kreeg je op het einde niet echt meer iets van euforie effect met 3-mmc/3-cmc alleen een energie boost waardoor je niet moe werd. ik heb nog niet van die heftig snuifsessie gehad met 4-mpd maar tot nu toe bleef het euforische gevoel tot aan het laatste lijntje aanwezig.

EMODREDHUT

Newbie
het lijkt erg op het gevoel dat je met 3-mmc en 3-cmc krijgt. Het grootste verschil vond ik dat ik me meer strak stond net als met XTC of MDMA. bijvoorbeeld dat je je minder goed kan focussen op je telefoon scherm. Met 3-mmc en 3-cmc kon ik altijd wel een WhatsApp bericht lezen en nu was dat wat moeilijker. ook kreeg ik grootte pupillen van 4-mpd. het is moeilijk uit te leggen wat je precies voelt maar ik kreeg een euforisch gevoel en wilde ik veel praten en praten ging heel erg makkelijk.
Ik weet dat ik zei dat ik ging verminderen met gebruiken maar gister heb ik toch nog een keer samen met een vriend van mij 4-mpd gesnoven en toen hebben we hele diepe gesprekken gehad over mijn drugs gebruik/verslaving.

ik heb 4-mpd nu een paar keer gesnoven en het is inderdaad een erg verslavend stofje mede doordat het niet je neus laat verstoppen zoals ander soorten miauw dat wel doen en het bijna geen pijn doet in je neus. Ook blijft het effect euforisch effect langer aanwezig ten opzichte van 3-mmc/3-cmc, tijdens snuifavonden die tot de volgende middag duurde kreeg je op het einde niet echt meer iets van euforie effect met 3-mmc/3-cmc alleen een energie boost waardoor je niet moe werd. ik heb nog niet van die heftig snuifsessie gehad met 4-mpd maar tot nu toe bleef het euforische gevoel tot aan het laatste lijntje aanwezig.
Dit is precies hoe ik het ook ervoer.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Check who's logging in again.

4-MPD afgelopen lente/zomer wat geprobeerd. Instant migrainespul en geen stim gevoel. Ik hoef het niet meer iig. Het spul op reddit lijkt heel wat anders. Destijds ook gelezen.

De Zandman

DF-koning
Wat een verschil in werking als ik het allemaal zo lees!
Zo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert op dezelfde stof....
Heb je een kater naderhand gehad, @Repzhel ? Zo ja, was die zwaar of goed te doen?

Tl;dr 3 fmc is leuk stimfap avondje
4mdp niet mijn ding, hallucinaties en geen lekkere Euphoria na eerste lijn en moeilijk te doceren

Hoi, ik wou even toevoegen dat ik het (4-MPD)!ook heb geprobeerd ik begon netjes met 30mg nasaal en voelde een kleine fijne rush, maar werd raar genoeg ook erg moe, een uurtje later nog een keer wat bijgenomen, deze keer iets meer, 50mg en voelde eigenlijk niks meer qua rush of fijne gevoelens.

Toen probeerde ik het oraal want vaak werken drugs beter oraal bij mij/dat vind ik fijner opkomen, zelfs sommige rc waarvan mensen zeiden dat het oraal bijna niks deed (zoals nep) werken bij mij vaak beter ik nam ongeveer 120 mg, omdat ik 80kg weeg en 1,82 cm lang ben, of dit slim was geen idee, ik hield een beetje de 1,5mg per kg aan. Ook hier voelde ik weinig van.

Nog een paar uur later nam ik heel stom bijna het dubbele (200mg) oraal, niet doen!! je kan beter iets minder pakken zelfs (mijn excuus was omdat ik hoge stim tolerantie heb) hierdoor voelde ik me niet super (benauwd en algehele malaise) maar goed heb erger gehad, ik deel dit om hopelijk/misschien te voorkomen dat iemand hetzelfde probeert. Erge vasoconstructie!!

Probeer je het toch neem dan kleine doseringen van zo een 20mg nasaal en wees geduldig (ik ben hier heel slecht in bij de eerste paar dosissen totdat ik "erin" zit dan kan ik uren niet bijpakken)

Naast hartkloppingen en benauwdheid heb ik niks positiefs gevoeld en het lijkt voor mij dus zeker niet op 3-mmc, helaas.

In totaal ter informatie: heb ik dus in 4-5 uur tijd 400 mg, waarvan 320 oraal en 80 nasaal (ook niet super slim) genomen en er weinig van gevoeld naast dat ik nu kortademig ben verder geen prettig gevoel maar ik maak me niet druk of iets en ben niet van plan nog te pakken, ik deel dit ter informatie omdat er zo weinig over bekend is en hoop iemand er mee te helpen.

Hoe was mijn week voor gebruik?/wat kon de werking verhinderen/versterken/beetje background, Opzich rustig ik ben uit eten geweest en heb redelijk geslapen (8-12 uur), verder zit ik aan de clonazepam 0,5 mg overdag en 1mg om te slapen (gewoon op recept), wel heb ik begin de week 3-FMC gebruikt dit kan natuurlijk grote invloed hebben gehad op mijn ervaring, hier heb ik in totaal 2-3 gram van gebruikt, ik ben gewend 5 gram te gebruiken in 3 dagen van 3-MMC (puur ter info qua tolerantie), zelf vind ik 3-FMC een betere vervanging, de rush is 40 minuten maar wel zo "geil" (daar deed ik het voor...) als bij 3mmc, je mist alleen dat roes randje en teveel fluor is erg slecht, maar hier met een beetje goede planning zeker 4uurtjes plezier aan vind 3 fmc qua werking erg underrated(ik pak 170+mg capsules hiervan) ongeveer om het uur maar om eerlijk te zijn wil ik ook stoppen met alle drugs, ik ga rond december in verslavingszorg en ben nu 2 weken "clean" (heb clonazepam) van ghb, verder ben ik heel eerlijk over m'n gebruik tegen iedereen en ontvang ik steun (van ggz) maar soms zoals nu ging het mis, ik hoop dat dit met verslavingszorg wat makkelijker gaat, ik heb al veel therapie gehad (yeswecan), meetings, safehouse, etc, toch blijft het lastig, zoals velen weten, misschien ben ik er nog niet helemaal klaar mee ergens maar ik hoop en wil echt willen stoppen maar ervaar altijd onrust in m'n hoofd, ik val vaak terug in uppers zoals de genoemde of speed, maar goed ik raak off topic.

Drugs brengt mij uiteindelijk niks, 4fmpd krijgt van mij zeker een nee, onthoud wel dat ik er niet verantwoordelijk mee om kan gaan dus mijn ervaring is vaak al met wat opgebruikte stofjes, oprecht veel plezier gewenst aan de mensen die wel recreatief en gecontroleerd kunnen gebruiken en hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie/persoonlijke ervaring.

Update: ben toch doorgegaan purely chasing the dragon en heb het overige wegeggooit. Conclusie:niet voor mij vasoconstructie vind ik te en veel last van bijwerkingen, ook typen op mn phone gaat super lastig, ik voel me vooral erg gefocust en alsof ik speed op heb gehad voor 3d qua body load, voor gamen mits je echt laag blijft qua dosis mssn nog aan te raden, functioneel, ook zijn mn ogen rood en zit ik een vage headspscd met lichte hallucinaties maar die zijn wel grappig.

Dit was helaas mijn erg negatieve ervaring, bedankt voor het lezen.

Laatst bewerkt:

Boldvandebuurt

Experimenterende gebruiker
Ik heb een tijdje geleden 4-MPD gedaan in een thuis setting, het beviel me wel en het is inderdaad vergelijkbaar met NEP en komt ook wel in de buurt van 3-MMC. Het blijft aardig goed plakken in je neus, nadat ik klaar was heb ik ook maar ff een neusdouche genomen met een beetje zout.

Het gevoel komt redelijk overeen met de; rush, dan 3-MMC. Van het weekend ga ik naar een feestje en neem ik een grammetje mee. Ik zal daarna wel een uitgebreid rapportje schrijven!
Maar kreeg je ook een verhoogde hartslag heel erg?

wijkkrant

Newbie
Zelf enkele keren 4-mpd gebruikt, blijf er maar van weg. Van een klein sleutelpuntje (nasaal gebruik dus) heb je een “high” van ongeveer een uur. Daarna strakke kaken, stijve spieren en persoonlijk werd ik er heel angstig van voor een paar uur. Ook nadenken en praten (normale zinnen formuleren) gaat lastiger vond ik. Vond er zelf niks aan en totaal niet vergelijkbaar met 3mmc

Hallo ik ben Polletje ben nieuw hier, ik wou graag even laten weten dat mijn ervaring met 4 mpd niet om over naar huis te schrijven is. Krijg waanbeelden doordat ik constant denk dingen te zien bewegen maar dat is niet zo. Geen angst maar toch raar. Lijkt in niets op 3cmc of 3mmc. Van beide wordt ik namelijk enorm sexueel opgewonden. Bij 4 mpd totaal met andere dingen bezig geen contole over gedachten en constant hoor en zie je dingen. Misschien wordt alles wel extra verscherpt en hoor.en zie ik de kleinste details, waar je normaal niet op zou letten. Ik heb heel de nacht gemeend mensen in mijn tuin te horen. Elke keer maar buiten om te kijken maar niets te zien natuurlijk. Verder wordt ik er wat apatisch van en staar voor mij uit alsof ik water zie branden. Nee niets voor mij.

Bovenaan