3cmc vervanger

MissChem

Experimenterende gebruiker
2mmc + 3mma het is redelijk goed
een cathinone + amfetamine combo is echt een stuk overkill imo ondanks dat 2-mmc vrij mild is, 3-mma is niet echt te vergelijken vind ik zelf; liever 1 middel goed doseren merk je ook wat wat doet.
hoeveel 3-mma had je genomen? Ging het verder nog oké met je hartslag/bloeddruk?

tordjebrain

Newbie
Het mengsel bij een kleine dosis leek mij geweldig, bij een hogere dosis was het helemaal niet geweldig.
2/3 2mmc, 1/3
3-mma
euforie en stimulatie kwamen niet tegelijkertijd voor. Erg frustrerend.
Dit zorgde ervoor dat we het 's avonds steeds opnieuw wilden innemen, oftewel 750 mg per persoon. Tegen het einde voelde ik me angstig en overprikkeld, we consumeerden te veel en de ervaring was het niet waard, misschien is 50/50 2mmc/3-mma beter, maar ik zal het niet nog een keer proberen.
het verlangen om het effect van 3-mmc te herontdekken zet je ertoe aan om domme dingen te proberen

Stiekem

Newbie
Heeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD?

Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten.
Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke.
Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen.
Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter.
De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium.

Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken.

Bovenaan