13-12-21 ≈ 23:10
Hallo allemaal, ik heb vorige week voor de eerste keer drugs geïnjecteerd. 3-cmc, de research chemical. Ik snuif nu ongeveer 2 maanden 3-cmc daarvoor paar maanden 3en 4-mmc gebruikt en sinds 2.5 jaar snuif ik cocaine.

Ik zit qua alle diseringen erg hoog, op gekke avonden/ nachten zit ik soms aan de 6/7 gram. alleen kan iemand me helpen met de dosering van injecteren? Ik begon met 0.1 gram met 1,5ml zoutwater. heb dat nog 4 keer vaker gedaan. ik vond dit effect te weinig. dus besloot omhoog te gaan. gisteren 0.5 gram opgelost in zout water zoals het hoort. (ik gebruikte 2.5 ml water) ik injecteerde het maar volgens mij veelste snel, ik had dat wat sommige mensen omschrijven vlak voor “overlijden” ofzo. dat je alles nog een keer terug ziet. toen ik na een minuutje weer een beetje op adem was voelde ik me echt perfect. toen het uit begon te werken startte mijn arm alleen wel zwaarder te worden. en heb er nu ook erg veel spierpijn in.

Ik hoop op dit forum meer info te krijgen. En dit is mijn eerste bericht🥳
Alsjullieblieft serieuze antwoorden❤️

14-12-21 4:50
kan linkerarm niet meer strekken, zeer vervelend.. straks maar langs de huisarts denk ik?

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo allemaal, ik heb vorige week voor de eerste keer drugs geïnjecteerd. 3-cmc, de research chemical. Ik snuif nu ongeveer 2 maanden 3-cmc daarvoor paar maanden 3en 4-mmc gebruikt en sinds 2.5 jaar snuif ik cocaine.

Ik zit qua alle diseringen erg hoog, op gekke avonden/ nachten zit ik soms aan de 6/7 gram. alleen kan iemand me helpen met de dosering van injecteren? Ik begon met 0.1 gram met 1,5ml zoutwater. heb dat nog 4 keer vaker gedaan. ik vond dit effect te weinig. dus besloot omhoog te gaan. gisteren 0.5 gram opgelost in zout water zoals het hoort. (ik gebruikte 2.5 ml water) ik injecteerde het maar volgens mij veelste snel, ik had dat wat sommige mensen omschrijven vlak voor “overlijden” ofzo. dat je alles nog een keer terug ziet. toen ik na een minuutje weer een beetje op adem was voelde ik me echt perfect. toen het uit begon te werken startte mijn arm alleen wel zwaarder te worden. en heb er nu ook erg veel spierpijn in.

Ik hoop op dit forum meer info te krijgen. En dit is mijn eerste bericht🥳
Alsjullieblieft serieuze antwoorden❤️
Hoe graag wil je kapot? (En dat is een serieuze vraag)

ik snap de reacties, ik probeer het te injecteren omdat mn neus helemaal kapot is, en stoppen heb ik al meerdere keren geprobeerd. ik heb die drugs nodig, en eigenlijk zoek ik vooral de kick om te voelen dat ik nog leef. en met 3mmc en 3cmc krijg ik dat niet meer omdat ik teveel nodig heb en mijn neus kan dit niet aan.

image.jpgimage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 100

nausea

Wijs gebruiker
Ik weet dat dit de laatste reactie is waar je op zit te wachten maar stop alsjeblieft met die troep.. Je bent je leven eigenhandig aan het verneuken, als je nu stopt ben je jezelf over een half jaar waarschijnlijk enorm dankbaar. Vul je leven op met andere dingen dan drugs, ga een instrument leren, boeken lezen, ga desnoods naar de kerk. Meer heb 'k niet toe te voegen, heb dit topic met open mond en natte oogjes zitten lezen.. Zoek alsjeblieft hulp, je kan het :redheart:

Ik weet dat dit de laatste reactie is waar je op zit te wachten maar stop alsjeblieft met die troep.. Je bent je leven eigenhandig aan het verneuken, als je nu stopt ben je jezelf over een half jaar waarschijnlijk enorm dankbaar. Vul je leven op met andere dingen dan drugs, ga een instrument leren, boeken lezen, ga desnoods naar de kerk. Meer heb 'k niet toe te voegen, heb dit topic met open mond en natte oogjes zitten lezen.. Zoek alsjeblieft hulp, je kan het :redheart:
Super aardig van je.. Ik leidt nu onder een wetswijziging in 2009. Dat ggz instellingen elk jaar miljarden euro’s minder krijgen als ze nodig hebben terwijl er zoveel vraag naar hulp is.. Ik las laatst in een krant iets over drugsgebruik onder jongeren in eindhoven, dat daar WEL 16 minderjarigen (14-17 jaar) wel eens een pil had gedaan. Ik kan met volle zekerheid zeggen dat ongeveer 1/6de van de 14 tot 18 jarigen in twente harddrugs hebben geprobeerd. Ik heb zelf de keiharde waarheid gezien. Letterlijk 11 - 12 jarige jongetjes die naar de dealer gingen voor miauw. toen ik die leeftijd had ging ik snoepjes halrn bij de kruidvat voor dat geld. Soma ik vraag me af waar de wereld naartoe gaat..

er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    114,2 KB · Weergaven: 53

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?

Een huisarts zal je hier het best mee kunnen helpen. Drugsforum kan jou helpen met druggerelateerde zaken en preventie. Met dit soort problemen heb je medische hulp nodig!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.

Ik herken mezelf hier een beetje in. Ik heb ook last gehad van wat je omschrijft. Enige advies dat wijs is om te geven is om asap medische hulp in te schakelen.

Het lijkt erop dat je wat schade aan aders en mogelijk pezen en zenuwen hebt gedaan. Is het niet van het prikken dan wel van de corrosie van je middelen. 0,5g in 2,5ml is erg serieus.
Ik kan weleens foto's met je delen hoe het eruit gaat zien als je hiermee doorgaat. Maar die laat ik voor nu even op het forum bespaard.
Maar goed, alleen een arts kan hier iets zinnigs over zeggen.

Als je toch zo nodig moet gebruiken. Probeer andere ROA's te hanteren. Slikken en pluggen zijn prima alternatieven om je neus en aders te besparen.
En pluggen werkt bijna net zo goed als spuiten.

En met zulke hoeveelheden is het echt tijd om het tij te keren man. Ik kan je nog wel wat klinieken aanraden. Sommigen werken met hele korte wachttijden, zeker in zulke serieuze situaties.
hor kan ik je bereiken?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ik ga morgen de huisarts bellen dankjulliewel ❤️
Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!

Was benieuwd naar het antwoord van de huisarts mocht je het willen delen tenminste! Blijft natuurlijk privé dus snap het als je dat liever privé houd.

Succes in ieder geval, de dosis en route van inname zijn zorgelijk. Fijn dat je contact opneemt met iemand die goede tips heeft!
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb

bossenaar567

Belezen gebruiker
huisarts heeft morgen (vrijdag) pas tijd, ik zal de uitslag bekend maken als ik die heb
Is er iemand die je in kunt lichten of die je kan helpen? Ik wil je geen negatieve gevoelens geven, maar dit ga je niet lang volhouden vriend! (als in, je letterlijke einde kan dichtbij zijn op deze manier)

Zoek hulp! De zon schijnt altijd achter de wolken.

Nihilist88

Badass junkie
Mijn eerste indruk bij het zien passeren van zulke buitenproportionele dosissen, 6/7 gram? 😱 Maar dan werd het verder alleen maar meer fucked up. Je snuift letterlijk je neus kapot, maar ook je nog jonge hersenen n je ganse lijf. Ga je zelf op zeer onverantwoorde wijze oplossingen maken om te injecteren😱 Goed dat je ondertussen langs de huisarts bent geweest. @StartedYoungStillProblems weet je al iets meer? Neem ook goede vrienden en familie in vertrouwen, waar je dit leed (want dat is dit toch wel), mee kan delen en zodat je er niet alleen vr staat.
Sterkte en STOP sowieso met dat injecteren n de rest van je jonge lijf nr de maan te helpen.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@Nihilist88 ik snap en deel je zorgen over de hoge doseringen. Maar als ik naar mezelf kijk konden de gevolgen voor m'n hersenen me niet zoveel deren. En tegelijkertijd nog steeds de 3 maanden regel hanteren voor MDMA 😅

Ik schrok wel van de andere lichamelijke gevolgen. De gevolgen op je hersenen merk je niet direct. Waarschijnlijk pas na langere tijd herstel.

Ik rationaliseerde veel voor mezelf met gedachten als: 'ah er is nog niet veel over bekend, en het lijkt allemaal wel mee te vallen.'
Veel bagatelliseren en rationaliseren. Achteraf gezien was het niet slim. En ik merk nu ook de gevolgen op m'n hersenchemie.

Zeker als ik terugval. Het duurt bij mij zeker 2 weken clean tijd voor ik weer een beetje kan functioneren. Je kan het eigenlijk zien als een dinsdagdip/kater van 2 weken. Op een dagje gebruik. Ook zonder doorhalen.

Het loont om lief te blijven voor je hersenen en lichaam 😅

@StartedYoungStillProblems ik ben ook benieuwd of je wat wijzer bent geworden bij de huisarts. Maar voel je niet verplicht.

Nihilist88

Badass junkie
@Nihilist88 ik snap en deel je zorgen over de hoge doseringen. Maar als ik naar mezelf kijk konden de gevolgen voor m'n hersenen me niet zoveel deren. En tegelijkertijd nog steeds de 3 maanden regel hanteren voor MDMA 😅

Ik schrok wel van de andere lichamelijke gevolgen. De gevolgen op je hersenen merk je niet direct. Waarschijnlijk pas na langere tijd herstel.

Ik rationaliseerde veel voor mezelf met gedachten als: 'ah er is nog niet veel over bekend, en het lijkt allemaal wel mee te vallen.'
Veel bagatelliseren en rationaliseren. Achteraf gezien was het niet slim. En ik merk nu ook de gevolgen op m'n hersenchemie.

Zeker als ik terugval. Het duurt bij mij zeker 2 weken clean tijd voor ik weer een beetje kan functioneren. Je kan het eigenlijk zien als een dinsdagdip/kater van 2 weken. Op een dagje gebruik. Ook zonder doorhalen.

Het loont om lief te blijven voor je hersenen en lichaam 😅

@StartedYoungStillProblems ik ben ook benieuwd of je wat wijzer bent geworden bij de huisarts. Maar voel je niet verplicht.
Ik vind v mezelf ook dat ik té vaak stims slik hoor, 2wekelijks vind ik eigenlijk al ferm probleem vr mezelf, maar telkens wel 1 normale tot hoge dosis van 1 stim en daar blijft het bij. Had nog 3mmc capsules liggen, was eerder niet zo'n fan tov stim rc's als 4fa, 4-fma en 6apb, maar dan werd ik precies meer fan nam het zelfs eens 2 dagen na elkaar, nu nog 2 dosissen v 360mg oraal, mr goed dat deze op de ban staat. En dan hou ik het op 6APB en 4-FMA, waar ik indd terug meer pauzes tussen moet laten, daarvoor zijn het gewoon 2 te potente stims.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Lichamelijke ontsteking of bacteriële ontsteking?
Anyway ik moet niet voor dokter gaan spelen. Maar ben wel benieuwd.

Houd de boel goed in de gaten. Als de plekken rood en warm worden, zeker snel actie ondernemen. Bacteriële infecties kunnen snel verergeren en kunnen serieuze gevolgen hebben.

Heb je het met de huisarts ook gehad over eventuele verslavingszorg?
Lijkt me toch dat de arts daar niet aan voorbij gaat?

LucidLucy

Verslaafde in herstel

@StartedYoungStillProblems of eenieder die nog tips voor pluggen zoekt. Een oudere post uit eigen doos.

Of in @Dirkjan termen 'in je anjer steken' (sorry ik lag helemaal dubbel, dus moest het even oprakelen)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Heus wel. Je kan een halve gram zelfs in 1ml water oplossen. En hoe minder water hoe sneller hij inkickt.
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.

Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)

Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.

Bovenaan