35-plussers

angie123

Bewuste gebruiker
Ik vroeg mij af of er meer vrouwen van boven de 35 zijn die ook wel eens een pilletje nemen? Het lijkt me leuk om daar eens over te babbelen.

Op dit forum kom ik allemaal jongere gebruikers tegen (ook erg leuk hoor), maar ik ben toch niet de enige vrouw van boven de 35 die ook wel eens uit het keurslijf springt?? :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Je bent zeker niet de enige, ik ken wel meer mensen, waaronder ook vrouwen van 30+ die wel eens gebruiken.
Toch zie je ze idd niet veel :)

angie123

Bewuste gebruiker
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben !!! En ja de leeftijd van een vrouw ligt idd gevoelig he dames!!! Laten we een kluppie oprichten, suggesties voor de naam??? first Xtc wifes club, wifes on X club. En voeg me maar toe aan msn als je wilt, dan kunnen we eens ff chatten?!
[email protected] :wave:

Imke

Badass junkie
Eigenlijk vind ik dat wel maar raar klinken, als ik zo verder begin te denken aan vrouwen in mijn omgeving van boven de 35 jaar.. bah.. ik moet er niet aan denken dat ik die mensen zou tegenkomen op een feestje helemaal uit de bol gaan op xtc.. maar ik ken jou niet natuurlijk. :)

davie

Wijs gebruiker
Haha, jij wordt ook ooit 35 Saivy. Zou jij het raar vinden om dan zelf nog xtc te pakken.

Een moeder van een vriendin van mij gebruikt ook regelmatig wat en bij haar vind ik het niet gek, maar sommige moeders van vrienden of mijn eigen moeder moet ik er ook niet denken dat ze wat pakken. Dat is erg verschillind bij iedereen.

En Angie is gewoon een geweldige vrouw die je echt wel eens tegen zal willen komen met xtc op denk ik net als Caatje. :wave: En 35+ is echt niet oud. Er zijn vaak veel 33+ waarmee je goed kan feesten. :grin:

angie123

Bewuste gebruiker
Wat jammer dat je zo denkt! Mogen "wij"vrouwen van boven de 35 niet meer uit ons bol gaan??? Ik ga nog ieder jaar naar Dance Valley en ga daar overigens wel uit mijn bol, maar daar heb ik geen XTC voor nodig hoor. Als ik gebruik doe ik dat in mijn eigen omgeving met iemand van wie ik veel hou en dat is een hele mooie ervaring. Ik val daar niemand mee lastig en het is zeker niet BAH!!!!!

Volgens mij ben jij een leuke meid dus het lijkt mij wel geinig om elkaar eens te spreken., ookal ben jij nog lang geen 35plusser

angie123

Bewuste gebruiker
Dank je wel Davie!!!! Ik voel me nog echt niet afgeschreven hoor. Ik vind juist dat het me jong houd! Ik heb zo meer begrip voor (dat ik dat nu ga zeggen)de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop nog erg lang te kunnen genieten, dat is niet aan leeftid gebonden :hearteyes:

davie

Wijs gebruiker
Je bent zo jong als je je eigen voelt.

Toen ik 16 was keek ik echt op tegen iemand van 18 en vond iemand van 25 oud. Nu ben ik 25 en vind mensen van 30 - 40 niet echt oud. Gewoon lekker doorgaan zolang als het kan. Mensen van boven 30 a 35 mogen ook nog genieten.

Imke

Badass junkie
Ik vind niet dat je niet meer mag genieten, van mij mag jij gerust nog eens uit je bol gaan met xtc, maar als ik zo eens rondkijk in mijn omgeving en familie zou ik het een beetje vreemd vinden om samen met bijvoorbeeld mijn tante van 37 te feesten onder invloed van xtc, en oud ben je zeker nog niet, dus doe gerust maar. :beer:

angie123

Bewuste gebruiker
Ik begrijp het wel hoor, natuurlijk doet het een beetje raar aan als je nog zo jong bent en iemand die in jou ogen " oud" uit z'n bol ziet gaan. Je zal dat denk ik ook niet vaak zien want wij "oudjes" geven wel ons eigen privé feestjes, and your not invited!!! En geloof me.......die oudjes kunnen er wat van :wink:

Imke

Badass junkie
Dat geloof ik best. :P En ik zie soms ook wel oudere mensen op feesten enzo, maar mensen uit mijn omgeving zie ik dat persoonlijk nog niet doen. Nou ja.. wie weet wat zij allemaal stiekem doen 's nachts.. :smoke:

caatje

Badass junkie
Je hebt mensen van 35 en je hebt mensen van 35........de een geniet van het leven alsof ze 25 is en de ander is 35 in jaar maar 70 in gedrag. Ik ben 34 maar voel me dat zeker niet! Ik heb geen kinderen, dat scheelt mss ook wel. Als ik naar mn zusje (34) kijk dan is zij een straatlengte meer "volwassen" dan ik. Zij heeft 2 kindjes, staat anders in het leven als ik. Houdt van een stevig bodem terwijl ik al heel mn leven flierenfluitend door het leven ga. Ik zie wel wat de dag brengt. Zij weet tot volgende week vrij dag hoe haar dag eruit gaat zien.

richelle

Belezen gebruiker
Ben ook 35 + , en pas na m,n 35e via via xtc ontdekt en ook pas na m,n 35 m,n eerste blowtje gerookt, Ben eigenlijk wel blij dat ik het pas laat ontdekt heb want denk dat als ik 20 was geweest ik snel teveel en tevaak gebruikt zou hebben. Heb 2 kinderen , werk 30 uur. Ga gemiddeld zo,n 1 a 2x in de 2mnd lekker uit m,n dak in een club. Op anderhalf pilletje en een paar trekjes van een joint. heb wel eens ghb geprobeerd maar vond dat meer een dronkemansroes en werd veel te vrijmoeidig van en kletste echt tegen iedereen een hoop onzin. werd bijna moe van mezelf:wink: (doe ik dus niet meer)
Was voordien altijd erg anti drugs en huiverig ervan, weet nu dat als je met verstand gebruikt t geen kwaad kan, maar heb ook weleens teveel , te snel wat achterovergegooid en ging Te hard.. Door schande en schande...
Vind t sfeertje in een club vaak super relaxed, tov een kroeg waar door alcohol mensen sneller agresief worden. Eenpilletje geeft de nacht net een iets andere demensie,

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik zie op feesten wel eens mensen van rond de 40 die superstrak staan en op een vrij aparte manier dansen / voortbewegen. In die gevallen vind ik het soms wel een beetje jammer, ziet toch wel gek uit.. maar van de andere kant is het ook weer cool! Iemand die lekker uit z'n dak gaat is vaak wel leuk om te zien, of je nu 14 of 74 bent.

Jeller

Badass junkie
op goafeesten zie je nog regelmatig "oudere" mensen en der zitten er toch ook nog veel tussen die hd nemen :)

soms is het idd wel raar om te zien en als het er óver gaat van scheefheid dan lijkt het imo zieliger dan wanneer je iemand van 20 superstrak en scheef ziet.

maar ik vind het op zich totaal geen probleem en ik gun hen het plezier
(zolang je niet onder invloed bent terwijl je kinderen erbij zijn :tongueout:)

lj_bob

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Ik zie op feesten wel eens mensen van rond de 40 die superstrak staan en op een vrij aparte manier dansen / voortbewegen. In die gevallen vind ik het soms wel een beetje jammer, ziet toch wel gek uit..

Haha, en dan heb je het nog neit over die kleren gehad! Om een of andere vage reden willen die ouderen heel vaakk opvallen en doen dan bijvoorbeeld gele fluoriscerende broeken aan ofzo.. :openmouth: Of extreem "sexy" kleren die begin jaren '90 inderdaad sexy waren. Ik vind het allemaal best maar zorg er wel voor dat ik tijdens mijn trip geen visuele ruis tegenkom aub!
:smoke:

grappige discussie dit.dus de jonkies denken dat je op een bepaald moment stopt met genieten (leven..) en leuke dingen doen?? nou echt niet!. wij zijn beide 43 (!) oeps , en pakken regelmatig een halfje/hele .meestal thuis maar ook tijdens feestje,concerten,enz enz uiteraard laat de tijd hier en daar sporen na maar je hebt ouwe uitgezakte mensen van 40 en moderne mensen van 40.
je kunt van x juist verschillend genieten op verschillende momenten. thuis levert het in ieder geval heeeeeeele geile sex op, tijdens een concert (faithless was de laatste) komt de muziek veel beter binnen.. wij vinden het erg lekker spul.

proton

Belezen gebruiker
ik ben zelf 38, bekend met XTC sinds een jaartje of 2,3
Een vriendin van mij is 33, haar vriend iets van 45.
Een ander stel wat ik ken is ook rond de 40.
En we genieten allemaal van ons pilletje en feestjes.
Is niks mis mee vind ik.
Ikzelf ben dan wel 38, maar gedraag me niet als een ouwe lul, ik voel me eerder 28 :grin:
Lekker uit m'n dak gegaan op Trance Energy en ik denk erover om de ASOT 300 in Den Bosch te bezoeken.
Maar ik kleed me niet fluoriserend hoor :grin: Was wel helemaal in het wit op T.E.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
op goafeesten zie je nog regelmatig "oudere" mensen en der zitten er toch ook nog veel tussen die hd nemen :)

soms is het idd wel raar om te zien en als het er óver gaat van scheefheid dan lijkt het imo zieliger dan wanneer je iemand van 20 superstrak en scheef ziet.

maar ik vind het op zich totaal geen probleem en ik gun hen het plezier
(zolang je niet onder invloed bent terwijl je kinderen erbij zijn :tongueout:)

Op goa sowieso wel ja.. De gemiddelde leeftijd op een psytrance feest is al 20-30 (gelukkig geen 15-20 zoals hier in de stad ofzo -_-), met genoeg uitschieters.. en ik denk niet dat je overdrijft als je zegt dat zeker 90 % wel op de (hard)drugs zit dus.

angie123

Bewuste gebruiker
Jongens, jongens, want ben ik blij met dit forum en deze discussie die nu wel in alle hevigheid is losgebarsten!!!!!!!

Vooral erg leuk voor een "ouwe" muts als ik om te lezen dat er veel meer "oudere"gebruikers zijn en daar volop van genieten!!! Ik geloof dat je er juist meer en intenser van geniet. We gaan er idd verstandig(ger) mee om en zien het als een soort verrijking van ons (party)leven.Blijf vooral reageren en mail me eens?????

Groetjes :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Hartstikke te gek joh, 30plussers die er nog wat van kunnen. Daar zouden er veel meer van moeten zijn. Komt de sfeer ten goede.
Ben er zelf 24. Maar denk maar niet dat ik over 10 jaar al achter de gerrania ga zitten. Kan me ook niet voorstellen dat ik dat zou doen.

Ik ga veel om met 30plussers die nog volop meedoen en daar zit tenminste nog wat leven in.
De meeste van die leeftijd zijn van die dooien die alleen doen wat ze moeten doen. Hun pensioentje zeker stellen en de enige uitschieter is voor hen het maandelijkse etentje met een wijntje teveel. Ik zie ze dagelijks aan ´t schoolplein staan. Ieder het zijn, maar no thanks...

matthijs

Badass junkie
Heb er geen problemen mee als anderen het doen maar ik zie mezelf niet tot mijn dood doorgaan met hard drugs gebruiken... Op den duur wil ik het wel achter me laten.

^_^

Bewuste gebruiker
Ja bijvoorbeeld zeker voor het toekomstige gezinsleven als je kiest voor die verantwoordelijkheid.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ik ben 36, tussen mijn 16e en 30e zeer veel speed gebruikt. Ook veel crack, horse en xtc en zo gebruikt.. Nu ben ik nog steeds verslaafd aan benzo's, maar af en toe gebruik ik nog wel xtc.

Toch wil ik dit niet maandelijks of zo blijven doen, omdat ik toch wel veel doden heb zien vallen tussen 40-50... Meestal niet door onverstandig gebruik, maar gewoon opgeleefd... Momenteel ben ik een kuur met testosteron icm dbol aan het doen, maar dat is éénmalig.

angie123

Bewuste gebruiker
Nou ik heb een gezinsleven. Ben getrouwd en heb 3!! kinderen en een eigen bedrijf, dus een hoop verantwoordelijkheden. Juist hierdoor weet je wat je doet denk ik. Af en toe eens een fijne avond op een pil (of 2) moet kunnen om daarna weer de goede,zorgzame,lieve en vooral verantwoordelijke moeder te kunnen zijn.

Ik zal altijd zorgen dat ik de drugs de baas blijf ipv. de drugs mij!!!!

spacekonijn

Badass junkie
geen probleem hoe oud je bent, maar je komt ook vaak mensen van 40 tegen totaal vandekaart en opzich moet dat kunnen maar als ze dat al 20 jaar lang constant doen zijn ze de weg vaak wel aardig kwijt.

nicole1973

Belezen gebruiker
ach ik ben dan 33 maar eigenlijk ben ik een van de jongste in onze kennissen kring die wel eens x neemt... ik vind het wel grappig om te zien HOE iemand daarop reageerd.. ik vind de 30+ groep vaak relaxder reageren en de jongeren lopen maar druk heen en weer en doen van alles....( ook andersom natuurlijk )

ik denk dat het er mee ta maken heeft hoe je je voelt en ik welke fase je in je leven zit... ik had never en nooit gedacht dat ik op mijn 32ste ooit een pil zou durven te pakken ik vond het allemaal maar zwaar eng maar toch nieuwsgierig... dat laatste heeft gewonnen... voor sommige drugs ben ik nog als de dood.. en zou ik ook niet proberen

grz

Bovenaan