• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3-meo-pcp - Barrage van Weldaad..

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
okay, mijn eerste poging tot een trip report.
geboren uit mijn intrige voor 3-meo-pcp.

heb laatst een weegschaaltje gekocht omdat met stofjes zoals 3-meo-pcp het zeer nauw komt qua gewicht
en omdat de effecten per hoeveelheid enorm kunnen variëren.

een jaar geleden heb ik voor het eerst met 3-meo geëxperimenteerd
en heb toen 70mg op, verdeeld over een half jaar of wat meer.
dat telkens metrisch verdeeld. dat ging best aardig. de dosissen relatief laag gehouden.rond de 10mg schat ik.
leuke ervaringen. die soms heftig body/ audio/ visueel trippend werden in de nasleep, na een jointje.

nou had ik laatst bij een vriend 7 mg op en later in de nacht nog 10 bijgenomen.. voor het eerst weer.. en volgens die nieuwe weegschaal.
"na kalibreren. beetje erin, beetje eruit. hoeveel weegt een rijstevloeitje nou?
hè nu loopt het gewicht terug? "
en dat soort fratsen

vorige week..zoals jullie kunnen lezen in de thread " wat heb je nu op? "
nam ik volgens de weegschaal 8 mg nasaal.
al was ik al even aan het kloten want ik kreeg niet echt een constant duidelijke waarde.
hierboven lees ik dus dat het sowieso 5mg kan verschillen.
algoed..
ik kreeg het gewoonlijke vermakelijke bubbeltje.. verwarring x helderheid
glaasje whiskey erbij.. nice.
toen het na een poosje wat begon uit te werken besloot ik wat bij te nemen.
ik probeerde weer te wegen maar kwam er niet lekker uit.
mss dat er uiteindelijk 17 mg op de weegschaal stond.
't zag er optisch wel een stuk meer uit dan dat ik eerder op had iig.
ik besloot het merendeel met water op te drinken en een kwart te snuiven.

ik ging weer verder met m'n whiskey en deed wat dingen op het internet.
de effecten kwamen ineens aanzwellen met een enorm luid gezoem
het leek alsof m'n hele lichaam onder een zinderende electrische stroom werd gezet.
positief geladen.
alle verhoudingen veranderde optisch, het leek alsof alles kleiner was doordat het gecomprimeerd werd.
van alle kanten samengedrukt.
zo voelde ik me ook, compact, gedrongen.
een ontzettend heftige bodyload (?)
ik werd platgedrukt, de zwaartekracht leek enorm.
het was ook een enorme "herrie" ieder geluidje, van het wrijven van m'n kleding echode, galmde.
muziek vervormde en werd voelbaar in abstracte rondhoekige gevoelens vormen die me masseerde.
ik dacht telkens, ja.. ik snap de muziek, de bedoeling, de connectie.. de wereld..alles..magisch.. tof tof tof
zipte en zoefde van perspectief naar invalshoek verhoudingen visueel en qua beleving telkens anders.
het was zo intens ik kon me er alleen aan overgeven.
voor een lange periode was er een barrage aan weldaad en 'liefde' die op me neer hamerde
en door me heen joeg als op een electrische stoel die me wilden doden met genot.
ik liet het allemaal over me heen komen.
herhalend murmelend: kom maar door, het is okay. kom maar door, het is okay.
het werd op een gegeven moment een piets minder en ik voelde dat ik moest plassen.
dus ik probeerde van de bank af te komen.
dat ging moeizaam.
ik voelde me 50 cm kort en schuifelde door m'n rariteiten landschapje dat m'n woonkamer was naar de wc.
telkens m'n omgeving zien veranderen qua verhoudingen en perspectieven
en telkens anders beschouwend en m'n plaats en functie in relatie tot dit alles interpreterend.
inmiddels allerlei gedachtes krijgend van..
dit is heftig,waar gaat dit allemaal heen, gaat dit wel over?
en wat meer angstige zorgen.
ik herinner me een fase waarin ik over m'n lichaam wreef en mezelf over en over bleef vertellen " ik ben.. (m'n naam)".
maar de overheersende doorgaan probeer te genieten er zit toch niets anders op.
dus verder...
ondanks dat alle elementen totaal uit verhouding leken deed mijn lichaam wat ik wilde.
ik begon hiermee te experimenteren en begon allerlei dans, sprong en martial arts achtige bewegingen uit te voeren.
dit was zeer vermakelijk en ging zeer soepel ondanks dat ik me nog steeds samen geperst voelde tot dwerg.
het versterkte geluid van het zwiepen van mijn kleding klonk als filmische geluids effecten.
een sporadische vuurwerk knal galmde ook lang na.
de muziek stond al een poosje uit maar eigenlijk wah het nog steeds een electrisch geladen zoemende takkeherrie.
de gedacht kwam bij me op dat dit m'n tinnitus was. een onafbrekende piep in m'n oren/hoofd ( dit heb ik ca 4 jaar geleden opgelopen op een feestje ).
aangezien alle geluiden leken te weergalmen.
het gekke is dat tijdens een eerder ervaring met 3-meo het een poosje helemaal weg was.
voor het eerst in jaren stilte.
...
er brak een volgende fase aan.
het werd allemaal iets stiller.
om de één of andere reden begaf ik me naar de keuken.
daar op het aanrecht stonden een paar bekers en wat bestek en dergelijke die ik al dagen had vermeden om af te wassen.
het huishouden kan af en toe wel een dingetje voor me zijn.
dat heb ik nu redelijk in de hand maar af en toe voel ik een lichte blokkade op dat vlak.
ik begon als vanzelf af te wassen.
de kraan liep op een lekker warme temperatuur en ik voelde me één met het water en de objecten.
het leek alsof de bekers en bestek zacht werden en ik kneedde ze schoon..het was een weldadig festijn.
dit ging zo minstens drie kwartier door.
het was een cathartisch gevoel allles schoon te maken.
ondertussen begon m'n rug wat vermoeid te voelen
en begon ik me ook wat meer terug in mijn lichaam te voelen.
ik keek op de klok. en dacht wow, dit alles heeft maar 2 uur geduurd? kweet niet eens of dat helemaal klopt.
de changa die ik van tevoren nog in gedachte had liet ik maar achterwege.
...
de dosis was waarschijnlijk best hoog.
ik zal niet zo snel weer zoveel nemen.. al weet ik dus niet precies hoeveel het was.
het smaakt wel naar meer. zeker omdat iedere ervaring weer zo anders is, een verrassing.
maar ook zo substantieel.. en leerzaam, zo lijkt.
ik ervaarde in de nasleep, na eerst een poosje warrig te zijn heel duidelijk wat ik wilde en hoe ik wilde zijn
want dat was het enige wat goed en helder voelde.
maar voorlopig is het even voldoende.

Laatst bewerkt:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Bijzondere ervaring! Ik weet wat voor bizar heftige stof het is. Een keer ook heel hoog gedoseert, perongeluk.. 30mg ongeveer. Is nogsteeds een van de heftigste ervaringen ooit.

Ga morgen misschien 3-MeO-PCE nog een kans geven... hij is wel echt slapper dan de PCP variant.. misschien wat hoger doseren.

Anders lekker O-PCE..

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Interessant verhaal! Ik heb het ook thuis liggen. Binnenkort maar eens proberen. Lees heel wat typische disso effecten terug. Moeite met bewegen, extreme visuele vervormingen van de ruimte waarin je bent. Gelaagdheid van muziek zo goed horen...

Dat elektrische gevoel heb ik ook met MXE. Met name als ik ga liggen. Als ik even rond loop heb ik er niet zo last van. Vind het persoonlijk geen prettig gevoel maar misschien voelt het fijner met 3-meo-pcp. Met keta heb ik dat niet vandaar dat ik dat fijner vind voelen in mijn lichaam. Alhoewel de serotonerge bijslag van MXE wel vrolijk is, voel je dat ook bij 3-meo-pcp?

Anderemaan

Wijs gebruiker
Interessant verhaal! Ik heb het ook thuis liggen. Binnenkort maar eens proberen. Lees heel wat typische disso effecten terug. Moeite met bewegen, extreme visuele vervormingen van de ruimte waarin je bent. Gelaagdheid van muziek zo goed horen...

Dat elektrische gevoel heb ik ook met MXE. Met name als ik ga liggen. Als ik even rond loop heb ik er niet zo last van. Vind het persoonlijk geen prettig gevoel maar misschien voelt het fijner met 3-meo-pcp. Met keta heb ik dat niet vandaar dat ik dat fijner vind voelen in mijn lichaam. Alhoewel de serotonerge bijslag van MXE wel vrolijk is, voel je dat ook bij 3-meo-pcp?
Mweh.. 3-meo-pce wel.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Bijzondere ervaring! Ik weet wat voor bizar heftige stof het is. Een keer ook heel hoog gedoseert, perongeluk.. 30mg ongeveer. Is nogsteeds een van de heftigste ervaringen ooit.

Ga morgen misschien 3-MeO-PCE nog een kans geven... hij is wel echt slapper dan de PCP variant.. misschien wat hoger doseren.

Anders lekker O-PCE..

oh, khad je reactie helemaal niet gezien tot nu Stono.
yoww.. kan ik me voorstellen.. 30mg is pittig ja!

ik ben wel blij met de ervaring maar zal niet bewust nog een keer zoveel nenen.

aight, veel plezier!
ik denk dat ik wel okay ben met alleen de PCP variant te kennen,
de nuances voor lief laat, en andere dingen probeer.

dat elektrische had ik niet bij lagere to gemiddelde doses btw.
ik weet niet of het serotonine was waarvan ik me zo goed voelde..
' barrage van weldaad '. de titel zegt het soort van al. het voelde in vlagen als pure liefde.
benieuwd hoe jij het zal ervaren!

...

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Interessant om te lezen, mijn ervaring was iets soortgelijks als de jouwe.
Appart spul, maar zooo potent.

Mijn weegschaal heeft ook een marge van 5mg. Na 10x wegen en daarvan het gemiddelde te nemen, durf ik het wel voor 95% te zeggen dat me dosis accuraat is.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Interessant om te lezen, mijn ervaring was iets soortgelijks als de jouwe.
Appart spul, maar zooo potent.

Mijn weegschaal heeft ook een marge van 5mg. Na 10x wegen en daarvan het gemiddelde te nemen, durf ik het wel voor 95% te zeggen dat me dosis accuraat is.
ja man.. heel tof spul. net je tripreport gelezen.
vind ook in niet te hoge dosis en niet te vaak dat het een positieve uitwerking heeft op m'n gemoed, leven.

ja, ik denk dat ik het gewicht nu ook redelijk secuur krijg.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ja man.. heel tof spul. net je tripreport gelezen.
vind ook in niet te hoge dosis en niet te vaak dat het een positieve uitwerking heeft op m'n gemoed, leven.

ja, ik denk dat ik het gewicht nu ook redelijk secuur krijg.

hehe, ja.. ondertussen ben ik wel wat sceptischer geworden over de zogenaamde positieve uitwerking op m'n gemoed.
is als een verhoogd ego.. en dat is niet altijd wenselijk.

geflipt

Wijs gebruiker
hehe, ja.. ondertussen ben ik wel wat sceptischer geworden over de zogenaamde positieve uitwerking op m'n gemoed.
is als een verhoogd ego.. en dat is niet altijd wenselijk.
Inderdaad. Je hebt mogen proeven van het manische kantje van 3-meo-pcp. Als manisch-depressieveling ken ik er alles van... Je ego groeit, je vertoont exuberant gedrag, je gedachten gaan sneller dan je schaduw, enz... Niet altijd prettig, vooral achteraf beschouwd. Op Psychonautwiki wordt er weliswaar voor gewaarschuwd. Ik vond het nog meevallen, als ik je report zo lees. Maar ik snap dat je het eerder schuwt...

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Je hebt mogen proeven van het manische kantje van 3-meo-pcp. Als manisch-depressieveling ken ik er alles van.
Een vendor die ondertussen niet meer bestaat verkocht 3-MeO-PCP voor dumpprijs per 5 gram. Ik heb in mijn tijd toch zeker 25 gram 3-MeO-PCP gekocht en zelf zo'n 10 gram weg gewerkt in mijn tijd. (3-MeO-)PCP wil manie inderdaad iets sterker opwekken dan andere dissociatieven, als je 5 gram in 3 maanden weg werkt word je vrijwel standaard een cliché figuur dat denkt dat die een profeet is en in een sprookje leeft.

Het advies met 3-MeO-PCP gebruik is ook 3 dagen tussen gebruik te houden omdat gespeculeerd wordt dat 3-MeO-PCP metabolieten heeft die inactief zijn maar wel hetzelfde enzym nodig zijn voor metabolisme van 3-MeO-PCP zelf. Dit vertaalt zich in de praktijk dat als je herdoseert na 3-MeO-PCP terwijl je je nuchter voelt er alsnog een stapeling van effecten plaats vindt waardoor ze sterker terug komen dan voorheen.

Manie is ook iets dat met negatieve associaties (een ziektebeeld) komt waardoor mensen nog wel eens over het hoofd willen zien dat deze manische aspecten ook een euforisch randje kunnen hebben en dus ironisch genoeg een misbruik faciliterend effect kunnen hebben. De manie wordt waarschijnlijk deels verklaard door het dopamine agonisme van (3-MeO-)PCP en atypische stimulering gefaciliteerd door de piperidine ring aan de molecuul.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Inderdaad. Je hebt mogen proeven van het manische kantje van 3-meo-pcp. Als manisch-depressieveling ken ik er alles van... Je ego groeit, je vertoont exuberant gedrag, je gedachten gaan sneller dan je schaduw, enz... Niet altijd prettig, vooral achteraf beschouwd. Op Psychonautwiki wordt er weliswaar voor gewaarschuwd. Ik vond het nog meevallen, als ik je report zo lees. Maar ik snap dat je het eerder schuwt...

ja, al bedoelde ik meer de wat langere termijn nasleep.. hier ging alles nog wel okay.
zit bij mij in de familie ook depressiviteit.. en wat manische/psychotische phases meegemaakt van familieleden.
Ik heb geluk gehad zeg ik altijd maar..
toch denk ik dat ik ergens wel een klap van de molenwiek heb gehad, lol

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik lees dit nu pas! Ik heb 3-MeO-PCP recent voor het eerst geprobeerd maar aan de (te) voorzichtige kant gedoseerd, het was chill maar niet heel indrukwekkend of bijzonder. Helderder/stimulerender, prettigere bodyload, minder psychedelisch dan ketamine, was m’n conclusie. Ik denk dat m’n begindosis aan de lage kant was, het veilig afwegen blijft een serieus issue met die potente stofjes. Better safe than sorry maar volgende keer wordt het toch ietsje meer. Wel goed om te blijven opletten dus met deze shit. Dit klinkt aardig heftig en ik heb zo al eerder reports gelezen.

Bovenaan