• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2ct-7 trip

spacewoman

Experimenterende gebruiker
Ik heb afgelopen weekend 2ct7 mogen ervaren na 8maanden pauze.
Had hoopjes gelegd voor mij en me tripgenoot niet wetend dat je geen (hoopjes moet leggen van zo'n sterke 2c...
Dat heb ik geweten ook ik lag op de bank toen ik uit het raam keek zag ik de huizen die er staan stapelen als dublo blokken en kon er me eigen verbeelding van maken me eigen ruimte crieeren.Dat was nog leuk..ik had codeineparacetamol genomen 2 stuks dus redelijke dosis heerlijk roessig maar ook vreselijk misselijk iets wat ik normaal niet heb.
Dus op een gegeven moment kreeg ik een bodyload die me teveel werd gooide alles eruit en ook over me tripgenoot heen..bah bah maar hij was wel een echte vriend door me hoofd vast te pakken en te zeggen blijf rustig ik ben bij je er kan je niks gebeuren.
Hij tilde me op aan me arm en we liepen naar de badkamer,daar aangekomen kwam er nog een golf weer te laat..dus badend in me eigen kots op de badkamertegels liggen en het maakt je geen ruk uit.
Zolang die druk in me hoofd maar weg ging ik schreeuwde nog ik wil eruit maar ik weet dat dat geen nut heeft..uitzitten zal je,,laat het een les zijn dacht ik nog niet teveel fucken met je kop.
Hysterisch worden maakt het erger ik zag het gezicht van me vriend vervormen zijn wang ging richting zijn voorhoofd en draaide zo weer terug.De muren in de badkamer leefden alles om me heen vervormde op een gegeven moment deed ik me ogen dicht de zwaarste piek liep op zijn eind(eindelijk) en met ogen dicht was het nog veel heviger ik was op 20plekken tegelijk misschien wel meer ik was overal behalve waar ik wilde zijn.

Helemaal van de wereld met ogen dicht zag ik allemaal velle kleuren en er leuk zon in me ogen te schijnen,op het laatst zag ik een zaklantaarn die in me gezicht scheen met ogen dicht en die ging uit net als mij ik ging ook uit want herriner me niet dat ik in slaap viel op de badkamertegels.
De 2ct7 had ik gesnoven dus heb gelezen dan is het effect 4x zo erg..ja dit was een wijze les,voortaan kleiner beginnen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je hebt denk ik best nog wel veel geluk gehad... Weet je echt niet welke dosis 2c-t-7 je hebt genomen ? Want dat is echt wel extreem gevaarlijk...

spacewoman

Experimenterende gebruiker
ik zou het echt niet weten ik weet dat je voorzichtig moet zijn met die stof en er zijn ook doden gevallen,Een hoopje zo groot als een speldenknop 8mg?
De lont van een waxinelichtje zo'n hoopje was het.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacewoman zei:
ik zou het echt niet weten ik weet dat je voorzichtig moet zijn met die stof en er zijn ook doden gevallen,Een hoopje zo groot als een speldenknop 8mg?
De lont van een waxinelichtje zo'n hoopje was het.

Hoopjes op een tafel zeggen niet veel, hoopjes op een weegschaal wel. :grin:

Aan de hand van jouw tripreport denk ik wel dat je ietsje te veel hebt genomen, gelukkig geen lethale dosis, maar wel veels te veel. Be carefull with it ! :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Hmm lesson learned zo te zien :rolleyes:

Altijd je op voorhand goed inlezen voor je een drug gebruik waar je nog geen of nauwelijks ervaring mee hebt, zo voorkom je een boel miserie. Op psychedelica gebruik je zowiso liever iets te weinig dan te veel, teveel voor je eigen goed zorgt voor een kutgevoel in je lichaam EN je kop (dat 2e is meestal nog het meest ondragelijk).

Bovenaan