2cb uit je pil krijgen.

S0s_90

Bewuste gebruiker
heej, is er een manier om de 2cb uit je pil te krijgen? dat je dus pure 2cb overhoud en niet alle andere rotzooi die ook in de pil zit?

Pandaboy

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat we hierop mogen antwoorden aangezien het bespreken van het maken van drugs (en dus ook extracties) tegen de forumregels is.
Maar mijn gok is dat je met google al een heel eind verder zal staan :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dit is dus verboden hier op DF...

En waarom zo moeilijk doen ? Slik de pil of koop jezelf wat puur poeder. Zo moeilijk is dat toch niet ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Wat voor rotzooi zit er in je pil dan?

Ja, daar dacht ik ook al aan. Misschien dat hij 2C-B wil snuiven ofzo.

Maar dan kan hij toch gewoon puur poeder halen.

Een extractie kost veel meer tijd en veel meer geld.

Dus gewoon poeder kopen is een win-win situatie ! :grin:

S0s_90

Bewuste gebruiker
haha jah ik wil me 2cb snuiven... En als ik een pil crush zit er een hoop in wat ik niet in me neus wil hebben. En ik ken geen mensen die 2cb poeder verkopen, dus de oplossing leek mij simpel; haal je 2cb uit je pil. De reden dat ik hem wil snuiven is dat het makkelijker doseerbaar is ( mijn mening ) en hij komt sneller in zodat je zo weet of je nog iets bij wilt pakken of niet... En een pil duurt bij mij zelfs op nuchtere maag al snel 1.5 uur voordat hij inslaat.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
haha jah ik wil me 2cb snuiven... En als ik een pil crush zit er een hoop in wat ik niet in me neus wil hebben. En ik ken geen mensen die 2cb poeder verkopen, dus de oplossing leek mij simpel; haal je 2cb uit je pil. De reden dat ik hem wil snuiven is dat het makkelijker doseerbaar is ( mijn mening ) en hij komt sneller in zodat je zo weet of je nog iets bij wilt pakken of niet... En een pil duurt bij mij zelfs op nuchtere maag al snel 1.5 uur voordat hij inslaat.

De 2C-B is schadelijker voor je neus dan de rest van de pil hoor...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pandaboy zei:
Ik denk niet dat we hierop mogen antwoorden aangezien het bespreken van het maken van drugs (en dus ook extracties) tegen de forumregels is.
Maar mijn gok is dat je met google al een heel eind verder zal staan :)
Dit valt niet onder extractie. De stof zelf is immers al in bezit. Hij wil het alleen schoonmaken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Dit valt niet onder extractie. De stof zelf is immers al in bezit. Hij wil het alleen schoonmaken.

Dat is maar net hoe je het opvat. Je gaat er toch een extractie op moeten uitvoeren.

En dan is DMT in feite ook gewoon het schoonmaken van DMT, het verwijderen van de plantenresten. Als ik jou stelling volg.

Maar dat is wel verboden.

S0s_90

Bewuste gebruiker
waarom staat er dan wel op het forum hoe je cocaine moet uitkoken of is dat iets totaal anders? En dat de rest van de pil niet zo schadelijk is voor je neus betekent niet dat ik het er graag in heb, poedersuiker is ook niet schadelijk maar dat heb ik liever ook niet in mijn neus...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Sublimo zei:
Exceptional Insight zei:

Dat is maar net hoe je het opvat. Je gaat er toch een extractie op moeten uitvoeren.

En dan is DMT in feite ook gewoon het schoonmaken van DMT, het verwijderen van de plantenresten. Als ik jou stelling volg.

Maar dat is wel verboden.
Nee. Want om DMT te maken heb je ingrediënten nodig. Deze ingrediënten zijn legaal, maar wanneer er een chemische reactie op losgelaten wordt, ontstaat er een nieuwe stof, welke illegaal is. Het oplossen en wegspoelen van de overige stoffen in deze (toch al illegale) pil heeft niets met extractie te maken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Nee. Want om DMT te maken heb je ingrediënten nodig. Deze ingrediënten zijn legaal, maar wanneer er een chemische reactie op losgelaten wordt, ontstaat er een nieuwe stof, welke illegaal is. Het oplossen en wegspoelen van de overige stoffen in deze (toch al illegale) pil heeft niets met extractie te maken.

Maar je hebt hier toch ook ingrediënten nodig om de 2c-b te scheiden van de rest van de pil, of zit ik hier helemaal verkeerd ? :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Maar je hebt hier toch ook ingrediënten nodig om de 2c-b te scheiden van de rest van de pil, of zit ik hier helemaal verkeerd ? :P
Enkel een oplosmiddel. De illegale stof is, zoals ik al zei, al in bezit.

Dus omdat de DMT nog in de plant zit is de illegale stof niet al in bezit ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Dus omdat de DMT nog in de plant zit is de illegale stof niet al in bezit ?
Inderdaad. Ik heb het ook niet verzonnen :grin:

Ah, dus jij volgt alleen de regels :grin: Natuurlijk, wat stom van mij. Je bent een mod en moet het goede voorbeeld geven :grin:

Vond het al zo raar dat je mijn gedachten daarover niet deelden, vond het een beetje hypocriet. En dat ben ik niet gewend van jou :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
yo krijg ik nog antwoord op mijn vraag... Ontopic aub... :tongueout:

Sorry, even afgeleid door EI.

Ik heb geen flauw idee, misschien als je mij wat gegevens over 2c-b en de rest van de stoffen in de pil kunt geven. Chemische gegevens bedoel ik dan. Dan zal ik er na kijken en na laten kijken.

Waarschijnlijk kan ik je dan wel helpen :wink:

Pandaboy

Je moet wel weten wat er precies voor extra stoffen in je pil zitten, anders zou het kunnen dat je ze er gewoon mee uit haalt samen met de 2C-B.
Volgens erowid is 2C-B oplosbaar in water. Als je zin hebt om wat te experimenteren en het niet al te erg vindt om een pil of 4 op te offeren dan kan je proberen om ze op te lossen in het water.
Je kan best het minimum benodigde water berekenen (of opzoeken, ik vind het niet direct), vervolgens je pillen crushen en deze hierin oplossen (best iets meer water nemen, maar zeker niet te weinig. Als je teveel neemt zal je echter op het laatst erg lang moeten wachten eer het verdampt is). Dan zou ik ze een paar dagen laten liggen zodat het water alle 2C-B kan opnemen. Dan door de koffiefilter halen zodat het bindmiddel (waar de 2C-B nu uit is) gescheiden wordt van het water met de 2C-B erin. Dit kun je dan best op de verwarming zetten tot al het water is verdampt en de 2C-B overblijft.

Mijn chemische kennis is echter zeer beperkt en dit is puur speculatie, ik zou het nooit met mijn pillen doen :P . Maar als je het echt wil proberen en pillen te veel hebt, dan is de bovenstaande manier een mogelijkheid.

S0s_90

Bewuste gebruiker
ik ga het binnenkort proberen... Ik ga een pil crushen, dan weeg ik de hoeveel poeder. Ik ga het poeder oplossen in een nog nader te bepalen hoeveelheid water en na dit gemengt te hebben door een filter halen. Dan ff laten verdampen en de overgebleven hoeveelheid afwegen... Heeft iemand nog andere suggesties?

TrippyShit

Badass junkie
Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes :wave:

S0s_90

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes :wave:

helpt het dan ook nog om vantevoren veel cola te drinken? omdat dit een zuur is dus dan kan ik hem mischien na 15 seconden al weer uitkotsen ipv 30... :wave: :tongueout:

Pandaboy

S0s_90 zei:
TrippyShit zei:

helpt het dan ook nog om vantevoren veel cola te drinken? omdat dit een zuur is dus dan kan ik hem mischien na 15 seconden al weer uitkotsen ipv 30... :wave: :tongueout:

Het beste kan je dan gewoon je darmen vullen met cola (gewoon een trechter gebruiken) en dan de pillen pluggen. Gewoon na 10 seconden uitpoepen en klaar is kees :grin:

Hashja

Bewuste gebruiker
Vaak worden voor het maken van pillen simpele en goedkope bindmiddelen gebruikt en volgens mij zijn die oplosbaar in water.

Pandaboy

Hashja zei:
Vaak worden voor het maken van pillen simpele en goedkope bindmiddelen gebruikt en volgens mij zijn die oplosbaar in water.

Klopt inderdaad, hij zou moeten weten welke stoffen er precies in zijn pil zitten zodat hij weet welke methode hij moet gebruiken. Je hebt gelijk als je zegt dat hij geen pure 2C-B uit de pil kan halen met water-extractie zonder verder te weten wat er in zit.

TrippyShit

Badass junkie
S0s_90 zei:
TrippyShit zei:

Schaam jij je wel is?

S0s_90

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
S0s_90 zei:
TrippyShit zei:

Schaam jij je wel is?

niet snel, heb je methode geprobeerd maar bleek niet te werken. Vond het zonde om me pil weg te gooien dus heb alles weer opgegeten. Gelukkig had ik niet goed gekauwd toen ik me pizza de eerste keer op at dus kon ik er de 2e keer nog van genieten...

Arjan`

niet snel, heb je methode geprobeerd maar bleek niet te werken. Vond het zonde om me pil weg te gooien dus heb alles weer opgegeten. Gelukkig had ik niet goed gekauwd toen ik me pizza de eerste keer op at dus kon ik er de 2e keer nog van genieten...

heb je misschien nog een stukje voor mij bewaard? :grin:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Arjan` zei:

heb je misschien nog een stukje voor mij bewaard? :grin:

uhuh, tuurlijk heb ik nog een stukje voor je, hoe kon ik jou nou vergeten :wink: ik zal het met de post opsturen...

weer ff ontopic, koud water extractie?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
weer ff ontopic, koud water extractie?

Ja.

Sommige bestanddelen van een pil of siroop zijn gewoon oplosbaar in water. Echter, niet in koud water, ik heb het dan wel over ijskoud water.

Als je het met water probeert dat op kamertemperatuur ga je een deel bindmiddel ook mee oplossen in het water. Dit heeft als gevolg dat bij het uitdampen een siroop achtig papje ontstaat. Dus geen kristallen.

Als de koud water extractie lukt, moet je bij het verdampen pure kristallen krijgen.

Dit is slechts de theorie. Een voorbeeld daarvan is de extractie van pseudo-efedrine uit Rinomar's. Dat gebeurt ook met een koud water extractie.

Of dat principe dus geldt voor alle stoffen, geen idee. Je zou het eventueel kunnen proberen.

Via google zijn een hoop voorbeelden te vinden van dat soort extractie's, onder andere die van pseudo-efedrine en DXM.

Als dit niet werkt: je bent op zoek naar een solvent waar alleen de 2C-B in oplost en al de rest in neerslaat. Of een solvent dat er voor zorgt dat de 2C-B neerslaat en de rest opgelost blijft. Je moet de 2C-B dus eigenlijk apart zien te isoleren in een solvent. Als dat gelukt is, is de rest simpel.

Maar ik weet niet of je me nog kunt volgen, hoe goed is je chemie kennis ?

S0s_90

Bewuste gebruiker
chemie kennis heb ik niet maar wat je hier neer zit kan ik nog volgen ik ga het gewoon op verschillende manieren proberen. Zou een aceton wash werken?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
chemie kennis heb ik niet maar wat je hier neer zit kan ik nog volgen ik ga het gewoon op verschillende manieren proberen. Zou een aceton wash werken?

Hang ervan af, heb je chemische gegevens van 2C-B ? En misschien ook van de andere bestanddelen van de pil ? Dan kijk ik er wel even naar voor je.

Normaal zou ik ze zelf wel zoeken, maar ik zit op het moment minden in mijn eindexamens en heb niet zo gigantisch veel tijd :)

S0s_90

Bewuste gebruiker
Nee, ik heb niks van gegevens over de pil.
het zijn in elk geval blauwe paddestoeltjes. maar ik ga gewoon wat proberen en kijk wel hoever ik kom :tongueout:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
Nee, ik heb niks van gegevens over de pil.
het zijn in elk geval blauwe paddestoeltjes. maar ik ga gewoon wat proberen en kijk wel hoever ik kom :tongueout:

Als ik jou was zou ik het hierbij laten en gewoon lekker op zoek gaan naar het poeder.
Met chemie moet je niet knoeien, zeker niet als je niet weet wat je doet :wink:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Zit wel enige logica in :tongueout: Dan ga ik maar op zoek naar pure 2cb... Al ga ik die water extractie nog wel proberen omdat ik toch benieuwd ben wat er van over blijft...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
S0s_90 zei:
Zit wel enige logica in :tongueout: Dan ga ik maar op zoek naar pure 2cb... Al ga ik die water extractie nog wel proberen omdat ik toch benieuwd ben wat er van over blijft...

Met de koud water extractie kun je normaal gezien niet veel kwaad toen.

Bovenaan