Angramar Temenos zei:Wat voor rotzooi zit er in je pil dan?
S0s_90 zei:haha jah ik wil me 2cb snuiven... En als ik een pil crush zit er een hoop in wat ik niet in me neus wil hebben. En ik ken geen mensen die 2cb poeder verkopen, dus de oplossing leek mij simpel; haal je 2cb uit je pil. De reden dat ik hem wil snuiven is dat het makkelijker doseerbaar is ( mijn mening ) en hij komt sneller in zodat je zo weet of je nog iets bij wilt pakken of niet... En een pil duurt bij mij zelfs op nuchtere maag al snel 1.5 uur voordat hij inslaat.
Dit valt niet onder extractie. De stof zelf is immers al in bezit. Hij wil het alleen schoonmaken.Pandaboy zei:Ik denk niet dat we hierop mogen antwoorden aangezien het bespreken van het maken van drugs (en dus ook extracties) tegen de forumregels is.
Maar mijn gok is dat je met google al een heel eind verder zal staan![]()
Exceptional Insight zei:Dit valt niet onder extractie. De stof zelf is immers al in bezit. Hij wil het alleen schoonmaken.
Nee. Want om DMT te maken heb je ingrediënten nodig. Deze ingrediënten zijn legaal, maar wanneer er een chemische reactie op losgelaten wordt, ontstaat er een nieuwe stof, welke illegaal is. Het oplossen en wegspoelen van de overige stoffen in deze (toch al illegale) pil heeft niets met extractie te maken.Sublimo zei:Exceptional Insight zei:Dit valt niet onder extractie. De stof zelf is immers al in bezit. Hij wil het alleen schoonmaken.
Dat is maar net hoe je het opvat. Je gaat er toch een extractie op moeten uitvoeren.
En dan is DMT in feite ook gewoon het schoonmaken van DMT, het verwijderen van de plantenresten. Als ik jou stelling volg.
Maar dat is wel verboden.
Exceptional Insight zei:Nee. Want om DMT te maken heb je ingrediënten nodig. Deze ingrediënten zijn legaal, maar wanneer er een chemische reactie op losgelaten wordt, ontstaat er een nieuwe stof, welke illegaal is. Het oplossen en wegspoelen van de overige stoffen in deze (toch al illegale) pil heeft niets met extractie te maken.
Enkel een oplosmiddel. De illegale stof is, zoals ik al zei, al in bezit.Sublimo zei:Maar je hebt hier toch ook ingrediënten nodig om de 2c-b te scheiden van de rest van de pil, of zit ik hier helemaal verkeerd ? :P
Exceptional Insight zei:Enkel een oplosmiddel. De illegale stof is, zoals ik al zei, al in bezit.Sublimo zei:Maar je hebt hier toch ook ingrediënten nodig om de 2c-b te scheiden van de rest van de pil, of zit ik hier helemaal verkeerd ? :P
Inderdaad. Ik heb het ook niet verzonnenSublimo zei:Dus omdat de DMT nog in de plant zit is de illegale stof niet al in bezit ?
Exceptional Insight zei:Inderdaad. Ik heb het ook niet verzonnenSublimo zei:Dus omdat de DMT nog in de plant zit is de illegale stof niet al in bezit ?![]()
S0s_90 zei:yo krijg ik nog antwoord op mijn vraag... Ontopic aub...![]()

TrippyShit zei:Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes![]()
S0s_90 zei:TrippyShit zei:Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes![]()
helpt het dan ook nog om vantevoren veel cola te drinken? omdat dit een zuur is dus dan kan ik hem mischien na 15 seconden al weer uitkotsen ipv 30...![]()
![]()
Hashja zei:Vaak worden voor het maken van pillen simpele en goedkope bindmiddelen gebruikt en volgens mij zijn die oplosbaar in water.
Schaam jij je wel is?S0s_90 zei:TrippyShit zei:Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes![]()
helpt het dan ook nog om vantevoren veel cola te drinken? omdat dit een zuur is dus dan kan ik hem mischien na 15 seconden al weer uitkotsen ipv 30...![]()
![]()
TrippyShit zei:Schaam jij je wel is?S0s_90 zei:TrippyShit zei:Pil slikken en na 30seconde precies weer uitkotsen. Door het zuur lost alles van de pil op, behalve de 2c-b. Die duurt 30seconde langer met oplossen in je maag. Die kots moet dan laten verdampen op een schoteltje. Werkt prima, ik doe niet anders. Succes![]()
![]()
niet snel, heb je methode geprobeerd maar bleek niet te werken. Vond het zonde om me pil weg te gooien dus heb alles weer opgegeten. Gelukkig had ik niet goed gekauwd toen ik me pizza de eerste keer op at dus kon ik er de 2e keer nog van genieten...
Arjan` zei:niet snel, heb je methode geprobeerd maar bleek niet te werken. Vond het zonde om me pil weg te gooien dus heb alles weer opgegeten. Gelukkig had ik niet goed gekauwd toen ik me pizza de eerste keer op at dus kon ik er de 2e keer nog van genieten...
heb je misschien nog een stukje voor mij bewaard?![]()
S0s_90 zei:weer ff ontopic, koud water extractie?
S0s_90 zei:chemie kennis heb ik niet maar wat je hier neer zit kan ik nog volgen ik ga het gewoon op verschillende manieren proberen. Zou een aceton wash werken?
S0s_90 zei:Nee, ik heb niks van gegevens over de pil.
het zijn in elk geval blauwe paddestoeltjes. maar ik ga gewoon wat proberen en kijk wel hoever ik kom![]()
S0s_90 zei:Zit wel enige logica inDan ga ik maar op zoek naar pure 2cb... Al ga ik die water extractie nog wel proberen omdat ik toch benieuwd ben wat er van over blijft...