• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb+ketamine+cannabis

mitchieee

Wijs gebruiker
1ste x ketamine
evare 2cb gebruikenr
blow regelmatig
21 jaar
70kg
1.81

nou gister avond voor het eerst ketamine kunne bemachtigen een paar 2cb’s.
ik had al een weegschaal gekocht om goed te kunnen doseren van de ketamine.

begin van de avond
half 11.
ik zit in me kamer en me ouders beneden’ ik leer drugs altijd kennen in me eentje want zo ken ik het beste ervan leren

ik doe de weegschaal aan en besef me terwijl ik me eerst lijntje wil wege dat die het niet doet’ nou nu moet het op instinct hoeveel ong. 30-50 mg zal zijn. ik een lijntje gemaakt en opgesnoven, terwijl me neus een beetje brand’ draai ik vast een wietje want anders kan het straks niet meer denk ik.

na een korte 8 minuten begin ik me al wa trager te voele’ zo wat een raar spul ik wachte tot het helemaal ingekickt was en nam nog een lijntje vsn 30-50mg.

11:00 zo die voelt fijn aan ik vond het eeen beetje als een xtc maar heel traag’ daar zat ik dan te dansen in slowmotion in me kamer met me koptelefoon op. ik neem nog een lijntje maar net iets dikker.

11:15 wooow ben ik nou zo groot of is de kamer nou zo groot alles is ook wazig en het lijk alsof me hoofd eigelijk rechts zit inplaats het midden alsof ik gewoon helemaal scheef op me stoel zit’ tijd voor de 2cb te nemen. ik neem 2 ‘ 20mg pille en slik ze door.

11:30 nog een klein lijntje keta.

11;50 de 2cb begint intewerke alles golft en wordt al mooier ik stap me bureau stoel af en ga op bed liggen met me headset op en muziek ik sluit me ogen en laat me geest me overal en nergens heen brengen het laat me dansen met de kleuren die er zijn om dat. moment het verandert de heletijd en elke x lijkt het op een andere senario’ ik had vaker 2cb hoog gedoseerd en me ogen gesloten maar nu met keta wat het me bracht was onverstel baar ik had ook steeds mindfucks die ik zag als ik me ogen dicht deed en had het idee dat ik echt uit me lichaam was.
na een mooi uurtje op bed gelegen te hebben besluit ik het wietje te gaan roken de keta is uitgewerkt ik zit nu nog alleen in de 2cb.

1:30zo gezecht zo gedaan wietje op was een opgave wel heb een kwartier naar het hek gekeken omdat die met de muziek mee draaide oo wat was het mooi. ik had de heater aan in de tuin’ waar door alles verlicht was maar ik zag in de weerspiegeling van het raam ‘ waar ik zat en het leek net een gans of een theepot met een schoen ik moes zo lang lachen toen ik dat zag

1:45na wat gegeten te hebben ben ik eindelijk weer in me veilige plek’ me kamer. ik maak nog een goed lijntje klaar en snuif m op . terwijl ik me bedenk hoe mooi het net was met me ogen dicht denk ik wat kan t ook schelen ‘ ik neem nog een lijn iets dikker denk rond. die voelde ik goed zeg. gelijk in me bed gedoken en laaat het avondtuur maar. beginnen

tot een uur of half 3 heb ik veel gezien wat ik helaas nie meer te onthoude was ‘ maar het was amazing ‘ geen woorden voor. wat keta en 2cb met je mind samen doet is zo bizar ik vind dit wel de beste combinatie volgensmij die er is.

over 2 weken weer doen! dan ga ik voor de 50-60 mg 2cb en heb ik een betere weegschaal om goed te doseren op ketamine’ dsn ken ik precies voor ik in bed ga de juiste dromerige dosis nemen :)

mitchieee

Wijs gebruiker
ketamine opnieuw nemen onder de 2 is ook echt geen pretje ‘ je lijn wordt steeds groter en kleiner en als je het wil snuiven lijk het net alsof je op het dak sta en de lijn benede

Lucy100

Belezen gebruiker
Interessant!! Ik ben onlangs in de verleiding gekomen kwa Ketamine. Nog nooit gedaan, en ik was dat ook eigenlijk niet van plan tot die bewuste dag.. Het was een gezellig avondje met wat vrienden die allemaal aan de M zaten. Ik ben niet zo van de M... of liever gezegd de synthetische drugs. Behalve 2cb dan 😊 daar heb ik de dag erna niet zo veel last van. Dus dat had ik op 😎🌈 en maar 1 van ongeveer 20 mg dus niet een heel sterk tripje.

Op een gegeven moment kwam een van mijn vrienden met een zakje Keta... dat ging rond... en dat kwam bij mij langs. Ik dacht waarom ook niet. Ik vroeg nog, kan dit samen met 2cb? Ja dat kan prima werd er gezegd. Oké dan wil wel een snuifje (sleutelpuntje) ik wist niet wat de dosering was dus dat werd voor mij gedaan. Ik dacht dat een snuifje wel genoeg was, maar het andere neusgat moest ook werd er gezegd. Nou oké dan.. kom maar op!!! En idd dat brand best wel in je neus. Ik vroeg... hoe lang duurt het voor dat het werkt? Oh als ik mijn peukje op heb dan voel je het wel werd er gezegd. Vrij snel voelde ik me een soort dronken. En ik kon niet echt meer op mijn benen staan.. ik ben opgestaan en wilde de trap op naar boven. Maar vanaf dat moment ging het super snel. Ik weet nog dat ik die trap mega lang vond en dat het een eeuwigheid duurde voordat ik boven was.. Eindelijk boven aangekomen ben ik neer geploft en ben ik in een bizarre wereld terecht gekomen. Op dat moment wist ik echt niet meer wat er gebeurt was. En het duurde allemaal een eeuwigheid!! Ik bleef maar tegen me zelf zeggen... wat de fuck is dit allemaal? Ik zag ook van alles wat ik niet kon plaatsen, en in de verte hoorde ik de stemmen van mijn vrienden. Het was zo vaag allemaal. Op een gegeven moment kwam mijn vriendin kijken hoe het met me ging. Ze hing boven mij met haar gezicht. Ik kwam langzaam bij, en het werd steeds duidelijker dat het mijn vriendin was die boven mijn hoofd hing om te vragen of het wel goed ging? Ja denk het wel antwoorden ik? Hier moest ik even van bijkomen. Ik vroeg aan mijn vriendin: Hoe lang ben ik weg geweest? en heb ik raar gedaan? Ze antwoorden... nee niet echt raar gedaan. Je ging ineens naar boven, en ik ben na 5 min gaan kijken. En toen kwam je bij met een smile op je gezicht 😊 (Blijkbaar was ik blij haar weer te zien) na die enorm lange trip voor mijn gevoel. Maar het was maar 5 min.. zo bizar. De tijd was totaal niet lineair aan de tijd zoals ik hem ken. Dat fenomeen heb ik alleen op paddo’s, DMT (Changa) of hoge dosis 2cb. (Met die middelen heb ik ervaring)

Kortom voor mij een zeer overweldigende ervaring die ik niet snel weer zal opzoeken. Geen nare ervaring!! Maar ik weet nog steeds niet echt wat er die avond gebeurde.
Volgens de kenners had ik helemaal niet veel gehad? Maar als ik jou verhaal zo lees is er bij jou veel meer keta in gegaan op een hogere dosis 2cb.

Ik begrijp hierdoor nog minder wat er bij mij is gebeurt??

Bedankt voor je report 😊 @mitchieee

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Lucy100 het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je persoonlijk erop reageert en ook hoe sterk je ketamine is (en de 2C-B natuurlijk ook, weet niet of die getest was).

Zelf geen ervaring met deze combinatie maar klinkt interessant, thanks voor je report @mitchieee. :)

Lucy100

Belezen gebruiker
@Lucy100 het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je persoonlijk erop reageert en ook hoe sterk je ketamine is (en de 2C-B natuurlijk ook, weet niet of die getest was).
Ik in ieder geval heftig 😊 De 2cb Is niet getest maar ik heb het wel altijd van de zelfde persoon. En deze had ik al eerder op. Maar van de keta zou ik het echt niet weten hoe sterk die was..

mitchieee

Wijs gebruiker
Interessant!! Ik ben onlangs in de verleiding gekomen kwa Ketamine. Nog nooit gedaan, en ik was dat ook eigenlijk niet van plan tot die bewuste dag.. Het was een gezellig avondje met wat vrienden die allemaal aan de M zaten. Ik ben niet zo van de M... of liever gezegd de synthetische drugs. Behalve 2cb dan 😊 daar heb ik de dag erna niet zo veel last van. Dus dat had ik op 😎🌈 en maar 1 van ongeveer 20 mg dus niet een heel sterk tripje.

Op een gegeven moment kwam een van mijn vrienden met een zakje Keta... dat ging rond... en dat kwam bij mij langs. Ik dacht waarom ook niet. Ik vroeg nog, kan dit samen met 2cb? Ja dat kan prima werd er gezegd. Oké dan wil wel een snuifje (sleutelpuntje) ik wist niet wat de dosering was dus dat werd voor mij gedaan. Ik dacht dat een snuifje wel genoeg was, maar het andere neusgat moest ook werd er gezegd. Nou oké dan.. kom maar op!!! En idd dat brand best wel in je neus. Ik vroeg... hoe lang duurt het voor dat het werkt? Oh als ik mijn peukje op heb dan voel je het wel werd er gezegd. Vrij snel voelde ik me een soort dronken. En ik kon niet echt meer op mijn benen staan.. ik ben opgestaan en wilde de trap op naar boven. Maar vanaf dat moment ging het super snel. Ik weet nog dat ik die trap mega lang vond en dat het een eeuwigheid duurde voordat ik boven was.. Eindelijk boven aangekomen ben ik neer geploft en ben ik in een bizarre wereld terecht gekomen. Op dat moment wist ik echt niet meer wat er gebeurt was. En het duurde allemaal een eeuwigheid!! Ik bleef maar tegen me zelf zeggen... wat de fuck is dit allemaal? Ik zag ook van alles wat ik niet kon plaatsen, en in de verte hoorde ik de stemmen van mijn vrienden. Het was zo vaag allemaal. Op een gegeven moment kwam mijn vriendin kijken hoe het met me ging. Ze hing boven mij met haar gezicht. Ik kwam langzaam bij, en het werd steeds duidelijker dat het mijn vriendin was die boven mijn hoofd hing om te vragen of het wel goed ging? Ja denk het wel antwoorden ik? Hier moest ik even van bijkomen. Ik vroeg aan mijn vriendin: Hoe lang ben ik weg geweest? en heb ik raar gedaan? Ze antwoorden... nee niet echt raar gedaan. Je ging ineens naar boven, en ik ben na 5 min gaan kijken. En toen kwam je bij met een smile op je gezicht 😊 (Blijkbaar was ik blij haar weer te zien) na die enorm lange trip voor mijn gevoel. Maar het was maar 5 min.. zo bizar. De tijd was totaal niet lineair aan de tijd zoals ik hem ken. Dat fenomeen heb ik alleen op paddo’s, DMT (Changa) of hoge dosis 2cb. (Met die middelen heb ik ervaring)

Kortom voor mij een zeer overweldigende ervaring die ik niet snel weer zal opzoeken. Geen nare ervaring!! Maar ik weet nog steeds niet echt wat er die avond gebeurde.
Volgens de kenners had ik helemaal niet veel gehad? Maar als ik jou verhaal zo lees is er bij jou veel meer keta in gegaan op een hogere dosis 2cb.

Ik begrijp hierdoor nog minder wat er bij mij is gebeurt??

Bedankt voor je report 😊 @mitchieee
zo ja dat klinkt ook bizar ja’ licht ook totaal aan de vibe’ en geloof me ik in me bed genoeg momenten gehad ‘ dat ik dacht da ik nie meer kon bewegen en alleen maar kon staren ‘ daarom deed ik me ogen dicht en lied de muziek me weg leiden ,ook een moment gehad dat ‘ dat was zo gaaf!!! ik kon me linkerkant met kijken soort van uit zetten en dan stond dat stil en alleen met me rechter kant kijke’ ik heb zo veel meegemaakt en het meeste komt ook nie meer in me op but it happend’ over 2 weekies weer doen en hope dat ik het meer kan begrijpen dan deze x.

mitchieee

Wijs gebruiker

Zelf geen ervaring met deze combinatie maar klinkt interessant, thanks voor je report @mitchieee. :)
ik zou zeggen probeer het net als ik heb gedaan :) als de combinatie tog nie lekker valt is het na een uurtje weer normaal’ ja normaal zou ik het niet noemen maarja😝

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
1ste x ketamine
evare 2cb gebruikenr
blow regelmatig
21 jaar
70kg
1.81

He leuk report ik heb ook nu 2cb met ketamine gedaan.
Maar omdat je wiet erbij had geschreven had ik 2 gram wiet erbij gehaald.
Dat is dus een goed idee.
Normaal als ik keta neem koop ik geen wiet.
Maar de combi van de 3 was er leuk.

mitchieee

Wijs gebruiker
He leuk report ik heb ook nu 2cb met ketamine gedaan.
Maar omdat je wiet erbij had geschreven had ik 2 gram wiet erbij gehaald.
Dat is dus een goed idee.
Normaal als ik keta neem koop ik geen wiet.
Maar de combi van de 3 was er leuk.

dankjewel :), en gelukkig dat het een leuke combi voor je was ,
nu ik me report een beetje terug lees, moet ik me dealer maar weer is gaan aanspreken voor deze combo :)(heel lang al geen 2cb op of echte ketamine )

Bovenaan