2cb etc

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Weet iemand hoe je vloeibare 2cb kan doseren(niet spuiten) en hoeveel je ongeveer nodig hebt om lekker te trippen, dus niet hard trippen,maar gewoon handlebaar zeg maar.

DreamWeaver

Badass junkie
25 mg in een capsule stoppen should do the trick. Als je weinig ervaring hebt of gewoon rustig wil beginnen doe dan 20, en als je een die-hard bent begin dan met 30 mg. Maak je geen zorgen over verkeerd doseren, het schijnt dat je 300 mg ook nog overleefd :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ja maar das wel niet aan te raden eh :grin:

Thans, vloeibaar in capsules zal ni al te makkelijk gaan denk ik?

Ik zou het in drank vermengen en afmeten met een spuit.

Maar check zeker naar correcte dosissen, daar weet ik niet zoveel over.

Vraag es aan Lysergine25 :grin:

3970

Wijs gebruiker
Ik begrijp je niet goed, hoezo vloeibare 2C-B? Om vloeibare 2C-B te krijgen moet je toch een bepaalde hoeveelheid 2C-B in een hoeveelheid water doen? Dan weet je toch wat de verhoudingen zijn? Of bedoel je het anders?

Hemi

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Lysergine25 heeft toch 330 mg overleefd? Dus ik denk dat je niet te snel een overdosis neemt, maar voorzichtigheid is altijd belangrijk :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou het onder de 40 mg houden oraal

Rectaal onder de 30 mg ...

Das wel mijn volgende shot rectaal opgelost in water .... 30 mg.

Trip report will follow.

Stonie

Trip Unit

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ik zou het onder de 40 mg houden oraal

Rectaal onder de 30 mg ...

Das wel mijn volgende shot rectaal opgelost in water .... 30 mg.

Trip report will follow.

Stonie
Hoe kun je dat het best afmeten, met een spuit ofzo?
of wat precies?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb 2,5 lauw water gepakt daarin de 50 mg opgelost.De 2,5 ml heb ik afgemeten met de spuit zelf.

Toen heb ik de aars opengetrokken de spuit diep down under gestoken en leeggepompt.

Hou je vast .... this is like u have never experienced before.

Impact on the 2C-B.

Stonie

3970

Wijs gebruiker
Ikmheb zojuist ook weer voorzichtig eens 2c-b rectaal gepakt, 10 mg....tjonge jonge, binnen 5 minuten zit ik weer helemaal te golven, onvoorstelbaar....mijn toetsenbord lijkt vloeibaar!!!!

STONIE: |RESPECT!!!!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Ikmheb zojuist ook weer voorzichtig eens 2c-b rectaal gepakt, 10 mg....tjonge jonge, binnen 5 minuten zit ik weer helemaal te golven, onvoorstelbaar....mijn toetsenbord lijkt vloeibaar!!!!

STONIE: |RESPECT!!!!
Het schijnt beter te sturen te zijn dan paddos?

Bovenaan