salvation zei:Wil binnenkort +/- 200 microgram lsd nemen en dit combineren met 2c-i. Welke dosis en volgorde raden jullie aan?
eerst de lsd, zodra je op de piek bent, een orale dosis doen van 20 mg. of 10-14 mg snuiven zodra je van de piek af komt.salvation zei:Wil binnenkort +/- 200 microgram lsd nemen en dit combineren met 2c-i. Welke dosis en volgorde raden jullie aan?
underworld zei:salvation zei:je bent wel aardig lang bezig dan, 2c-i heeft bij mij altijd een duur van 10 uur.. kan mischien ook aan de hoeveelheid hebben gelegen.
Kees Klapkaak zei:2c-t-7 In iedergeval nooit combineren met MDMA
Kan leiden tot serotinevergiftiging![]()
Immo zei:Heeft niemand ervaring met het combineren van een 2c- met speed? Deze combinatie lijkt me echt geweldig om mee uit te gaan.
alainalain zei:Immo zei:Heeft niemand ervaring met het combineren van een 2c- met speed? Deze combinatie lijkt me echt geweldig om mee uit te gaan.
Nee, heb geen ervaring.
Ookal denkik dat 2cx alleen ook wel goed is, ik kreeg er aardig energie van dus waarom extra pep?
Oom Klaas zei:Volgens mij staan er wel ergens berichten over 4-fmp met een 2c-x.
2C-Em zei:Met speed lijkt me niet zo'n succes, zonde van je 2C-tje.
DrippTone zei:De 2c-B en 2c-I zijn wel fijn samen te gebruiken. Fijne bodyload en leuk visueel.
En 2c-I en MDMA zijn ook heel fijn samen, die 2 versterkten en verlengden elkaar heel fijn. Ik heb 7 a 8 uur lang kunnen genieten van een enkele dosering van 100mg mdma, dus 2 keer zo lang als normaal. En de trip heeft zo'n 14 uur geduurt, terwijl 2c-i toch wel na 12 uur helemaal klaar is.
Binnenkort maar eens BDF met 2c-x combineren.![]()
ErnstJünger zei:DrippTone zei:De 2c-B en 2c-I zijn wel fijn samen te gebruiken. Fijne bodyload en leuk visueel.
En 2c-I en MDMA zijn ook heel fijn samen, die 2 versterkten en verlengden elkaar heel fijn. Ik heb 7 a 8 uur lang kunnen genieten van een enkele dosering van 100mg mdma, dus 2 keer zo lang als normaal. En de trip heeft zo'n 14 uur geduurt, terwijl 2c-i toch wel na 12 uur helemaal klaar is.
Binnenkort maar eens BDF met 2c-x combineren.![]()
In welke sequentie heb je ze ingenomen, welke eerst, of tesamen?
2C-B + MDMA lijkt me ook wel wat.
Instinctief denk ik dan dat deze Nexusflip goed op een Candyflip moet lijken. Which is nice...![]()
Matthijs85 zei:2CI+LSD is me goed bevallen in een danssituatieMethylone en Lachgas waren ook leuke toevoegingen (bij deze combinatie, niet bij 2CI los)
Spor zei:lsd + 2c's zijn goed te doen. Al zou ik het zelf inderdaad bij I houden, andere geven te veel "visueel afval" vind ik: dat verpest een beetje dat wat juist zo mooi is aan tryptamine's.
CRYSTAL zei:Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval.
CRYSTAL zei:Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval.
Kees Klapkaak zei:Gisternacht 2cb en MDMA gecombineerd met wat lachgas en pure weed jointjes!
Eerst de pil (getest op 90mg MDMA) gedropt en direct daarna 16mg 2cb gesnoven. Nadat de 2cb insloeg (wat bij snuiven al vrijwel direct gebeurd) eerst 2 keer achter elkaar lachgas gebruikt, telkens als ik lachgas deed leken mijn hallucinaties veel heftiger te worden en bleven ook telkens sterker na elke ballon. Na ongeveer een klein uurtje was ik op m'n hoogte punt van m'n 2cb trip toen het pilletje begon te werken.
Ik voelde me net alsof ik in en centrifuge zat, want ik begin van 2cb vaak te trillen en beven en van MDMA te klappertanden, dus ik had het gevoel alsof ik door mekaar werd geschud met een bom-band met ipv bommen, vibrators om m'n middel. Maar oh wat voelde het allemaal fijn en ik wou de hele tijd lief en aardig tegen iedereen doen.
Behalve tegen die stomme arrogante 16 breezah's die iemand had uitgenodigd op dat feest, ze hadden ook echt bacardi breezers bij zich![]()
Fuck, wie nodigd dat soort sletjes uit op een trip feestje?![]()