2c-'s combineren

Immo

Badass junkie
De 2c-'s lijken mij echt perfecte stoffen om te combineren met andere stoffen.

Ik vroeg mij af of df goede ervaringen heeft met het combineren van deze stof.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2c-B en n2o zijn zeker de moeite waard. Verder heb ik gehoord dat 2c's en BDF erg goed samen gaan, van de zomer maar eens proberen. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
2cb en lachgas is geniaal,
2cb met keta is ook heel tof,
2cb+keta+lachgas is ultiem
jointje erbij geeft ook altijd wel een extra factor.
2cb+lsd ook heel tof, enorme visual toename.

Vigilante

Wijs gebruiker
Met lachgas inderdaad.

Vond t ook wel chill om tijdens 2cb een fles witte wijn leeg te zuipen en wat jointjes te roken. Lekker half dronken wazig beetje vreemd maar wel lekker.

Spor

Wijs gebruiker
ik sluit me bij underworld aan

2c-x + keta + lachgas = zeer de moeite waard
2c-x + GHB = opzich ook wel de moeite waard, doe het altijd op het laatste, en word er dan ongelofelijk stontmelig van
2c-x + LSD (+keta) = Héél hárd trippen :)
2c-x + benzo's = jammer van beide (wel fijn in het geval van een bad trip)

sowiso blow ik ook altijd veel bij het trippen

en ja, 2c's zijn fijn om te mixen, maar welke drugs niet :wink:

salvation

Belezen gebruiker
Wil binnenkort +/- 200 microgram lsd nemen en dit combineren met 2c-i. Welke dosis en volgorde raden jullie aan?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
salvation zei:
Wil binnenkort +/- 200 microgram lsd nemen en dit combineren met 2c-i. Welke dosis en volgorde raden jullie aan?

Daar heb ik dan geen ervaring mee. Maar de meest logische volgorde lijkt mij: eerste de LSD, wachten tot je bijna aan het einde van je piek bent, en dan die 2c-i snuiven of iets anders. Tenminste zo ongeveer plannen dat de 2c-i gaat werken wanneer je uit gepiekt bent.

Dat lijkt mij persoonlijk het fijnste trippen. Maar ik denk wel dat je dan kans hebt dat je trip langer duurt. Maarjah misschien zijn die paar uurtjes langer net zo lang als dat je eerst de 2c-i zou nemen. Wil je ze trouwens tegelijk late pieken? dan zou ik de 2c-i een half uur later in nemen dan de LSD.

En omdat je niet weet wat je te wachten staat zou ik sowieso met een voor jou lichte doses beginnen. :P

underworld

Wijs gebruiker
salvation zei:
eerst de lsd, zodra je op de piek bent, een orale dosis doen van 20 mg. of 10-14 mg snuiven zodra je van de piek af komt.
je bent wel aardig lang bezig dan, 2c-i heeft bij mij altijd een duur van 10 uur.. kan mischien ook aan de hoeveelheid hebben gelegen.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
2c-t-7 In iedergeval nooit combineren met MDMA
Kan leiden tot serotinevergiftiging :openmouth:

Iemand ervaring met 2cb en MDMA? Wil het dit weekend combineren tezamen met wat lachgas en pure jointjes :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Heeft niemand ervaring met het combineren van een 2c- met speed? Deze combinatie lijkt me echt geweldig om mee uit te gaan.

Vigilante

Wijs gebruiker
Immo zei:
Heeft niemand ervaring met het combineren van een 2c- met speed? Deze combinatie lijkt me echt geweldig om mee uit te gaan.

Nee, heb geen ervaring.
Ookal denkik dat 2cx alleen ook wel goed is, ik kreeg er aardig energie van dus waarom extra pep?

Oom Klaas

Badass junkie
alainalain zei:
Immo zei:

Nee, heb geen ervaring.
Ookal denkik dat 2cx alleen ook wel goed is, ik kreeg er aardig energie van dus waarom extra pep?

Volgens mij staan er wel ergens berichten over 4-fmp met een 2c-x.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Gisternacht 2cb en MDMA gecombineerd met wat lachgas en pure weed jointjes!

Eerst de pil (getest op 90mg MDMA) gedropt en direct daarna 16mg 2cb gesnoven. Nadat de 2cb insloeg (wat bij snuiven al vrijwel direct gebeurd) eerst 2 keer achter elkaar lachgas gebruikt, telkens als ik lachgas deed leken mijn hallucinaties veel heftiger te worden en bleven ook telkens sterker na elke ballon. Na ongeveer een klein uurtje was ik op m'n hoogte punt van m'n 2cb trip toen het pilletje begon te werken.

Ik voelde me net alsof ik in en centrifuge zat, want ik begin van 2cb vaak te trillen en beven en van MDMA te klappertanden, dus ik had het gevoel alsof ik door mekaar werd geschud met een bom-band met ipv bommen, vibrators om m'n middel. Maar oh wat voelde het allemaal fijn en ik wou de hele tijd lief en aardig tegen iedereen doen.

Behalve tegen die stomme arrogante 16 breezah's die iemand had uitgenodigd op dat feest, ze hadden ook echt bacardi breezers bij zich :tearsofjoy:

Fuck, wie nodigd dat soort sletjes uit op een trip feestje? :confused:

2C-Em

Belezen gebruiker
Prima na MDMA, fijn met lachgas tussendoor, GHB aan het einde van de trip; heerlijk (behalve de smaak)
Goed te doen met Methylone. En onderling ook leuk combineren. 2C-B met I en T7 en 2CB met I en Methylone, dat soort dingen. Doet het allemaal prima.

Met speed lijkt me niet zo'n succes, zonde van je 2C-tje.

Immo

Badass junkie
2C-Em zei:
Met speed lijkt me niet zo'n succes, zonde van je 2C-tje.

Zou de speed zo erg gaan overheersen dan? Persoonlijk vind ik lsd en speed wel prima te combineren. lsd overheerst wel meer dan 2c-'s dus misschien heb je wel gelijk. :P

tripkop

Belezen gebruiker
Ik heb heel goeie ervaringen met het combineren van 2c's met elkaar in kleine dosissen.
2cb + lsd zorgde voor één van mijn meest visuele trips ooit en 2ce + lsd zorgde vreemd genoeg voor een vermindering van effecten, maar misschien dat het psychosomatisch was omdat ik op voorhand op internet al reports gelezen had van mensen waarbij dit het geval was..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
De 2c-B en 2c-I zijn wel fijn samen te gebruiken. Fijne bodyload en leuk visueel.

En 2c-I en MDMA zijn ook heel fijn samen, die 2 versterkten en verlengden elkaar heel fijn. Ik heb 7 a 8 uur lang kunnen genieten van een enkele dosering van 100mg mdma, dus 2 keer zo lang als normaal. En de trip heeft zo'n 14 uur geduurt, terwijl 2c-i toch wel na 12 uur helemaal klaar is.

Binnenkort maar eens BDF met 2c-x combineren. :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
DrippTone zei:
De 2c-B en 2c-I zijn wel fijn samen te gebruiken. Fijne bodyload en leuk visueel.

En 2c-I en MDMA zijn ook heel fijn samen, die 2 versterkten en verlengden elkaar heel fijn. Ik heb 7 a 8 uur lang kunnen genieten van een enkele dosering van 100mg mdma, dus 2 keer zo lang als normaal. En de trip heeft zo'n 14 uur geduurt, terwijl 2c-i toch wel na 12 uur helemaal klaar is.

In welke sequentie heb je ze ingenomen, welke eerst, of tesamen?

2C-B + MDMA lijkt me ook wel wat.
Instinctief denk ik dan dat deze Nexusflip goed op een Candyflip moet lijken. Which is nice... :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ErnstJünger zei:
DrippTone zei:

In welke sequentie heb je ze ingenomen, welke eerst, of tesamen?

2C-B + MDMA lijkt me ook wel wat.
Instinctief denk ik dan dat deze Nexusflip goed op een Candyflip moet lijken. Which is nice... :hearteyes:

Ik had eerst 15mg 2c-B, daarna 12mg 2c-I gesnoven. Denk zo'n anderhalf uur na de 2c-B.

En met de 2c-i, eerst 10mg gesnoven, uur later 15mg en 100mg mdma gedropt.

Langzaam opbouwen vind ik altijd wel wenselijk, blijft het altijd chill ook al ga je best hard. :)

En candyflip is :hearteyes: Maar ik vond de Acid met de M wel veeeeel meer hebben dan de 2c-I met de M. Maar dat zal er aan liggen dat ik 2c'tjes nooit zo lekker vind als acid. :P

Plimu

Bewuste gebruiker
nexus fliip is heel chill, ik zou eerst een flinke dosis 2c-b snuiven zodat je niet nog een keer hoeft te doseren en na een uurtje 100 mg mdma tikken, vond het zelf in elk geval super lekker, visueel is het helemaal gestoord

Qocaïne

Badass junkie
Heb gecombineerd met:

2C-B 42mg
2C-T2 25mg
MDMA 150mg

Enorm hard getript, mooie gangenstelsels in lege ruimtes en visuals die op mijn netvlies gebrand waren. Veel bodyload, en sommige momenten nét handelbaar.

2C-C 35mg
LSD 150ug
MDMA 300mg

Enoorme visuals zoals ik ze nog nooit gezien had. Vrij extreem maar goed handelbaar.
Ik heb dankzij de MDMA, die ik later nam, zo'n 14uur visuals gezien.

Matthijs85

Belezen gebruiker
2CI+LSD is me goed bevallen in een danssituatie :) Methylone en Lachgas waren ook leuke toevoegingen (bij deze combinatie, niet bij 2CI los)

Spor

Wijs gebruiker
lsd + 2c's zijn goed te doen. Al zou ik het zelf inderdaad bij I houden, andere geven te veel "visueel afval" vind ik: dat verpest een beetje dat wat juist zo mooi is aan tryptamine's.

Qocaïne

Badass junkie
Matthijs85 zei:
2CI+LSD is me goed bevallen in een danssituatie :) Methylone en Lachgas waren ook leuke toevoegingen (bij deze combinatie, niet bij 2CI los)

Spor zei:
lsd + 2c's zijn goed te doen. Al zou ik het zelf inderdaad bij I houden, andere geven te veel "visueel afval" vind ik: dat verpest een beetje dat wat juist zo mooi is aan tryptamine's.

Hoeveel I pakken jullie dan?

Spor

Wijs gebruiker
Ik zelf 30mg ofzo, maar dat zou ik niet iedereen aanraden ! Ik weet niet hoe gevoelig je normaal bent voor zowel tryptamines als phentylamine's maar als je al een volledige trip op de lsd hebt, zou ik om te beginnen eens wat voor jou een halve dosis I is bijnemen :)

CRYSTAL

Newbie
Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval.

Immo

Badass junkie
CRYSTAL zei:
Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval.

Dit heb ik van verschillende mensen gehoord als je speed en 2c-b combineert dat het effect van de 2c-b weg gaat.

CRYSTAL

Newbie
Bij mij was dit zelf na een kleine hoeveelheid al het geval... maar ieder lichaam is anders natuurlijk! dus ik ga niet voor iedereen spreken.

2CB moet je ook sturen, en ik denk dat dit na speed niet meer mogelijk is... vandaag dat het effect waarschijnlijk weg blijft.

:rock:

hallotje

Bewuste gebruiker
Kees Klapkaak zei:
Gisternacht 2cb en MDMA gecombineerd met wat lachgas en pure weed jointjes!

Eerst de pil (getest op 90mg MDMA) gedropt en direct daarna 16mg 2cb gesnoven. Nadat de 2cb insloeg (wat bij snuiven al vrijwel direct gebeurd) eerst 2 keer achter elkaar lachgas gebruikt, telkens als ik lachgas deed leken mijn hallucinaties veel heftiger te worden en bleven ook telkens sterker na elke ballon. Na ongeveer een klein uurtje was ik op m'n hoogte punt van m'n 2cb trip toen het pilletje begon te werken.

Ik voelde me net alsof ik in en centrifuge zat, want ik begin van 2cb vaak te trillen en beven en van MDMA te klappertanden, dus ik had het gevoel alsof ik door mekaar werd geschud met een bom-band met ipv bommen, vibrators om m'n middel. Maar oh wat voelde het allemaal fijn en ik wou de hele tijd lief en aardig tegen iedereen doen.

Behalve tegen die stomme arrogante 16 breezah's die iemand had uitgenodigd op dat feest, ze hadden ook echt bacardi breezers bij zich :tearsofjoy:

Fuck, wie nodigd dat soort sletjes uit op een trip feestje? :confused:

2cb met wat mdma doet mij ook altijd als een gek laten shaken.... Wordt er altijd een beetje bang van als mensen het opmerken en hun het niet hebben. Voor mij werkt een glas suiker water heel goed tegen dat shaken. Het gevoel blijft best wel het zelfde... Ik weet niet waar die irritante trilling vandaan komt... Suikertekort of koudzweten in combi met de mdma shake of toch een verstopte angst ofzo ?!?!

Bovenaan