Vaste klant
Bewuste gebruiker
Ik had 2C-I oraal genomen.. nou ik voelde er niks van.. na 3 uur maar nasaal genomen, het viel me wel mee 10 minuten brandende pijn gehad maar het was te overzien.
Angramar Temenos zei:2c's snuiven is de hel. Dit hoor je wel vaker, maar dit keer van iemand die:
4-FMP, 73% halfnatte dex en pure MDMA "best te doen, niet aanstellen" vindt qua neusbrand.
Geloof me. Je wilt dit niet snuiven.
PepTalk zei:DrippTone zei:Allebei maar eens proberen dan.![]()
Snuiven en pluggen is trouwens de manier om 2c'tjes te nemen, orale inname vind ik altijd matig.
Naar aanleiding van deze post zou ik het willen snuiven.
Stel ik zou het oplossen in water ( 100mg/100ml water) en ik zou zo'n 7/8ml rectaal inbrengen, zou deze dosis dan hoog genoeg zijn ( gekeken dat bij ong. alle drugs bij rectale inname de dosis gehalveerd kan worden?)
Werkt het bij 2c's qua effecten/duur zo?:
1. nassaal.
2. oraal.
3. rectaal.
Want voornamelijk de verwachtte kortere duur van de trip bij snuiven spreekt me aan.
Met 80-90mg komen ze ook wel uit, 90 sowieso.DrippTone zei:Gewoon los hebben ze minstens 100mg nodig. Maar ik zou zeggen probeer het.
Maar met 2c-E zou je tot 15mg nasaal kunnen gaan zonder al te veel problemen lijkt me zo.
2C-Em zei:Met 80-90mg komen ze ook wel uit, 90 sowieso.DrippTone zei:Gewoon los hebben ze minstens 100mg nodig. Maar ik zou zeggen probeer het.
Maar met 2c-E zou je tot 15mg nasaal kunnen gaan zonder al te veel problemen lijkt me zo.
15mg Nasaal? Laat hem eerst eens 15mg oraal nemen (Y)
PepTalk zei:Hij zegt TOT 15 mg nassaal, hij raadt het niet aan als starters dosis.
Oom Klaas zei:
Na 2 of 3 gram door de neus ben je hebt punt van tevredenheid al wel voorbij :PVaste klant zei:Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
dan 2 à 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (!
Nuchter moet? Niks moet. Moet niet, mag wel. Misschien wel handig, niet strict noodzakelijk.PepTalk zei:2C-Em zei:DrippTone zei:Oraal wil ik het niet nemen aangezien je dan: Een poos nuchter moet zijn ( qua eten en drinken dan), het minder snel opkomt, het iets langer werkt, je meer nodig hebt, misselijk KAN worden.
Opiumwet + Lijst 1 + Lijst 2Vaste klant zei:er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.DrippTone zei:http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
Samen met 2C-C, 2C-D en 2C-P ja. Anderen zijn ook aan te schaffen maar in principe niet legaal nee. Indien bedoeld voor consumptie that is..maar ja gezien je moeilijk kunt aantonen dat het niet voor consumptie is, zal het als het gepakt cq je gevonden wordt vaak wel leiden tot een zaak waarin je strafbaar bent. Maar ja volgende mij wordt er geen onderscheid gemaakt binnen de harddrugs tussen deze synthetische tripmiddelen en de meer gangbare harddrugs in poedervorm als MDMA, speed, coke en hero, waar een grammetje een significant minder aantal dosissen bevatten dan grammetjes van deze spullen. Maar dus zal het vaak gelijk gesteld worden aan een gram speed oid wat de vervolging betreft; het is dan gewoon een gram (of een halve als je die hebt bijv. ) harddrugs, net zo goed als een (halve) gr. coke of speed dat is.Doerak zei:Opiumwet + Lijst 1 + Lijst 2
Het is nog legaal. 2C-E is een van de weinige 2C-X chemicalien die je nog legaal via het net kan aanschaffen![]()
Je zegt dat de genoemde 2C's niet legaal zijn, maar waar baseer je dat op? Als een stof niet op de opiumlijst staat (en dat staan ze niet) kun je niet vervolgd worden voor het bezit ervan. Of je het nou op wil eten, snuiven, pluggen... maakt niet uit. Het zijn officieel geen drugs (geestverruimende chemicalien), maar gewoon chemicalien.2C-Em zei:Samen met 2C-C, 2C-D en 2C-P ja. Anderen zijn ook aan te schaffen maar in principe niet legaal nee. Indien bedoeld voor consumptie that is..maar ja gezien je moeilijk kunt aantonen dat het niet voor consumptie is, zal het als het gepakt cq je gevonden wordt vaak wel leiden tot een zaak waarin je strafbaar bent. Maar ja volgende mij wordt er geen onderscheid gemaakt binnen de harddrugs tussen deze synthetische tripmiddelen en de meer gangbare harddrugs in poedervorm als MDMA, speed, coke en hero, waar een grammetje een significant minder aantal dosissen bevatten dan grammetjes van deze spullen. Maar dus zal het vaak gelijk gesteld worden aan een gram speed oid wat de vervolging betreft; het is dan gewoon een gram (of een halve als je die hebt bijv. ) harddrugs, net zo goed als een (halve) gr. coke of speed dat is.Doerak zei:Opiumwet + Lijst 1 + Lijst 2
Het is nog legaal. 2C-E is een van de weinige 2C-X chemicalien die je nog legaal via het net kan aanschaffen![]()
Kan wel een voordeel zijnMaar beter niet gepakt worden natuurlijk
En dat is dan wel handig aan genoemde 2C's.
PepTalk zei:In lage dosissen is er inderdaad sprake van een stimulerend en euforisch effect.
Maar ik vind dat dit erg snel overschreden word, en het al gauw echt trippen genoemd mag worden.
Ik zou het dan, zeker als het je eerste keer is, afraden op een hardstyle feestje.
Vooral die muziek keuze is denk ik niet geschikt voor deze drugs.
Zou het zeker geen MDMA vervanger willen noemen, ga dan voor mephedrone.
Sublimo zei:Zijn de 2c-x eigenlijk niet een afrader voor feestjes, buiten 2c-b dan. Je weet nooit echt wat je kunt verwachten, LSD lijkt me dan veel beter voor op feestje.
Fresh zei:Sublimo zei:Zijn de 2c-x eigenlijk niet een afrader voor feestjes, buiten 2c-b dan. Je weet nooit echt wat je kunt verwachten, LSD lijkt me dan veel beter voor op feestje.
Ja, wat je zegtOp de 2C-B na, zou ik de andere ook niet nemen op feesten. Dan liever thuis.
Sublimo zei:Zijn de 2c-x eigenlijk niet een afrader voor feestjes, buiten 2c-b dan. Je weet nooit echt wat je kunt verwachten, LSD lijkt me dan veel beter voor op feestje.
Sublimo zei:Met jou zou ik echt eens moeten praten over 2c-x, je weet hoe ze te gebruiken en ik weet soms niet wat ik ervan moet denken. Maar zou ze wel zo willen gebruiken.![]()
Hetgeen wat mij voornamelijk tegenhoud om het op feestje te gebruiken, is omdat het elke keer anders lijkt te werken. Dat heb ik bij LSD niet.
Ik zou het in jou geval voorlopig ook mooi thuis blijven gebruiken en niet op een feestje. Pas op het moment dat jij in de gaten hebt wat een plus minus dosering bij jou in een standaard setting ongeveer te weeg brengt zou ik er over gaan nadenken het op een feestje te gaan gebruiken. Een feestje is makkelijk te verknallen door iets te veel of net de verkeerde drug.
Maar misschien valt het allemaal ook wel mee. alles is zoals met zo veel weer afhankelijk van heel erg veel factoren.
Hoe loop jij graag op een feestje is er 1 van :P
ik moet ff de deur uit nu maar roep je straks wel even.
WesselZappa zei:Leute,
tot voorkort was ik helemaal niet thuis in psychedelische drugs. Ik was zelfs een beetje huiverig voor hallucinerende drugs. Tot ik een tijd geleden in een 2C-E trip belande, wat zonder twijfel de beste trip was die ik ooit heb beleefd.
Nu ben ik nieuw op dit forum, dus ik heb geen idee of dit hier gangbaar is, maar 2C-E schijnt dus nog niet illegaal te zijn. Weet iemand of dit makkelijk is om aan te komen, en zo ja: waar hier goede kwaliteit van te koop is?
Dank alvast!
x