2C-B i.c.m. MDMA*

Psykaholik

Wijs gebruiker
kga sffs na een goafuif en ben van zin voor daar 2C-B te pakken
is dit aan te raden in combinatie met mdma of nie.

Hempy

Bewuste gebruiker
volgens mij is da altijd af te raden om 2 verschillende drugs samen te pakken, zeker mdma en 2c-b lijkt me..

Ik zou zeggen veel plezier daar en fix lsd mee he :tongueout:

slunse

Bewuste gebruiker
lijkt me stom.. heb je niet genoeg aan je 2c-b?
en een comedown van mdma lijkt me niet zo prettig als je nog aan het trippen bent.. als ik jou was zou ik mn mdma sparen tot wanneer je merkt dat je 2cb begint uit te werken

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
lijkt me stom.. heb je niet genoeg aan je 2c-b?
en een comedown van mdma lijkt me niet zo prettig als je nog aan het trippen bent.. als ik jou was zou ik mn mdma sparen tot wanneer je merkt dat je 2cb begint uit te werken
jaja ma ge moet zorgen da de mdma nie uitgewerkt raakt
heb nie voor niks 0.6 gram bij he :wink: :wink: :wink:

slunse

Bewuste gebruiker
heb je dan niet genoeg aan je md alleen? ik vind het nogal zonde een trip te (bedoezelen? bezoedelen?) met iets anders. denk dat je md overheersend zal zijn

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
heb je dan niet genoeg aan je md alleen? ik vind het nogal zonde een trip te (bedoezelen? bezoedelen?) met iets anders. denk dat je md overheersend zal zijn
k dan
dank u voor de raad
zal ik maar gjanneren alleen op mdma
maar tis gewoon heb nog nooit getript op zo iets en wil da wel eens doen
maar ja dan wacht ik wel op de outdoor festivals lijkt me interesanter.

oi oi

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
slunse zei:
k dan
dank u voor de raad
zal ik maar gjanneren alleen op mdma
maar tis gewoon heb nog nooit getript op zo iets en wil da wel eens doen
maar ja dan wacht ik wel op de outdoor festivals lijkt me interesanter.

oi oi
MIET MIET MIET MIET :grin: :grin: :grin: :grin:
nee nee,wacht ma mooi op mij voor eens te trippen op een goa...op 2c-b doe ik wel mee op een outdoor festival :grin: :grin: :grin:

Jeller

Badass junkie
ach zo leuk.. ik was toevallig ook naar een goa geweest gisteren in Gent.. maar dat was niet zo'n groot feestje, twas zon illegaal underground feestje maar wel nog leuk

was het in Antwerpen een groot feest?

Frisko

Badass junkie
Jeller zei:
ach zo leuk.. ik was toevallig ook naar een goa geweest gisteren in Gent.. maar dat was niet zo'n groot feestje, twas zon illegaal underground feestje maar wel nog leuk

tschijnt zo ja,schranz zal u da wel in geuren en kleuren uitleggen!,dies nog aant maffen!! :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:

ja was wel een redelijk groot feeesje in het buisnes en commenucation center aan de metropolis.
was goed meegevallen zeker met de mdma en keta :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan