Psykaholik
Wijs gebruiker
kga sffs na een goafuif en ben van zin voor daar 2C-B te pakken
is dit aan te raden in combinatie met mdma of nie.
is dit aan te raden in combinatie met mdma of nie.
jaja ma ge moet zorgen da de mdma nie uitgewerkt raaktslunse zei:lijkt me stom.. heb je niet genoeg aan je 2c-b?
en een comedown van mdma lijkt me niet zo prettig als je nog aan het trippen bent.. als ik jou was zou ik mn mdma sparen tot wanneer je merkt dat je 2cb begint uit te werken
k danslunse zei:heb je dan niet genoeg aan je md alleen? ik vind het nogal zonde een trip te (bedoezelen? bezoedelen?) met iets anders. denk dat je md overheersend zal zijn
MIET MIET MIET MIETschranziewanzie zei:k danslunse zei:heb je dan niet genoeg aan je md alleen? ik vind het nogal zonde een trip te (bedoezelen? bezoedelen?) met iets anders. denk dat je md overheersend zal zijn
dank u voor de raad
zal ik maar gjanneren alleen op mdma
maar tis gewoon heb nog nooit getript op zo iets en wil da wel eens doen
maar ja dan wacht ik wel op de outdoor festivals lijkt me interesanter.
oi oi
metropolis in antwerpenJeller zei:naar welke goa was je geweest?
tschijnt zo ja,schranz zal u da wel in geuren en kleuren uitleggen!,dies nog aant maffen!!Jeller zei:ach zo leuk.. ik was toevallig ook naar een goa geweest gisteren in Gent.. maar dat was niet zo'n groot feestje, twas zon illegaal underground feestje maar wel nog leuk
was het in Antwerpen een groot feest?
ja was wel een redelijk groot feeesje in het buisnes en commenucation center aan de metropolis.Jeller zei:ach zo leuk.. ik was toevallig ook naar een goa geweest gisteren in Gent.. maar dat was niet zo'n groot feestje, twas zon illegaal underground feestje maar wel nog leuk
was het in Antwerpen een groot feest?

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=0...7S21K8TI6VWPSF4Hempy zei:In geuren en kleuren ja![]()
![]()
![]()
heb die link toch op psychedelic staanBombSki zei:allebei de link werken niet.. omdat er puintjes instaan?