................................

psych-out

Bewuste gebruiker
Re: Paddo's in Amsterdam

Wat is er anders aan deze paddo's dan de "normale" paddo?

dit zijn truffels, een knolvormige paddestoel die onder de grond groeit.
de paddo's die wij als paddo's kennen zijn degene die boven de grond groeien.

- Is het slim om de eerste keer deze paddo's te kopen?

ja, truffels zijn prima om mee te beginnen

- Wat raden jullie mij nog aan?

-de philosophers stones, die zijn het bekenste onder de truffels en geven een aangename trip.

- Wat is slim om mee te beginnen (hoeveelheid)?

voor de eerste keer raad ik wel een halve portie aan, je kan daarna nog bijnemen.

- Moeten we van te voren goed eten/drinken of juist niet?

het beste is van niet, zo krijg je meer effect en verminder je de kans op misselijkheid

- Is de trip van de truffel vergelijkbaar met die van een "normale" paddo?

de effecten zijn ongeveer hetzelfde alleen zijn de truffels over het algemeen minder visueel als de paddo's, de body high (gevoel in het lichaam) is wel te vergelijken met die van de paddo's, sommige soorten truffels geven een hogere body high dan de paddo's.

- Kan men tijdens het trippen drinken/eten met suiker er in gewoon nemen? (ik heb wel eens gehoord dat dit het effect sterk zou afbreken)

tijdens het trippen mag je drinken en eten mag ook als de trip bezig is hoewel je tijdens de trip weinig honger zult hebben.
suiker raad ik af omdat zoals je net zei de stof sneller afbreekt
pure chocolade is een mao remmer dus als je dat erbij eet zal je langer effect hebben van de truffels, dit raad ik voor de eerste keer ook af, dat kan je nog altijd bij de 2de keer probere als je weet wat truffels met je doen en/of je het plezant vind.

- Nog andere tips die misschien handig zouden kunnen zijn (vertrouwde omgeving, eigen muziek, goede vrienden etc.)

doe het in een vertrouwde omgeving, zorg dat je geen afspraken meer hebt, deelneme aan het verkeer is gevaarlijk.
muziek is zeer aangenaam om naar te luisteren.
goede vrienden mogen er zijn, het beste zou ook zijn dat er een iemand nuchter blijft voor het geval dat er iets misloopt.

een aangename trip toegewenst :wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

Bovenstaande post beantwoord al je vragen juist, afgezien van het suiker verhaal.

Suiker/ vitamine c: Breekt de stof niet af, laat de trip niet overgaan/stoppen/verminderen/verkorten wat dan ook. Het enige wat wel waar is dat waneer je 'bad tript' je suiker neemt je wat kalmeert.

Pure chocolade kan idd een mao-remmer zijn, maar dan zul je dit in zulke hoeveelheden moeten eten dat je al 10 repen geen chocola meer kon zien. Plus het feit dat je Mao-remmers VOOR het consumeren van de truffels zou moeten eten.

Veel trip plezier!

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Ben het ook wel eens met wat tot nu toe is gezegd.
Wat ik nog zou willen toevoegen en duidelijk maken is dat je goed in je vel dient te zitten als je ze wilt gaan nemen, een beetje spanning is natuurlijk niet zo erg. Zorg ook dat je de volgende dag geen belangrijke dingen gepland hebt om te doen, het weekend is dus het beste moment om te trippen.
Zet wat van je favoriete muziek klaar zodat je die niet op hoeft te zoeken tijdens het trippen.

Veel plezier! :)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker

tthom16 zei:
Ik heb afgelopen vrijdag met 3 vrienden de truffels genomen.
Het was echt geweldig!
Het klinkt misschien wat raar.. maar ik ben samen met een andere vriend tot allemaal inzichten in me leven gekomen.
Heb de hele avond lopen trippen op rustige elektronische relax muziek.
Het was nog beter dan ik er van had verwacht!

Bedankt iedereen voor de goeie reacties! Het heeft zeker geholpen. :)

Ik had vrijdag ook truffels gedaan :mrgreen:
Toch wel het tofste spul wat ik tot nu toe heb gebruikt.

Hey Mede-Drugies ^^ xD Not in a bad way of course xD
Eeuhm,,vraagje,,waar hebben jullie de truffels aangeschaft?
Ik weet dat Chills & Thrills wel verkocht heeft, weet niet of dit nog steeds het geval is..
En ik wil hem wel een beetje hard voelen dus tips and ( space ) tricks are welcome... :grin:

Peaze<3
BoogieWeed!!

Shroom

Experimenterende gebruiker

boogieweed zei:
Hey Mede-Drugies ^^ xD Not in a bad way of course xD
Eeuhm,,vraagje,,waar hebben jullie de truffels aangeschaft?
Ik weet dat Chills & Thrills wel verkocht heeft, weet niet of dit nog steeds het geval is..
En ik wil hem wel een beetje hard voelen dus tips and ( space ) tricks are welcome... :grin:

Peaze<3
BoogieWeed!!
Ik kan me geen smartshop voorstellen die geen truffels verkoopt. Kijk naar de soorten die ze hebben en vraag gewoon welke het sterkst zijn, voor zover ik weet zijn dat de dragon's dynamite als ze die verkopen. Verder als het je eerste keer truffels is, lijkt het me verstandig om ze niet icm andere drugs te gebruiken (hooguit een jointje ofzo).

Hey, ^^

Bedankt voor je reactie =D
Echt super handig =)
En in dat geval ga ik wel even rondkijken en rondvragen in de smartshops =)
Een jointje erbij zal ckr wel gebeuren maar meer ook niet ^^

Peaze<3! :rock:

Bovenaan