2 soorten paddo's in 1 growbox?

overdose

Newbie
hallo, ik heb al een paar paddotripjes achter de rug en wou ze nu zelf eens kweken. ik heb een growbox gekocht en ben golden teachers aan het kweken. nu na iets langer dan een week zijn de eerste paddenstoeltjes al bovengekomen.

gisteren heb ik echter iets vreemds ontdekt. ik zie dat er ook paddenstoeltjes met een rode kop groeien. de andere, die er eerst waren zijn helemaal beige/lichtbruin.. welke zijn nu de golden teachers en welke niet en hoe de hell kan het dat er (blijkbaar) 2 verschillende soorten in één growbox groeien?

bedankt.

E

Ezkaton

Gast
Een rode kop?! Dat vind ik vreemd om te horen haha =p
Kun je foto's plaatsen? Ik kan het me zelf nauwelijks voorstellen dat er meerdere soorten in een growbox groeien.

overdose

Newbie
nee sorry ik kan geen foto's plaatsen. ja ze zien er eigenlijk meer uit als de paddo's die ik zie op de foto's van mensen hun kweekreports. die andere zijn gewoon beige bolletjes. ik heb er eentje uitgetrokken en het lijkt wel meer op een truffeltje ofzo.. geen steeltje, gewoon een rond beige bolletje. de andere hebben wel een steeltje met daarop een donkerbruin roodachtig kopje. zoals ik dacht dat ze er moeten uitzien, alleen zijn er daar veel minder van dan die beige knolletjes

E

Ezkaton

Gast
Ok nouja ik zou ze gewoon laten doorgroeien en oogsten net als de anderen. Zolang ze geen schimmel lijken te vertonen zal het vast geen kwaad kunnen.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Ezkaton zei:
Ok nouja ik zou ze gewoon laten doorgroeien en oogsten net als de anderen. Zolang ze geen schimmel lijken te vertonen zal het vast geen kwaad kunnen.

en wat denk jij dat paddestoelen zijn dan slimpie? :wink:

E

Ezkaton

Gast
DutchCookie zei:
Ezkaton zei:

Je begrijpt best wat ik bedoel :tongueout:
Laat ik het contaminatie noemen dan =)

DutchCookie

Bewuste gebruiker
Ezkaton zei:
DutchCookie zei:
Ezkaton zei:

Je begrijpt best wat ik bedoel :tongueout:
Laat ik het contaminatie noemen dan =)

maar wat moet TS dan zien aan de paddos? ze zullen nooit schimmel vertonen.

Bovenaan