Aangezien ik morgen jarig ben en ik net thuis kwam van m'n maat na een gezellig biertje, besloot ik me zelf te trakteren op een lijntja 2-FA. Deze sample had ik nog liggen. Morgen toch geen verplichtingen, komt goed...
11.35: Ik neem een nakje 2-Fa. Op aanraden van enkele mensen hier een sleutelpuntje. Brand als hel, tranen in m'n ogen, maar na een paar minuten neemt het af.
11.45: Lijkt wel of ik al iets begin te vullen. Alertheid. Kan ook placebo zijn. Ik voel de 2-Fa nog prikken. Ik ben Pauw & Witteman aan het kijken. Andre Kuipers, onze ruimtevaarder is er. Ik kijk gefascineerd.
11.48: Backdrip in m'n keel. Minder erg dan bij speed lijkt het. Ik typ snel. Ik voel even mijn hartslag. Die is zeker verhoogd.
11:52: Ik neem mijn hartslag op. Ongeveer 100 per minuut. Iets verhoogd dus. Valt mee. Wel in rusttoestand. Ik voel mezelf best scherp. Aangezien dat ik echt een speedliefhebber ben, kan ik alleen maar zeggen: best lekker toe nu toe. Even kijken hoe het effect zich opbouwt. Over een half uurtje misschien nog een lijntje. Valt me zeker niet tegen tot nu toe.
11:57: Ik heb het een beetje koud. Hart gaat tekeer. Heel erg gefocust. Lijkt precies op speed dit. Rusteloos. Wel lekker. Ik zou wel lekker willen dansen, maar iedereen ligt al in bed en ik kan niet keihard muziek gaan draaien. Dan maar typen. Gaat lekker snel. Ik ben over 1 minuut jarig als ik dit typ. Mooi man.
12:02: Ik kijk even naar wat technovideo's. Hartslag lijkt rustiger. Voel me lekker! Heel helder. Ik denk dat ik om 00:15 nog een snuifje pak.
12:08: Nog maar een klein lijntje gepakt. Brand weer, maar minder. Mijn lichaam is denk ik gewend aan de 2-FA. Nog steeds scherp. Ik kijk gefascineerd en scherp naar schranz techno. TV staat aan. Met het nieuws. Ik ga de TV zo uitzetten. Het stoort de muziek. 2-FA verrast me toch wel een beetje. Leuker dan gedacht.
12:11: Ik heb het koud. Ik pak nog maar een biertje. Smaakt heerlijk. Beetje wazig en toch scherp. Echt speedy. Ik heb de afstandbediening gepakt zodat ik de TV vanaf m'n computer kan bedienen. Prima spulletje hoor!
12:13: Even wezen plassen. Ook even in de spiegel gekeken. Hee! Grappig geen vergrote pupillen, terwijl ik me echt heel speedy voel. Ik denk dat ik er ook niet speedy uitzie, maar ja, wie ben ik om dat te beoordelen. TV staat nog steeds aan, techno ook. Ik typ als een gek. Zicht is heel scherp. Ik heb echt het idee dat m'n ogen ver open staan, maar op de WC leek dat niet zo te zijn. Nou ja, we zien wel. Tintelingen op m'm hoofd en onsrust in m'n lijf. Ik wil 1234909123912 dingen tegelijk doen.
12:19: Ben even het krantje aan het lezen dat al sinds vanmorgen op m'n bureau ligt. Mijn ogen vliegen over alle berichten heen. Ik kan niet echt focussen op 1 bericht. Ik wil alles lezen. Biertje gaat er lekker in. Muziek op de achtergrond. Voelt voor mij echt bijna identiek aan goede speed. Prima. Ik typ hier maar neer wat ik voel. Techno op de achtergrond klinkt lekker.
12:26: Beetje dromerig zicht. Scherp. Ik weet het niet. Muziek klinkt lekker. Krantje heb ik zogenaamd uitgelezen, maar eigenlijk heb ik niks gelezen. Drang om nog een lijntje te nemen is groot. Ik ga dat zo doen denk ik. Wel de laatste, dat weet ik zeker. Ik ben alleen nu, niemand om lekker mee te lullen of op een level te zitten. Dat is dan wel jammer. Maarja, ik ben eigenlijk wel te spreken over dit spul. Ik had het in het begin al gezegd. Ik ben echt een speedliefhebber, alleen die kater he... Ben benieuwd wat het morgen wordt. Ben best van de kaart nu. Even m'n maat levensgenieter71 een bericht sturen
12:34: Jammer dat ik hier alleen zit. Ik wil dansen springen. Lekkere schranz techno op! Ik heb tintelingen over m'n hele lijf. Goede RC dat 2-FA. Had ik niet verwacht. Ik pak nog een nakkie zo. Realiseer me nu dat ik pas een uurtje bezig ben. Damn...
12:39: Ik krijg een whatsappje van m'n broer. Realiseer me dat ik jarig ben Jooeehooee. Ben best wazig hoor.
12:45: nog een klein lijntje gedaan. hele inhoud van het zakje viel op het bureau. Aantrekkelijk om alles op te snatsen, maar toch maar nog wat terug gedaan in het zakje. Ik ga nog een biertje halen. Aan het whatsappen met m'n broer. Mooi man. Prima spul. Afgelopen zaterdag de RC 6-APB gedaan. Geniaal spul. Toch ben ik meer een liefhebber van speedachtigen. VInden veel mensen raar. Ik schrijf maar neer wat ik voel en denk haha.
12:52: Nog maar een biertje gepakt. TV uitgezet. Schranz knalt nog steeds uit de speakers. Aan het whatsappen met m'n broer over halloween en dat het dit jaar niks aan was. Nog steeds speedy. Lekker hoor. Laatste biertje en laatste lijntje. Ik ga zo naar m'n nest. Morgen verjaardag en moet er toch staan. Achja, who cares. Morgen uitslapen. Ben benieuwd hoe dat trouwens gaat slapen. Nog steeds erg scherp dus. Kippenvel van de 2-Fa. Beetje euforisch ook.
12:59: Effe wezen pissen. TIjdens het pissen liepen de tintelingen over mijn lijf. Even in de spiegel gekeken. Geen grote pupillen, geen strakke bek, zo leek het. Voelt wel zo. Whatsappen met m'n broer. Lekker. Slokje van m'n bier smaakt prima. Techno knalt lekker.
01:07: Gevoel neemt iets af. Laatste lijntjes waren ook wat kleiner. Maar no worries, nog steeds scherp en speedy hoor.
01:13: Ik zoek op youtube naar: oktoberfest girls. Ik vind lekker wijven, maar ik krijg ze niet gewhatsapped naar m'n broer. Niks aan te doen
09:07: De pokke, wat een onzin lees ik terug. Klein beetje een kater, maaarrrrr... ik had ook veel bier op. Ik ga 2-FA of 3-FA toch nog een keer bestellen. Het is vooir mij een 100% speedvervanger. Ik heb trouwens wel kunnen slapen, alleen wel wat licht.