2-cb

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Ok en dan dus mijn vraag.
Ik heb ondertussen nu al een paar keer 2-cb gebruikt
De eerste keer in een capsule en de andere keren gesnoven.
Nou kreeg ik met het slikken er van dus al buikpijn maar met het snuiven dus ook.
Hebben meer mensen hier last van bij 2-cb en iemand toevallig idee of dit te maken kan hebben met wat je gegeten heb die dag, of dat je juist beter niet kan eten een paar uur van te voren enz..

Spor

Wijs gebruiker
Ten eerste hoort dit thuis in het nieuwe RC forum, is er niet voor niets :)

Ik heb ook een aantal keren 2c-b gedaan op verschillende manieren, namelijk een capsule, opgeslost in drinken, en gesnoven.

De eerste keer snoof ik, de bodyload was zwaarder maar ik vond het helemaal niet fijn omdat het echt extreme pijn deed in mijn neus die nog een uur aan zou houden. De trip was niet zo heel heftig, maar had ook niet zo heel veel gesnoven. Vond het al met al niet erg prettig.

een andere keer heb ik het in een capsule gedaan, dit sloeg later in, wel "ineens" en de trip was constanter.

en weer een andere keer dus opgelost in drinken, wat resulteert in sneller effect, en het komt langzamer op, je gaat steeds harder trippen. Dit is ook weer sneller afgelopen.

Maar, nooit buikpijn :) zou sowiso zorgen dat je niet, of nauwelijks gegeten hebt aangezien 2c-b maar zo'n kleine hoeveelheid is. heb wel een 20mg gedropped en er neits van gevoeld door mijn maaginhoud.

J0rrit

Badass junkie
IK heb het zelf ook 2 keer gedaan, eerste keer 2 likjes en de 2e keer ongeveer 15-20 mg gesnoven. Dit leverde wel echt een heftige trip op voor anderhalf uur ongeveer. Het kwam zeer snel op en voordat ik het wist begon ik te trippen, dit deed me een beetje denken aan de DMT, dat geeft ook zon Trip-Rush. Bodyload had ik beide keren en koortsachtig gevoel had ik na het snuiven ook wel een beetje ( zoals ik in een ander topic las ). Verder had ik na het snuiven wel het eerste kwartier dat ik het gevoel had dat ik moest kotsen, maar zodra ik flink tripte ging dat weg, wel heftige visuals gehad na snuiven btw!

Wacky

Badass junkie
1 keer 30mg capsule gedaan op een tekno feestje. Was geen succes, complete input overload.

DreamWeaver

Badass junkie
33 mg op een feestje onlangs. Intense bodyload en stevige buikpijn. Ik heb wel heerlijk hard getript alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ik tijdens mn trip weinig van het feestje heb meegekregen. Props naar de Neger voor de capsule! :)

Spor

Wijs gebruiker
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug

jcutter

Badass junkie
Psychedelica zijn gemaakt om een zoektocht te doorstaan.
Persoonlijk vind ik het wel zo fijn om te gaan liggen met een LSD zegel in mijn mik.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vond rond 25mg heel fijn en lekker rondlope,n en dingen zien, dat zou ik wel op een feestje kunnen hebben/ Maar boven de 30 mg blijf ik liever in mijn zetel. :grin:

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug

Ik vind dat niet eens de echte hoofdreden om het te laten op een feestje, net zoals elk tripmiddel is een feest echt te druk, te veel indrukken, veel te intens! Sowieso als er dan iets kuts gebeurt is je stemming ook meteen down.

Spor

Wijs gebruiker
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.

Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme

Nja, ieder zn ding denk ik zo dan. IK had wel best wat energie hoor, ik tripte wel thuis de laatste keer, maar zodra de drum n bass opging ging ik helemaal loos! Een dmt joint, hoe moet ik me dat voorstellen? Daarmee haal je die breakthrough echt helemaal niet ofwel?

Spor

Wijs gebruiker
van dnb krijg ik ook altijd energie :hearteyes:

Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
van dnb krijg ik ook altijd energie :hearteyes:

Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.
~

Ja dat snap ik volkomen. Maar dan trip je m dus wel best heftig kwa hallucinaties wel of niet? Hoeveel moet je dan ongeveer in zon DMT joint doen? Ik heb zelf nog wat dmt en heb ook een pijpje, maar geen gasaansteker en ook geen staaldraad ofzo, hetgeen tochj wel vereist is eigenlijk.

Maar hetgeen me een beetje ervan weerhoudt nog een teugje DMT te nemen binnenkort is die smerige smaak en dat hoesten meteen. Heb alle keren gehad dat ik meteen moest hoesten en dan hoestend ging trippen, geen pretje als je tript.

Spor

Wijs gebruiker
Ik weet het niet precies, als ik een joint draai doe ik gewoon een beetje op het oog, zodat over al "een beetje" zit. Ik zou zeggen 70mg ofzo in een hele joint. Enkele tips:

Doe de dmt niet tot al te ver achterin, ergens houd het op zeg maar (je kan ook niet 2 trips binnen een uur "zeggen ze"), draai hem niet te strak, met een lekker smaakvol wietje of ik doe zelf meestal hash, zwarte smaakvolle hasj. Als je gaat roken, neem je een paar teugen achter elkaar, 3, 4, 5, en dan dus diep inademen met veel zuurstof, en zo lang mogelijk inhouden. Ik rookte zo'n joint meestal met 2 waardoor dat redelijk uitkomt met het wachten steeds, minimale verspilling, het is al zo'n duur goedje.

Zeker leuk, en heb er ook zeker vaker hard van getripped ! Geen breaktrough, maar Open Eye Visuals en hele harde ook...

Have fun :)

diewietjah

Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY! :tongueout:
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.

Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.

Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.

Spor

Wijs gebruiker
^ik snap sowiso niet waarom jij eet voor een trip, laat staan veel. Bij mdma werkt dat al niet, dan word het allemaal een stuk minder heftig, en in dit geval spelen hoeveelheden wel een rol, bij mdma is de dosis ~100mg, terwijl je bij 2cb toch echt moet trippen van 15-20 en al helemaal van 30. In dat geval betekend er dus dat er dan meer verloren gaat.

Gewoon niet eten, en anders wat domderidom dat helpt je spijsvertering zeg maar, of rennie die maakt het vaster, waardoor je denk ik minder snel misselijk word, en al zeker minder snel moet overgeven mocht dat het geval zijn. beide te koop bij het kruidvat

J0rrit

Badass junkie
Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!

Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.

Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?

Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?

Hans

Wijs gebruiker
Ik vind 2c-b niet echt chill spul eigenlijk. De euforie is niet zo fijn als mdma en de trip vind ik minder dan LSD. Als je dan toch die 2 effecten wil combineren, ga gewoon voor een candyflip.

Ook het bijnemen vond ik zeer klote, ik was al aan het trippen en moest godverdomme dat witte poeder in een bommetje gaan doen. Ik wist dat als ik een heeeeeel klein beetje zou laten vallen dat ik dan een hele trip zou kwijt zijn. Doe mij dan maar lekker een zegeltje, lekker praktisch.

Edit: ik heb er trouwens wel ongelofelijk veel plezier aan beleeft:tongueout:

Agonist

J0rrit zei:
Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!

Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.

Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?

Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?

2c-b in combinatie met GHB is echt geweldig! Dikke aanrader wat mij betreft. Vult elkaar super goed aan.

Als je MDMA met 2c-b gaat combineren moet je het niet tegelijk doen. Je kan dan het beste eerst MDMA nemen en 3 uur later 2c-b óf andersom. Dit is wat ik van horen en zeggen heb, maar is ook wat ik gelezen heb in Pihkal, Dr Shulgin's boek.

J0rrit

Badass junkie
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?

Agonist

J0rrit zei:
Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?

Ja de combinatie is zeer geschikt voor een feestje. Maakt ook eigenlijk niet zo veel uit in welke volgorde je de substanties neemt. Mocht je het hele trippen op een feestje niet zo zien zitten kan je natuurlijk ook gewoon een lagere dosis 2c-b nemen waardoor het geheel een stuk makkelijker te verdragen is. En desnoods 2c-b bijnemen als blijkt dat het je wel bevalt :grin:

HarryNak

diewietjah zei:
Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY! :tongueout:
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.

Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.

Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.

om echt te trippen moet je wel minimaal 25 mg nemen. heb meestal ook een soort van buikpijn tijdens het inwerken van de 2cb. Heb er geen last van als ik eerst aan de mdma gezeten heb. ( gaat heel lekker in elkaar over.

hannus

Bewuste gebruiker
Heb gistere 2cb gebruikt voor de eerste keer, en naar mijn mening vind ik het maar saai.
had het wel in combinatie gedaan met mdma (beste hoge dosis 400-500mg).
Rond half 12 begonnen met de mdma en tot 6 uur lopen opschroeven.
Nadat de mdma begon te vervelen 2X 15mg 2cb gesnoven, het prikte een beetje de eerste 5 minuten maar viel alles mee, omdat ik heb gehoort dat het ernstig brand.
de effecten kwam op na 10 minuten toen ik in de tuin een jointje aan het roken was bij zonsopgang, er kwam geen ander gevoel bij me op, alleen werd ik nerveus en alles golfde als of het van water was en met ogen dicht was het een kleuren spectakel.

vind 2cb te veel op lsd lijken alleen dan zonder de leuke gedachten flow, mischien kwam dit door de mdma?

verder hou ik het op 1keer omdat het me niet beviel, volgende keer maar beetje lsd.

:wave:

Bart_

Een kameraad van me wordt er ook misselijk van, terwijl ik er zelf nooit last van heb. Verschild per persoon I guess..

K.nurft

@Hannus
MDMA, en zeker in die hoeveelheid, overheerst de 2cb. De visuele aspecten zijn zeker aanwezig, maar ik denk dat je de typische creatieve inzichten en gruwelijke lachkicks van de 2cb hebt moeten missen. Als ik jou was zou ik de volgende keer de mdma achterwege laten en een capsule met 30/40mg 2cb nuttigen. Er zijn zeker subtiele verschillen met LSD, LSD is geestelijk wat zwaarder, 2cb is gewoon heel hard lachen en kan visueel zeer zeker overweldigend zijn :hearteyes:

Bovenaan