diewietjah
Experimenterende gebruiker
Drop hier al je vragen en ervaringen met 2-cb enz..
Spor zei:ik vind het niet echt een partydrug moet ik zeggen. Vooral de eerste keer werd ik er echt lam van. vooral zin om te liggen enzo. maargoed, ieder zijn meug
Spor zei:^ik wel, die indrukken enzo vind ik allemaal wel prima, heb ook wel een paddo's en truffels op een feestje gedaan, en een keer een DMT joint gerookt op een goa feest, wat ik ook wel erg kon waarderen.
Nee, voor mij is de reden om het neit te doen echt het lamme
~Spor zei:van dnb krijg ik ook altijd energie
Nee, maar moet je je afvragen of je die wil als je in een zaal op een goa feest staat. Als je flink wat in een joint doet, met daar nog wat lekkere hasj of wiet bij, die rookt door steeds een paar teugjes te nemen en dan heel diep inademen, en lang inhouden, kun je er een heeeeeeeel eind mee komen ! Lang geen breaktrough, maar je wil wel op aarde blijven tijdens een feestje denk ik zo. Ik tenminste wel.
J0rrit zei:Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor!
Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt.
Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen?
Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ?
J0rrit zei:Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo?
diewietjah zei:Oh het RC forum?
Niet gezien, SORRY!
Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest.
Maar iig.
Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren.
Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van.
2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect.
Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz..
Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken.
Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo.
Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht.