• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-cb voor de eerste keer

Ik heb een kwart van de pil afgebroken en voel me een beetje apart.

Het is 2 uur geleden dat ik deze heb in genomen, ik heb de pil een klein beetje afgebroken maar ik voel me een beetje raar eigelijk . Het is net alsof ik niet in mijn lichaam thuis hoor of dat ik op mijn arm heb geslapen en die niet meer voel . Dit gevoel heb ik nu over mijn hele lichaam en heb steeds het idee dat ik moet gapen of me even moet uitrekken eigelijk een beetje gevoel loos .
Ik heb ook last van een steek of iets achter in mijn hoofd waar mijn nek begint en mijn kaak bijna uit mijn mond valt is dit allemaal wel normaal trouwens?

Sorry als ik een beetje apart heb getypt ik kom niet goed uit me woorden en weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.

Boyman

Bewuste gebruiker
Het klinkt alsof je erg weinig genomen had waardoor je een soort "net-niet" ervaring had. Dus je voelde wel bepaalde dingen die je niet herkent en je was waarschijnlijk extreem gefocused op al deze ervaringen, maar je was niet ver genoeg onder invloed dat je echt aan het trippen was. Door op dat randje te blijven voelt alles erg vreemd en oncomfortabel. Waarschijnlijk werd je hierdoor gespannen en dat gaf weer bepaalde lichaamstrekjes waar je je dan weer op ging focussen -> vicueuze cirkel.

Wel verstandig dat je met een kleine dosis bent begonnen. Nu kun je dus overwegen om de volgende keer meer te nemen als je toch een keer een echte trip mee wilt maken.

Hoe voel je je nu dat je geslapen hebt?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik vind de bodyload zwaar van 2cb.
Als ik te weinig mdma neem heb ik ook het zelfde gevoel.
Ik denk ook dat jet te weinig hebt genomen net wat Boyman zegt.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Heb ook zo’n ervaring gehad, dat was net niet. Zware bodyload en alleen maar zitten kijken naar de tv en liedjes meegezongen. Had mss meer moeten nemen, nu ligt het al een lange tijd (2jr denk ik) te wachten op een volgende keer. Mss was mijn verwachting te hoog, staat niet bovenaan mijn lijst om snel nog een keer te doen.

Woezoe

Bewuste gebruiker
2cb pillen zijn over het algemeen (uit mijn ervaring & van mijn omgeving) ondergedoseerd. Voor tripeffecten moet ik minimaal 2 pillen nemen. Ligt natuurlijk ook aan de sterkte van de pillen etc

Bovenaan