• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CB eerste keer

foreverinspace

Belezen gebruiker
Hey allen :wave: ,

gisteren voor het eerst 2-CB gedaan:

dosis: onbekend (2x witte nijntjes)
andere 'drugs': 9 pintjes en een (best wel grote) joint

(21:00): Een lekkere verse large pizza hawai gegeten waardoor mn maag nogal vol was en een 4 tal biertjes gedronken.

(22:00): Eerste pilletje er in en afwachten maar buiten op een pleintje met nog een biertje en wat muziek.

(00:00): Na 2 uur nog steeds geen effect, voel me lichtjes euforisch en extra sociaal maar zou vooral van de alcohol komen.

(00:30): Nog steeds niets veranderd van gevoel dus nog een nijntje gedropt met een biertje. (Ging er van uit dat het enorm laag gedoseerde pillen waren)

(00:45): Krijg een mega rush, dansen, springen, feesten, praten, nog meer bier, kleuren en muziek worder super intens, zie patronen in de lasers van de club ... :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :mrgreen: :grin: :hearteyes: :beer: :openmouth:

(01:30): Nog steeds aan het dansen maar wordt steeds moeilijker om men evenwicht te houden, krijg het enorm warm, de grond draait, wordt moeilijk om te praten met mensen en het voelt heel raar aan als ik tijdens het dansen tegen iemand bots/aanloop, af en toe wat mindfuck en moeilijk dingen begrijpen.

(02:00): Het wordt me allemaal wat teveel op dit feest tijd om buiten wat rond te hangen aan een oude verlaten fabriek en wat te blowen, gsm op youtube en wat acidcore op de achtergrond.

(02:30): Ik snap helemaal geen reet meer van wat er gaande is en kan moeilijk de realiteit onderscheiden van mijn trip, stappen is enorm moeilijk want de straat lijkt nogal erg stijl bergop tegaan terwijl dit naarschijnt een gewone vlakke straat was.

(03:00): Na even te stappen (wat voor mij echt oneindig ver leek te zijn) passeren we aan een pitakot dat nog geopend is en ik vroeg aan een kennis om een durum en een fanta te kopen voor me die ik jammer genoeg echt niet binnenkreeg en moest me echt forceren maar heb toch de helft kunnen opeten.

(03:20): Ik vertrouwde de 2 mensen met wie ik het feest verlaten had niet meer en ben naar huis gegaan, het leek wel of ik in hun hoofd kon kijken, hun gedachten lezen en voelde me niet echt op men gemak bij hun dus ik besloot naar huis te fietsen, ik dacht eerst dat dit enorm moeilijk ging zijn maar toen begon de fun pas, ik kreeg weer energie en het was zalig om te fietsen, ik had weer enorme visuals (bomen verkleinen,vergroten, bewegen,verdraaien,..

(03:45): Ben thuis en heb psytube radio aangezet en afgewisseld tussen full on, goa trance en orochill en ben toen diep in mezelf weer beginnen trippen, was de problemen die ik in men leven al gehad heb van een andere kant aan het bekijken en het werd heel intens en gevoelig net alsof ik sommige stukken van men leven weer zag voorbijgaan in men hoofd. Dan maar in me bed gaan liggen met het licht uit en dit was ook zo raar het leek wel of dat ik kon kijken met men ogen toe :confused: ik zag een soort nieuwe versie van men kamer echt vaag. Ook had ik enkele keren men ogen vol tranen zonder reden wat ik nog steeds raar vond.

(04:30): Trip word lichter en lichter voel me nu steeds vrolijker worden en lichte tintelingen alles lijkt weer logischer te worden, zie wel nog steeds patronen als ik naar de grond blijf staren, heb dan maar wat op forums zitten lezen over psychedelics.

(05:00): Voel me slaperig en besluit maar weer in me bed te gaan waar ik na een paar minuten ook gewoon mooi in slaap viel ondanks het nog niet helemaal was uitgewerkt (mijn ogen waren nog steeds doppen :openmouth: en voelde me toch nog niet normaal)

Toen ik wakker werd vandaag rond 12:00 voelde ik me eerst erg uitgeput en mentaal moe maar een goed ontbijt en wat thee, vitaminen deden wonderen. Denk nog steeds de hele tijd aan gisteren het was met momenten misschien te zwaar en raar maar er waren zeer leuke stukken in en heb het gevoel dat ik er wel veel uit geleerd heb en dat je psychedelica zeker niet mag onderschatten. Ook heb ik nu echt een enorme interesse gekregen om dit jaar nog eens LSD te proberen voort eerst en nog eens truffels te doen (hollandia's deze keer) maar niet de komende eerste 2 maanden want nu heb ik het er wel even mee gehad. 2-CB ga ik denk ik niet meer nemen tenzij in combi met xtc ooit eens 1 pilltje dan maar. Ook zou ik graag in 2015 eens DMT willen testen.

Dit was overigens mijn 2de echte trip, de eerste keer had ik truffels (dragons dynamite) 15GR op mn eentje gegeten wat ook wel heftig was (ongeveer 8 maanden geleden).

Nou had echt het gevoel dat ik dit even moest neertypen ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

Met vriendelijke groeten! :wave:

foreverinspace

Belezen gebruiker
Oh en misschien is dit nog nuttig om er bij te vermelden dat ik vorig weekend wat xtc gebruikt heb op een feest (1 capsule mdma 100mg, 2 mini dipjes mdma en dan nog ongeveer 1 xtc pil) en heb deze week ook al wat stress gehad omdat ik mijn wietzaadjes guerilla geplant heb en druk op het werk dus misschien was mijn stemming niet helemaal 100% voor te trippen. (ondanks het wel fijn was) :wink:

Helenas

Bewuste gebruiker
Ikzelf vind 2CB geen drug voor op een feestje, misschien is het leuk om de volgende keer het gezellig met een paar vrienden thuis te doen. Ook adviseer ik je om voortaan je pillen te laten testen omdat een paar mg 2CB al een groot effect kunnen hebben op je trip. Het lijkt me niet fijn om in zo'n toestand alleen naar huis te gaan/thuis te zijn. Wel fijn dat je er goed uit bent gekomen!

Bovenaan