1XTC Pil strafbaar??

sosboss

Newbie
Ik ga volgende week naar Sunrise, Festival in België. Ben van plan om 3 dagen te gaan. Wil hier ook voor de eerste keer xtc gaan gebruiken. Vorige jaren werd er altijd heel erg gecondoleerd op drugs. Stel dat ik gepakt wordt met een pilletje, wat gaat er dan gebeuren? En zal ik dan een strafblad krijgen?

Ook zit ik met vragen ivm de kater. Is deze heel erg als ik een halve pil neem? (=80mg). Ben 19, weeg 76kg en ben 1m80. Na (veel te veel) coke krijg ik de dagen erna altijd enorm veel paranoia en een down gevoel. Zou dit willen beperkten

met vriendelijke groet

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik ga volgende week naar Sunrise, Festival in België. Ben van plan om 3 dagen te gaan. Wil hier ook voor de eerste keer xtc gaan gebruiken. Vorige jaren werd er altijd heel erg gecondoleerd op drugs. Stel dat ik gepakt wordt met een pilletje, wat gaat er dan gebeuren? En zal ik dan een strafblad krijgen?

Ook zit ik met vragen ivm de kater. Is deze heel erg als ik een halve pil neem? (=80mg). Ben 19, weeg 76kg en ben 1m80. Na (veel te veel) coke krijg ik de dagen erna altijd enorm veel paranoia en een down gevoel. Zou dit willen beperkten

met vriendelijke groet

Op google was dit vrij makkelijk te vinden!
Hoop voor je dat ze minder condoleren.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
In NL is 1 pil toegestaan, daarom zijn velen zo hoog gedoseerd; wie wil nu niet liever 2 trips in 1 pil.

Compleet illegaal in België maar hier worden vaker stress honden ipv. drugs honden ingezet.

Van 80mg (en niet gemixte met wat anders) zou met voldoende, maar niet teveel, Aquarius (voor isotone) hoogstwaarschijnlijk geen kater geven.

250ml per uur is voldoende, Max. 500ml. Je zal misschien een vals gevoel van dorst krijgen.

Dosis zit ook goed genoeg voor je gewicht, mits je je pillen laat testen en niet blindelings je dealer geloofd.

Bovenaan