1ste lijn

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb gistere m'n eerste lijn speed gesnoven maar had al behoorlijk wat gezopen en gesmoord en ik had niet echt het gevoel dat ik op de speed zat ofzo, wel een beetje actiever maar dat kan gewoon zijn omdat het in m'n hoofd zat(ik heb speed genomen....)
mja volgende keer beter en wat meer denk ik en mss wat minder drinken :beer:

:wave:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Brand lekker in je neus he haha..

Ach mijn 1e keer weet k niet zoveel meer van alleen dat k het niet voelde en dat lag niet aan de pep..
Gewoon diep naar binnen halen en dan voel je het wel goed, maar ik heb wel vaak dat k na het 1e lijntje nog niks voel en dan neem k dr nog 1 en opeens sta ik strak.. het slaat niet echt in maar opeens ben je het dan.. besef je :confused:

Maja volgende x ff nuchter doen he

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
ik heb gistere m'n eerste lijn speed gesnoven maar had al behoorlijk wat gezopen en gesmoord en ik had niet echt het gevoel dat ik op de speed zat ofzo, wel een beetje actiever maar dat kan gewoon zijn omdat het in m'n hoofd zat(ik heb speed genomen....)
mja volgende keer beter en wat meer denk ik en mss wat minder drinken :beer:

:wave:
met 1 lijn ben ik ook echt nie aan het flippen ofzo hoor
dan ben ik gewoon een pak geconcentreerder
ik onthou alles perfect dan
en jah wa actiever natuurlijk
maar als je meer pakt zul je het wel voelen gene angst :wink: :wink: :wink:

Mac...

Badass junkie
De gouden regel van speed:
Pak voordat het te laat is!

Als je al knetter bent heeft het nog maar weinig effect. Je moet het gaandeweg pakken, dan merk je er wat van, anders is het gewoon zonde van je dope

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
De gouden regel van speed:
Pak voordat het te laat is!

Als je al knetter bent heeft het nog maar weinig effect. Je moet het gaandeweg pakken, dan merk je er wat van, anders is het gewoon zonde van je dope

wat bedoel je hier eig mee???

ik pak eig nooit zo heel veel(per keer dan bedoel ik)
max 1gr per avond met ons 2(ik en mn madam)
dat mn wekelijks gebruik eigenlijk al te veel is weet ik zelf ook maar dat doet nu niet terzake :) :)

Mac...

Badass junkie
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
staat er toch, je hebt alleen wat van speed als je al de hele avond aan het snuiven bent, je nuchter snuiven is zo goed als geen optie
nuchter snuiven niet nee,maar ik weet toch als ik na 1 ganse nacht wakker om 11u smorgens nog een lijn leg,het toch niet meer veel nut heeft...
na 15 min ben ik toch alweer aant geeuwen en begraaf ik de strijdbijl uiteindelijk,en probeer wat slaap te vatten( wat ook altijd lukt dan) :)

JewCookie

Wijs gebruiker
Mac... zei:

dan heeft speed idd geen zin,, maar coke wel toch?

Frisko

Badass junkie
wakker houden gaat uiteraard wel maar heeft dan geen nut meer bedoel ik,dan zie je er toch als een zombie uit!! :P

melissa

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Mac... zei:

dan heeft speed idd geen zin,, maar coke wel toch?

als je zat bent(ladderzat zelfs)en je neemt een snuif(wel de eerste van die avond)ben je idd gelijk weer nuchter.....
in ieder geval weer redelijk bij
op die manier is t ook veel lekkerder......
eerst wat drinken en dan een snatz

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja ik zal de volgende keer een paar lijnen snuiven want ik heb/had het gevoel dat ik nog niet het "speed" gevoel had gekrege, volgende keer beter :grin:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ligt t nou aan mij, veel mensen hoor ik zeggen dat de eerste keer speed niet echt heftig zou zijn geweest, maar als je echt goeie speed heb dan merk je tog wel dat er iets niet helemaal klopt (zeker de volgende dag, gehehe)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
ligt t nou aan mij, veel mensen hoor ik zeggen dat de eerste keer speed niet echt heftig zou zijn geweest, maar als je echt goeie speed heb dan merk je tog wel dat er iets niet helemaal klopt (zeker de volgende dag, gehehe)
idd das wel een feit

Bovenaan