• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste keer paddo's (mexicaanse)

Ik had dus een halve portie gekocht van een maat van mij voor 8 €
De paddo’s zagen er zeer vuil en bedorven uit

ik at ze bij een maat van me, en ze smaakten me nog :confused:
na een half uurtje begon ik me licht te voelen maar niet meer dan dat.
Ik nam de velo en rijd naar een andere maat van mij :tongueout:
Op de weg vond ik alles zo spectaculair en speciaal, de kleuren waren zo mooi, ik zat heel tijd met een mega smile en lachen als de mense naar mij keken. :grin:
De ribbels op de baan van de straat vond ik zo zalig ??? twas gelijk ofdak da veel beter voelde op mijn lichaam. En de straten golfden zo.
Toen was ik al zwaar aant trippe da gevoel onbeschrijfelijk :tongueout:
Dan stond ik te wachten voor de lichten, ik keer naar de zon en ik voelde mijn hoofd zo scheef gaan.
En opeens kwam er zo een gevoel van 5 seconde over mij iets raar maar super zalig :d
Door dat gevoel d8 ik dat ik een paddstoel was ???
Ik was gelijk in een droom ik leefde mij echt in mega raar ma wel super :d:d:d :openmouth:
Was dus echt in een droomwereld.
Toen zag ik opeens terug de zon en kon ik verder rijden met de velo, kvond dat de mense me raak bekeken :tongueout:
Ik bleef rijden maar wist niet waar naartoe, plots kwam ik opeens terug aan dezelfde richting
Het was heel vreemd.
Dan kwam ik aan bij mijn maat, we zijn dan naar de supermarkt geweest. Op tgemakske sloom trippend lachend
Dan terug naar mijn maat zijn huis en nog een uurke of 2 op het gras gelegen naar de hemel en bomen kijken, vond ik toch zo mooi.
:sunglasses:
Twas een zalige trip
Heel speciaal en er volgen er zeker nog maar dan nemen we met 2 paddo's :wink:
Kvind het beter of xtc
Maarja het was ook de eerste keer he

wiet busje

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren samen met space scientist Mexicaantjes op. We hadden een omelet gebakken met een portie (30 gram) Mexcicaantjes, het was voor ons beide de eerste keer.

Rond 9 uur hadden we het opgevreten en gingen we paar repen chocola halen, want we hadden gehoord dat het daar wel sterker van werd. In de supermarkt was het wel lachen telkens, we voelden ons wel wat 'anders' en hadden het gevoel alsof we in een kijkdoos zaten met 2D-achtergronden (we zaten in een bos). Maar echt interresant was het niet.
Ben bang dat het komt doordat die ommelet al een aantal dagen in de koelkast lag en de paddestoelen in verre staat van verrotting waren.

volgende keer beter

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wiet busje zei:
we gingen we paar repen chocola halen, want we hadden gehoord dat het daar wel sterker van werd.
er zit toch suiker in chocola?!, suiker zorgt ervoor dat je trip minder word
jammer dat het ni zo super was, volgende keer beter!
:wave:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk report. Het lijkt mij trouwens niet zo fijn om aan het verkeer deel te nemen terwijl je tript...

Mr.jiho zei:
suiker zorgt ervoor dat je trip minder word
Dat klopt idd. Ze adviseren ook wel, als je de trip wil onderbreken om dan extra veel suiker (en vit.-c) te nemen, bv dmv die dextro energy snoepjes.

zommes

Badass junkie
Dat van suiker je trip minder wordt is gelul. Je krijgt alleen misschien een beetje energie waardoor je het makkelijker kan handelen en je bent afgeleid door de zoete smaak. Maargoed, aangezien een bad trip psychisch is, hoef je alleen maar te geloven dat het werkt en het werkt...

xtc is trouwens NIET hetzelfde als mdma...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zommes zei:
Dat van suiker je trip minder wordt is gelul. Je krijgt alleen misschien een beetje energie waardoor je het makkelijker kan handelen en je bent afgeleid door de zoete smaak. Maargoed, aangezien een bad trip psychisch is, hoef je alleen maar te geloven dat het werkt en het werkt...

xtc is trouwens NIET hetzelfde als mdma...[/quote]

waar heb je het over zommes :confused: als je goeie xtc hebt dan is het dus overegens hetzelfde als mdma... Als jij pillen hebt die met andere stoffen zijn versneden zoals MDA of MDEA dan zul je verschil merken maar ik goeie zuiveren xtc pillen is gewoon hetzelfde als mdma dus wat je zegd is een beetje vreemd :rolleyes: Dan heb je natuurlijk ook nog de vergissing als je mdma poeder anders aanvoeld als xtc pillen dat het mdma poeder dan waarschijnlijk ook met een ander goedje versneden is bijv speed...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
wiet busje zei:
Ik heb gisteren samen met space scientist Mexicaantjes op. We hadden een omelet gebakken met een portie (30 gram) Mexcicaantjes, het was voor ons beide de eerste keer.

Rond 9 uur hadden we het opgevreten en gingen we paar repen chocola halen, want we hadden gehoord dat het daar wel sterker van werd. In de supermarkt was het wel lachen telkens, we voelden ons wel wat 'anders' en hadden het gevoel alsof we in een kijkdoos zaten met 2D-achtergronden (we zaten in een bos). Maar echt interresant was het niet.
Ben bang dat het komt doordat die ommelet al een aantal dagen in de koelkast lag en de paddestoelen in verre staat van verrotting waren.

volgende keer beter

het is beter als je de ommelet de volgende keer vers eet, waarom had je hem een paar dagen van te voren al gemaakt :confused:

lot zei:
@ topicstarter: waarom hebje btw zo'n banale naam? :confused:

hehe :)

tis eigenlijk niet mijn account.
op mijn email adres had ik al een account gemaakt maar ik weet de gebruikersnaam en pas niet meer :confused:
en kheb geen goesting om een nieuw email aan te make
dus lenik account van iemand diek ken...
grtzz

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Haha,Brrr.. ze zien er idd smerig uit,best lullig dat je er nog € 8 voor moest dokken want eigenlijk kon je vriend ze zo weg smijten.

Er mag best wat groen en wit schimmel op de stengels zitten,maar noot zo bruin uitgeslagen zijn,gelukkig ben je er niet ziek van geworden en heb je een hele leuke trip gehad. :)

Grzz

fun

Bewuste gebruiker
idd ze zien er niet uit om opgegeten te worden, en al helemaal niet om er ook nog voor te moeten betalen ook.
Van die paddos had je goed ziek kunnen worden.

suikerverhaal is volgens mij idd onzin, maar als iemand erin geloofd dan werkt het ook, puur psychish.
De cacoa uit de chocolade schijnt wel de trip te versterken.
Pure chocolade of pure cacoa is dus wel te doen.

slunse

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
zommes zei:

xtc is trouwens NIET hetzelfde als mdma...[/quote]

waar heb je het over zommes :confused: als je goeie xtc hebt dan is het dus overegens hetzelfde als mdma... Als jij pillen hebt die met andere stoffen zijn versneden zoals MDA of MDEA dan zul je verschil merken maar ik goeie zuiveren xtc pillen is gewoon hetzelfde als mdma dus wat je zegd is een beetje vreemd :rolleyes: Dan heb je natuurlijk ook nog de vergissing als je mdma poeder anders aanvoeld als xtc pillen dat het mdma poeder dan waarschijnlijk ook met een ander goedje versneden is bijv speed...

door het vetgedrukte zinnetje bevestig je eigenlijk zijn bewering hé.. xtc is een verzamelnaam voor pillen, ook de slechte dus

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
^ik bevestig het niet :rolleyes: op bedoel alleen dat ik wat op te merken heb aan de zin, hehe...

je zegd het is een verzamel naam maar volgens mij als jij andere stoffen in je pil hebt zitten naast mdma, dan hoor je te zeggen ik heb onzuivere pillen of mijn pillen zijn ook met andere stoffen versneden, want als je over xtc praat dan heb je het over mdma en niet Mda of Mdea ...[/i]

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
need^weed zei:
^ik bevestig het niet :rolleyes: op bedoel alleen dat ik wat op te merken heb aan de zin, hehe...

je zegd het is een verzamel naam maar volgens mij als jij andere stoffen in je pil hebt zitten naast mdma, dan hoor je te zeggen ik heb onzuivere pillen of mijn pillen zijn ook met andere stoffen versneden, want als je over xtc praat dan heb je het over mdma en niet Mda of Mdea ...[/i]

Klopt,xtc is mdma...dat het tegenwoordig anders wordt aangeboden is een 2e......

De pillen van vroeger waren zowat puur mdma,maar na 1992 is er veel mee gekloot,labjes van half zachte penose figuren werden de grond uitgestampt waardoor de kwaliteit wat achteruit is gegaan en je de pillen van vandaag nog nauwlijks mdma kan bestempelen.

J0rrit

Badass junkie
Offtopic: maar merk je egt veel verschil tussen het gevoel van mdma, mda en mdea bijv.?

want kan me voorstelle dat je mda tog gwn xtc noemt omdat het xtc gevoel hetzelfde ( of heftiger ??? ) is, maar harder gaat trippen. Mdea daarentegen niet omdat het xtc gevoel minder is en meer speed-achtig.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Offtopic: maar merk je egt veel verschil tussen het gevoel van mdma, mda en mdea bijv.?

want kan me voorstelle dat je mda tog gwn xtc noemt omdat het xtc gevoel hetzelfde ( of heftiger ??? ) is, maar harder gaat trippen. Mdea daarentegen niet omdat het xtc gevoel minder is en meer speed-achtig.

tuurlijk merk je verschil,als je mdma gewent bent en je hebt meer dosis van iets anders merk je dat gelijk toch?

Zelfde als iemand je een biertje schenkt en je verwacht bv whisky....

zommes

Badass junkie
need^weed zei:
xtc is trouwens NIET hetzelfde als mdma...[/

je spreekt jezelf nu dus al tegen. Xtc is inderdaad een verzamelnaam voor kleine pilletjes waar je op kan feesten. In de goeie zit inderdaad mdma. Maar zelfs ALS xtc alleen maar mdma bevat is het niet hetzelfde, omdat de grote van de pil, de manier van drukken en de toegevoegde middelen (caffeine, speed, etc.) dan uitmaken voor de werking. Heel anders als bij pure mdma, omdat de werking dan altijd het zelfde is.

XTC is dus NIET hetzelfde als mdma.

MAAAAAR: Dit is totaal offtopic!!! Split die shit, spacekonijn...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
slunse zei:
door het vetgedrukte zinnetje bevestig je eigenlijk zijn bewering hé.. xtc is een verzamelnaam voor pillen, ook de slechte dus

Precies :grin:

Nu ja..maar van oorsprong als je zegt xtc..heb je het over mdma en niets anders....een pil met speed of mda kan je toch geen xtc noemen?

Al doen vele het tegenwoordig...

zommes

Badass junkie
^ Hm, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar dan is nu dus xtc wel een verzamelnaam voor alle wazige kleine pilletjes met de inhoud van dien..

Alleen dan nog vind ik dat er een wezenlijk verschil tussen pure mdma en xtc tabletten is. Want vanaf het begin werden er al oppeppende middelen in pilletjes gedaan, is ook niks mis mee. Bovendien maakt ook de manier van drukken uit hoe de werking is.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
^ Hm, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar dan is nu dus xtc wel een verzamelnaam voor alle wazige kleine pilletjes met de inhoud van dien..

Alleen dan nog vind ik dat er een wezenlijk verschil tussen pure mdma en xtc tabletten is. Want vanaf het begin werden er al oppeppende middelen in pilletjes gedaan, is ook niks mis mee. Bovendien maakt ook de manier van drukken uit hoe de werking is.

Hehe ik weet,maar ik kom uit de tijd van de sammies en california pillen echt asperine dik die smokkels en puur...dat was de xtc...1993

J0rrit

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
DarkScope zei:

tuurlijk merk je verschil,als je mdma gewent bent en je hebt meer dosis van iets anders merk je dat gelijk toch?

Zelfde als iemand je een biertje schenkt en je verwacht bv whisky....

nou, stel je wordt n beetje vager dan normaal, beetje trippier dan normaal, kan dan net zo goed pil met veel mdma zijn ( ipv mda ). Of is het ook egt merkbaar veel anders ( zoals het verschil speed - mdma, dat merk je meteen ).?

proton

Belezen gebruiker
stay on topic mensen, er zijn genoeg andere topics voor MDMA en XTC....

ik ga vrijdag mijn paddo-ontmaagding beleven met gedroogde mexicaantjes, samen met een vriendin. Mijn vrouw en de man van die vriendin zijn dan tripsitters.

ben errug benieuwd!

proton

Belezen gebruiker
nou, dat was em dan :)
mijn eerste paddotrip.
Tegelijk met mij deed een vriendin mee. De trips waren totaal verschillend!
Mijn trip was meer level 1, jammer maar helaas.
Ik zag golvende bewegingen in de structuurmuur en plavond. Bewegende schaduwen, bewegende dingetjes in het plafond als je even bleef staren, mooie kleuren buiten in de wolken, intensere kleuren, tijd leek langzamer te gaan, met de ogen dicht zag ik allerlei kaleidoscope-achtige structuren met scherpe puntjes, ook haarscherp. vaak was de kleur geelgroen fluoriserend.
Ik was wel de hele tijd bij, dus niet van de wereld.
Bij het lopen een raar gevoel in mijn benen, beetje zwabberig/rubberachtig.
Mijn vriendin echter had een hele heftige, wel van de wereld, leek in een tienerkamer te zitten, allerlei kleuren en tunneleffecten. Zelfs een soort 'near death experience' d.m.v. een tunnel met wit licht aan het einde, dat vond ze niet leuk.
Ze vertelde later dat ze na deze heftige trip geen paddo's meer wil. Ik wel :) Was grappig al die effecten, we hebben beiden in het begin de slappe lach een paar keer gehad. :)
Voelde bij het opkomen een tinteling door mijn lichaam van top tot teen.
Ik ga het later zeker nog een keer proberen, misschien dat ik nu te afwachtend ben geweest naar de effecten en daardoor te nuchter bleef.
Was in ieder geval heel apart.
Later na de trip nog een ballonnetje lachgas gedaan, 3e keer dat ik het deed en ging heel goed, echt apart zeg!

Bovenaan