( . Y . ) Tetten
Newbie
Ik had dus een halve portie gekocht van een maat van mij voor 8 €
De paddo’s zagen er zeer vuil en bedorven uit
ik at ze bij een maat van me, en ze smaakten me nog
na een half uurtje begon ik me licht te voelen maar niet meer dan dat.
Ik nam de velo en rijd naar een andere maat van mij
Op de weg vond ik alles zo spectaculair en speciaal, de kleuren waren zo mooi, ik zat heel tijd met een mega smile en lachen als de mense naar mij keken.
De ribbels op de baan van de straat vond ik zo zalig ??? twas gelijk ofdak da veel beter voelde op mijn lichaam. En de straten golfden zo.
Toen was ik al zwaar aant trippe da gevoel onbeschrijfelijk
Dan stond ik te wachten voor de lichten, ik keer naar de zon en ik voelde mijn hoofd zo scheef gaan.
En opeens kwam er zo een gevoel van 5 seconde over mij iets raar maar super zalig :d
Door dat gevoel d8 ik dat ik een paddstoel was ???
Ik was gelijk in een droom ik leefde mij echt in mega raar ma wel super :d:d:d
Was dus echt in een droomwereld.
Toen zag ik opeens terug de zon en kon ik verder rijden met de velo, kvond dat de mense me raak bekeken
Ik bleef rijden maar wist niet waar naartoe, plots kwam ik opeens terug aan dezelfde richting
Het was heel vreemd.
Dan kwam ik aan bij mijn maat, we zijn dan naar de supermarkt geweest. Op tgemakske sloom trippend lachend
Dan terug naar mijn maat zijn huis en nog een uurke of 2 op het gras gelegen naar de hemel en bomen kijken, vond ik toch zo mooi.
Twas een zalige trip
Heel speciaal en er volgen er zeker nog maar dan nemen we met 2 paddo's
Kvind het beter of xtc
Maarja het was ook de eerste keer he
De paddo’s zagen er zeer vuil en bedorven uit
ik at ze bij een maat van me, en ze smaakten me nog
na een half uurtje begon ik me licht te voelen maar niet meer dan dat.
Ik nam de velo en rijd naar een andere maat van mij
Op de weg vond ik alles zo spectaculair en speciaal, de kleuren waren zo mooi, ik zat heel tijd met een mega smile en lachen als de mense naar mij keken.
De ribbels op de baan van de straat vond ik zo zalig ??? twas gelijk ofdak da veel beter voelde op mijn lichaam. En de straten golfden zo.
Toen was ik al zwaar aant trippe da gevoel onbeschrijfelijk
Dan stond ik te wachten voor de lichten, ik keer naar de zon en ik voelde mijn hoofd zo scheef gaan.
En opeens kwam er zo een gevoel van 5 seconde over mij iets raar maar super zalig :d
Door dat gevoel d8 ik dat ik een paddstoel was ???
Ik was gelijk in een droom ik leefde mij echt in mega raar ma wel super :d:d:d
Was dus echt in een droomwereld.
Toen zag ik opeens terug de zon en kon ik verder rijden met de velo, kvond dat de mense me raak bekeken
Ik bleef rijden maar wist niet waar naartoe, plots kwam ik opeens terug aan dezelfde richting
Het was heel vreemd.
Dan kwam ik aan bij mijn maat, we zijn dan naar de supermarkt geweest. Op tgemakske sloom trippend lachend
Dan terug naar mijn maat zijn huis en nog een uurke of 2 op het gras gelegen naar de hemel en bomen kijken, vond ik toch zo mooi.
Twas een zalige trip
Heel speciaal en er volgen er zeker nog maar dan nemen we met 2 paddo's
Kvind het beter of xtc
Maarja het was ook de eerste keer he

mja beter als xtc dat is jou mening
Dan heb je natuurlijk ook nog de vergissing als je mdma poeder anders aanvoeld als xtc pillen dat het mdma poeder dan waarschijnlijk ook met een ander goedje versneden is bijv speed...