• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste keer LSD

grinder

Newbie
Datum: 11-06-2009
Drug: LSD
Hoeveelheid:250µg(de trip lag hier al reeds enkele maanden en de sterkte was al erg afgenomen denk ik omdat ik deze niet in de vriezer kon plaatsen omdat ik nog bij m'n ouders woon)

ziezo, m'n eerste trip was een succes! ik heb dit donderdagavond genomen rond 9u30 een half blaadje LSD(dino) ik heb helaas geen visuals gehad(m'n beeld sloeg wel eens door toen ik naar m'n horloge keek).ik was alleen gedurende de hele trip.

toen ik m'n zegeltje nam, begon ik te kijken naar looney tunes back in action, na een goed uurtje begon het te werken, ik zat op m'n beeldbuis te kijken met m'n mond open. naarmate de trip zwaarder begon door te wegen, begon ik met een spontane glimlach ernaar te kijken.

toen de film gedaan was, was er helaas niet erg al te veel meer op tv, ik begon te zappen en stootte op een tv-sales programma(voor strakkere buikspieren ofzo :) ) toen zat ik met de slappe lach, omdat ik zag dat alles dat die mensen zeiden, één grote leugen was! :)

toen ging ik een sigaretje roken buiten, plots dacht ik dat ik een zwarte rapper was, ik begon te lopen zoals zo'n persoon en ik leefde me op in z'n gedachten. plots zag ik een gipsbeeldje staan in de tuin, ik dacht dat hij me ieder moment kon aanvallen. ook zag ik zo'n kabouter staan. ik hield ze beiden in het oog, totdat ik naar boven keek, ik zag alles zeer helder, de wolken, de kleuren van de bomen, de vormen van de bomen,...

na enige tijd, toen m'n sigaret op was, vervolgde ik m'n weg naar boven, ik doofde het licht in de gang, omdat ik langs de kamer van m'n ouders moest passeren, maar toen werd het pikdonker, ik bleef stokstijf stilstaan en zag plots een witte schim langs me voorbijgaan. ik deed dan maar snel het licht aan en haaste me naar boven.

eenmaal boven aangekomen, doofde ik de tv en legde ik m'n mp3 aan, de muziek die ik afspeelde, was een mengeling van rap en hardstyle(sommige schijfjes vond ik toch wel iets te hard :) )
plots dacht ik aan iets uit het verleden waar ik me bijzonder slecht bij voelde, ik verdrong het gevoel en begon aan iets leuks te denken. dan dacht ik dat er allemaal kleine mannetjes mijn trip aan het sturen waren(ik kon me deze mannetjes inbeelden), toen werd ik ietwat bang, maar dit duurde niet lang. ik voelde me alsof ik IN een videospelletje zat en iemand me aan het sturen was.
na enige uurtjes(het was ondertussen 4u gepasseerd) muziek luisteren ging ik dan maar slapen.

in het algemeen was het echt wel een zeer leuke ervaring, ik zag de dingen vanuit een ander stel ogen dan die van mezelf. Ook voelde ik een intense gelukkigheid(constante glimlach). ik vond het wel spijtig dat ik niet echt visuals gezien had maarja, al bij al een zeer leuke en leerrrijke ervaring. :)

p.s.: hopelijk is de opbouw ietwat goed, ik ben niet zo goed in opstellen schrijven :)

grz!

grinder

Newbie
Andrew zei:
''na enige uurtjes(het was ondertussen 4u gepasseerd)''

Kort tripje, hoeveel µg had je? :\
tja, is moeilijk te zeggen, ik had het gekocht voor 250µg een paar maand geleden, maar de sterktte was er grotendeels al uit toen ik het nam... maar ik zal dit zeker nog eens gebruiken, ik denk in augustus ofzo... ik heb er ook geen visuals van gekregn, jammer genoeg... enja, tegen dat het 5u was lag ik al te slapen...(was wel al wakker van 6u die donderdag...)

Andrew

Badass junkie
De volgende keer zou ik, als ik jou was, buiten gaan trippen en een beetje rond 11/12 uur beginnen. Ik heb nooit binnen getript op LSD(heb het ook nog maar één keer gedaan), maar mij lijkt het binnen veel minder dan buiten, vooral 's avonds.

grinder

Newbie
Andrew zei:
De volgende keer zou ik, als ik jou was, buiten gaan trippen en een beetje rond 11/12 uur beginnen. Ik heb nooit binnen getript op LSD(heb het ook nog maar één keer gedaan), maar mij lijkt het binnen veel minder dan buiten, vooral 's avonds.
ja, dat lijkt me ook, toen ik buiten was, was alles zeer mooi, maarja, ik wist niet hoe ik op de stof ging reageren, dus wou ik het eerst eens op m'n kamer doen. ook woon ik nog bij m'n ouders, dus ik moest ietwat voorzichtig zijn...

grinder

Newbie
azgaza zei:
lysergine25 zei:
maak van die 250 mics maar 50 mics en dat gedeeld door 2...

dino ?

WTF ?

:tearsofjoy:

Precies mijn idee
tja, ik weet het... maarja, ik wou ook eens weten hoe zwaar deze trip was, gewoon dat ik er een hoeveelheid kon op plakken, het is daarvoor dat ik dit tripreport geschreven heb...
ja, het was naar het schijnt een dino(dinosaurus) ofzo dat erop stond(witte achtergrond met groene dinosaurus). deze waren afkomstig van antwerpen. dit was hetgene dat ze me verteld hadden... en ik had het idd ook anders in gedachten van hoe dit ging lopen maarja...
van die rap en hardstyle, dat is omdat het de enigste muziek is dat ik effectief graag hoor :)
ik ben ook nieuw op het vlak van trippen dus ik ken er nog niet zoveel van. ik heb er reeds al veel over gelezen...

bedankt voor de posts! :)

Andrew

Badass junkie
grinder zei:
azgaza zei:
lysergine25 zei:
maak van die 250 mics maar 50 mics en dat gedeeld door 2...

dino ?

WTF ?

:tearsofjoy:

Precies mijn idee
tja, ik weet het... maarja, ik wou ook eens weten hoe zwaar deze trip was, gewoon dat ik er een hoeveelheid kon op plakken, het is daarvoor dat ik dit tripreport geschreven heb...
ja, het was naar het schijnt een dino(dinosaurus) ofzo dat erop stond(witte achtergrond met groene dinosaurus). deze waren afkomstig van antwerpen. dit was hetgene dat ze me verteld hadden... en ik had het idd ook anders in gedachten van hoe dit ging lopen maarja...
van die rap en hardstyle, dat is omdat het de enigste muziek is dat ik effectief graag hoor :)
ik ben ook nieuw op het vlak van trippen dus ik ken er nog niet zoveel van. ik heb er reeds al veel over gelezen...

bedankt voor de posts! :)
Als ik jou was zal ik tijdens je volgende trip rustige, vrolijke muziek á la The Beatles en Lynyrd Skynyrd etc opzetten, misschien vind je het nu niks maar goede muziek speelt denk ik wel een grote rol in je trip

grinder

Newbie
lysergine25 zei:
hoe bewaar je die lsd dan ?

in de zon op je dashboard ?
die had ik in m'n kast gelegd op mn kamer, in een zakje, in een metalen kistje...
kmoest het kunnen wegsteken voor m'n ouders...

Irie

Belezen gebruiker
ja ok, dat het geen 250 was, daar zijn we allemaal van overtuigd (het is ook maar van horen van zeggen van, dus dat verklaart alles .. 50 zal inderdaad wel voldoende zijn).

Ik snap alleen niet dat jullie thuis willen trippen in bijzijn van de ouders etc .... da's bijna om problemen vragen denk ik dan (tenzij je ouders weten waarmee je bezig bent, dan kunnen ze een steun en toeverlaat zijn, maar dat was hier toch niet het geval)

en ja, change your music op trip! rap & hard style zijn niet bepaald tripmuziekjes!!!

grinder

Newbie
ik vond het wel een fijne ervaring maar dit mocht veel harder geweest zijn, ik ben nu reeds op zoek naar nieuwe zegels... (deze keer hopelijk beter van kwaliteit) :)

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Jeff Mills - Gamma Player deed het goed op paddo's.
Half uur nadat het afgelopen was kwamen we er pas achter
dat de muziek eigenlijk al afgelopen was :P

Bovenaan