1st time LSD

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Hey!

Over een uurtje of 2 ongeveer neem ik een half zegeltje. Later die middag zal ik belissen of ik nog een halve bijneem of niet.

Het is mijn eerste keer namelijk.

Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Er zijn genoeg tripsitters aanwezig.

Grtz. Lolzornated

jcutter

Badass junkie
Jezelf aanpraten dat het voorbij kan zijn met je normale leven en wie weet word je wel wakker in een dwangbuis ergens in een isoleer cel terwijl er mannen in witte pakken tegen elkaar praten over jou lot.

azgaza

Badass junkie
Gewoon genieten, niet te veel zorgen maken, na te slapen voel je je over het algemeen weer helemaal nuchter. Het kan wel lang duren maar met een halfje valt het vaak ook wel mee. Veel plezier.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Op zondag? Hardcore! Veel plezier! Het is dan ook heerlijk weer, gisteren ook al. Het is wel moeilijk om de verleiding te weerstaan, het is maar goed dat ik morgen vroeg school heb.

exsmoker

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!

dat wordt nog leuk in de kunstgalerie: :openmouth:

Marla Singer zei:
Midway zei:
Garden State kijken

:hearteyes: :hearteyes: Heerlijke film!!!

OT: Ik ga zo naar de opening van een kunstgalerie!
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... start=2160

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het viel tegen, na een uur voelden we nog niks en toen zijn we maar paddestoeltjes gaan halen....
We hadden het zegeltje ook al een half jaar liggen, waarschijnlijk werkt het dan niet meer??

Aking

Wijs gebruiker
na een half jaar wordt ie juist sterker... als je zo'n zegeltje laat liggen rijpt hij namelijk nog verder :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Aking zei:
na een half jaar wordt ie juist sterker... als je zo'n zegeltje laat liggen rijpt hij namelijk nog verder :wink:

Zegels zijn als een goede wijn! Je moet ze pas nemen bij een mooie gelegenheid.

Helaas gaat het 'rijpen' niet op voor LSD :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat "rijpen" was in ons geval zeker niet van toepassing.... Na een half uurtje dachten we soms wel iets te voelen, maar was denk ik iets van een placebo-effect. Toen we na een uur nog niks merkten, zijn we naar de smartshop gegaan voor paddestoeltjes. Samen een portie van die Hawaiiaanse gedeeld en toen lekker naar huis gegaan. Die krengen waren nog behoorlijk sterk ook!

Ik heb hele mooie Chinese draken in mijn kamer zien dansen!! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Marla Singer zei:
Het viel tegen, na een uur voelden we nog niks en toen zijn we maar paddestoeltjes gaan halen....
We hadden het zegeltje ook al een half jaar liggen, waarschijnlijk werkt het dan niet meer??

Zou kunnen ja. Als je ze niet heel goed bewaard worden ze gewoon slapper, en dat gaat vrij snel. Bij een vriendin van mij, die ze iets warmer bewaard dan ik waren ze na 3 maanden al de helft zwakker. Dus dat kan goed te reden zijn.

Verder goed om te lezen dat de paddo's nog wel leuk waren, een goede oplossing als je van plan was te trippen inderdaad.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!

Fractal

Belezen gebruiker
Damn, verminderen die dingen echt zo snel in potentie? Ik dacht dat gewone kamertemperatuur, uit het licht, in een zakje en weg van warmtebronnen ze niet al te hard zou beschadigen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
in een zakje is al klote
in het licht helemaal

lsd moet zuurstof en uv vrij worden beschermd anders kun je het weggooien.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
lysergine25 zei:
in een zakje is al klote
in het licht helemaal
Zouden mijn zegeltjes het 3 maanden overleefd hebben in aluminiumfolie in mijn pillendoosje op de zolder in het donker/de kou?

We zullen zien.. (:

jcutter

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
lysergine25 zei:
in een zakje is al klote
in het licht helemaal
Zouden mijn zegeltjes het 3 maanden overleefd hebben in aluminiumfolie in mijn pillendoosje op de zolder in het donker/de kou?

We zullen zien.. (:

Oh, shit..

inferno33

Bewuste gebruiker
vraagje, hoe zit het met 3 maanden in een gripzakje in driedubbel aluminiumfolie in mijn zak/portemonnee? Anders moet ik nieuwe gaan halen :(

Bovenaan