1P-LSD bestellen.

Chantelle25

Newbie
Ik was op zoek maar een legale LSD en kwam toen een site tegen met 1P-LSD. Uit informatie op deze site en andere sites kon ik opmaken dat dit zogenaamde designer drugs zijn en nog niet in de opiumwet zijn opgenomen. Wie besteld dit of heeft dit weleens besteld in een online shop, zonder dat je dit problemen qua wetgeving oplevert?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@Chantelle25

Ik raad je aan om even de zoekfunctie te gebruiken op het forum en ook op internet. Er is al erg veel informatie over gedeeld. Er heerst consensus dat 1P-LSD een prodrug is van LSD. Dat betekent dat het in je lichaam wordt omgezet naar LSD en het daarom vrijwel identieke effecten teweeg brengt.

Op dit moment staat 1P-LSD niet op de opiumwet en kun je het dus op bepaalde websites legaal kopen in Nederland.

Cardboard

Wijs gebruiker
Al het bovengenoemde.
Daarnaast, ik heb het ook een aantal keren besteld, geen problemen van gekomen. Ik heb nooit de 'gewone' LSD gehad dus kan het niet vergelijken. 1P-LSD heb ik wel een aantal keren gebruikt. Eerst twee keer een micro dosering (ongeveer 12,5 mcg), daarna 50 mcg en onlangs 125 mcg. Die micro doseringen voelde ik niet, mini dosering ook niet - al zou ik aanraden wel te beginnen met op zijn meest mini doseringen om te zien hoe je erop reageert.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Al het bovengenoemde.
Daarnaast, ik heb het ook een aantal keren besteld, geen problemen van gekomen. Ik heb nooit de 'gewone' LSD gehad dus kan het niet vergelijken. 1P-LSD heb ik wel een aantal keren gebruikt. Eerst twee keer een micro dosering (ongeveer 12,5 mcg), daarna 50 mcg en onlangs 125 mcg. Die micro doseringen voelde ik niet, mini dosering ook niet - al zou ik aanraden wel te beginnen met op zijn meest mini doseringen om te zien hoe je erop reageert.

Vind dit opzich een goed en heel verstandig advies, maar mijn eigen ervaring met LSD is dat nu juist die mini-doseringen (dus om en nabij 50 ug) het meest oncomfortabel kunnen uitpakken. Je bent dan namelijk zeker niet meer nuchter, dus je kunt je dagelijkse dingen niet meer normaal uitvoeren, maar de deur naar de tripwereld gaat ook niet echt open. Hierdoor blijf je een beetje ‘in between’ hangen. Hoeft niet erg te zijn, maar dat halfslachtige kan met wat pech dus wel onprettig vallen; je wordt dan als het ware te weinig afgeleid door de mentale effecten waardoor het fysieke (het onrustige/stimulerende) op een wat meer negatieve manier op de voorgrond kan treden.

Ik raad mensen die écht willen trippen voor een eerste keer vaak (max) 100 ug aan. Ik zou zelf eerder adviseren om wat dichter tegen de 100 aan te leunen dan tegen de 50 om bovenstaande reden, maar dat is puur uit persoonlijke ervaring en andermans ervaringen die ik hier gelezen heb.

Starten met micro-doseringen, wat je zegt, kan trouwens wel echt prima. Op heel subtiele manier feeling krijgen voor het middel. Maar de mini-doseringen kunnen i.m.o. wat tricky zijn.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vind dit opzich een goed en heel verstandig advies, maar mijn eigen ervaring met LSD is dat nu juist die mini-doseringen (dus om en nabij 50 ug) het meest oncomfortabel kunnen uitpakken. Je bent dan namelijk zeker niet meer nuchter, dus je kunt je dagelijkse dingen niet meer normaal uitvoeren, maar de deur naar de tripwereld gaat ook niet echt open. Hierdoor blijf je een beetje ‘in between’ hangen. Hoeft niet erg te zijn, maar dat halfslachtige kan met wat pech dus wel onprettig vallen; je wordt dan als het ware te weinig afgeleid door de mentale effecten waardoor het fysieke (het onrustige/stimulerende) op een wat meer negatieve manier op de voorgrond kan treden.

Ik raad mensen die écht willen trippen voor een eerste keer vaak (max) 100 ug aan. Ik zou zelf eerder adviseren om wat dichter tegen de 100 aan te leunen dan tegen de 50 om bovenstaande reden, maar dat is puur uit persoonlijke ervaring en andermans ervaringen die ik hier gelezen heb.

Starten met micro-doseringen, wat je zegt, kan trouwens wel echt prima. Op heel subtiele manier feeling krijgen voor het middel. Maar de mini-doseringen kunnen i.m.o. wat tricky zijn.
Helemaal eens! Zie hier een voorbeeld van een tripreport van zo'n halfslachtige dosis en hoe dat kàn vallen:

Het kan, maar wees er dus ook op voorbereid dat dat tegen kan vallen. Ik zou opzich nog wel een keer zo'n dosis doen want het was heel leerzaam, maar dan met tripsitter.

Chantelle25

Newbie
Dank jullie voor de fijne tips en aanvullingen, fijn!
Ik heb al LSD gebruikt en het was amazing. Zeker gezien mijn hoofd die erna volledig leeg was en gezien het feit dat ik me compleet in balans voelde. Dit werkt echt goed voor mij.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik koop soms 1cp lsd online, ik weet niet hoe legaal het is maar veeg er vierkant mijn gat aan. Ik heb al zoveel illegale drugs gebruikt. Niet van wakker liggen, als gebruiker kunnen ze u niet zo veel doen hoor.

Snuifcabine

Bewuste gebruiker
Heb het tweemaal besteld. De eerste keer waren het slechte LSD zegels. Ze zouden 100ug per zegel moeten zijn, maar we merkten enkel subtiele effecten zoals euforie, terwijl we twee zegels hadden genomen. De tweede keer bestelde ik bij een andere RC vendor en die zegels waren wel goed!
Ik weet niet of dit toeval was, maar ik had in ieder geval een paar maanden voor beide ervaringen niks gebruikt, dus het kan ook geen cross-tolerance zijn tussen drugs etc. Ben ook wel benieuwd of andere mensen op dit forum slechte batches hebben ontvangen, of verschil hebben gemerkt tussen de 1P-LSD van verschillende vendors.

Bovenaan