1e x LSD

The Used

Bewuste gebruiker
Je moet zeker weten eerst paddo's hebben gedaan voordat je lsd doet!

Het is ongeveer hetzelfde met het verschil dat LSD veel heftiger is. Paddo's zijn tevens ook een stuk goedaardiger qua trip , ik zou zeker eerst paddo's doen. Als je dat erg leuk lijkt dan kan je na 3 keer paddo's ofso een keertje een half of 1 postzegeltje nemen , NIET MEER!!! En veel succes en plezier :) !

Psykaholik

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Vanavond ga ik 't hoogstwaarschijnlijk toch in praktijk brengen, ik ben benieuwd. :P
ik raad je toch niet aan voor te snuiven tijdens dat je aan het trippen bent.
kwa gevoel en effect is het zeker goed te doen, maar het snuiven ervan is echt geen aanrader.
da doet echt pijn, smaakt ZEER vettig, en da is echt ellendig in een trip.
pak het dan in een bommetje ofzo als je het pakt

azgaza

Badass junkie
The Used zei:

Het is ongeveer hetzelfde met het verschil dat LSD veel heftiger is. Paddo's zijn tevens ook een stuk goedaardiger qua trip , ik zou zeker eerst paddo's doen. Als je dat erg leuk lijkt dan kan je na 3 keer paddo's ofso een keertje een half of 1 postzegeltje nemen , NIET MEER!!! En veel succes en plezier :) !

Het is ook vóóral goed om eerst paddo's te doen omdat het zo veel korter duurt. Als je dát al niet leuk vind, weet je dat je jezelf niet met een lange trip hoeft op te gaan zadelen.
Maar wat ik van iedereen hoor die beide heeft gebruikt zegt dat paddo's geestenlijk iets minder prettig zijn.

matthijs

Badass junkie
azgaza zei:
The Used zei:

Het is ook vóóral goed om eerst paddo's te doen omdat het zo veel korter duurt. Als je dát al niet leuk vind, weet je dat je jezelf niet met een lange trip hoeft op te gaan zadelen.
Maar wat ik van iedereen hoor die beide heeft gebruikt zegt dat paddo's geestenlijk iets minder prettig zijn.

Dat er echt keihard met je geest gefuckt wordt, gebeurt bij paddo's ongeveer net zo lang als bij LSD. Een uurtje of 5-6. Bij LSD ben je daarna nog wel goed high, maar dan zul je niet zo snel bad gaan. Mindfuck is eigenlijk totaal weg al dan.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb nooit echt een mindfuck gehad van zowel paddo's als LSD. Ik denk dat het komt omdat ik mij altijd wel goed voel voor ik ga trippen. Ik ben er bewust mee bezig. Mindfucks lijken me eigenlijk ook helemaal niet zo erg, ligt eraan hoe je ermee omgaat niet?

matthijs

Badass junkie
Nahja. Met mindfuck bedoel ik dat je niet meer weet wat er allemaal om je heen gebeurt. Lijkt me dat je dat toch wel eens hebt gehad :tongueout:

Bovenaan