1e x LSD

JohnDoe

Newbie
Ik ben van plan binnenkort met een paar maten LSD te gaan doen, het lijkt me super vet maar totale chaos heb ik de eerste keer nou ook weer geen zin in.

Ik heb niet veel ervaring met tripmiddelen maar weet wel van mezelf dat ik niet super snel paranoia word en ben dit ook nog nooit geweest van de drugs die ik genomen heb, als dat uberhaupt mogelijk is op Wiet, keta, sos, mdma of speed.

Wat ik wil is 'gewoon' een vet lijpe wereld, zoals lsd door de meesten word beschreven, tot op een zekere hoogte, dat je toch nog bij jezelf weet 'dit komt door het spulletje'.

Ik was van plan om te beginnen met 50 - 100 µg ofzo, gewoon om het af te tasten en niet te hard gaan beginnen, mijn maten hebben beide al lsd gehad en vonden dit veel beter als paddo's, controle etc.
Ik zou graag ook jullie meningen willen horen, doen of niet ?

Greets :wave:

JohnDoe

Newbie
Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen.

Het is dus wel zo dat je dat besef houd bij lage dosissen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
omda tussen 50 en 100 ug niet super veel is.
maar zeker goed genoeg voor mee te beginnen.
maar ja de vraag is, hoe weet je dat uw trips tussen de 50 en de 100 ug is ?

Psykaholik

Wijs gebruiker
JohnDoe zei:
Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen.

verschild van persoon tot persoon denk ik.
ik heb het toch nog nooit niet gehad dat ik niet meer kon beseffen dat ik gewoon aan het trippen ben.
ik begrijp nie da je van zo iets slecht kan gaan gewoon, maar ik ga niet te hard roepen want binnenkort heb ik het zitten :rolleyes:
of een epeleptie aanval tijdens mijn trip :openmouth: :openmouth: das het enige waar ik nu schrik een beetje voor heb.
ma da zal wel nie, hoop ik toch :wave:

flashkop