1e x LSD

JohnDoe

Newbie
Ik ben van plan binnenkort met een paar maten LSD te gaan doen, het lijkt me super vet maar totale chaos heb ik de eerste keer nou ook weer geen zin in.

Ik heb niet veel ervaring met tripmiddelen maar weet wel van mezelf dat ik niet super snel paranoia word en ben dit ook nog nooit geweest van de drugs die ik genomen heb, als dat uberhaupt mogelijk is op Wiet, keta, sos, mdma of speed.

Wat ik wil is 'gewoon' een vet lijpe wereld, zoals lsd door de meesten word beschreven, tot op een zekere hoogte, dat je toch nog bij jezelf weet 'dit komt door het spulletje'.

Ik was van plan om te beginnen met 50 - 100 µg ofzo, gewoon om het af te tasten en niet te hard gaan beginnen, mijn maten hebben beide al lsd gehad en vonden dit veel beter als paddo's, controle etc.
Ik zou graag ook jullie meningen willen horen, doen of niet ?

Greets :wave:

JohnDoe

Newbie
Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen.

Het is dus wel zo dat je dat besef houd bij lage dosissen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
omda tussen 50 en 100 ug niet super veel is.
maar zeker goed genoeg voor mee te beginnen.
maar ja de vraag is, hoe weet je dat uw trips tussen de 50 en de 100 ug is ?

Psykaholik

Wijs gebruiker
JohnDoe zei:
Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen.

verschild van persoon tot persoon denk ik.
ik heb het toch nog nooit niet gehad dat ik niet meer kon beseffen dat ik gewoon aan het trippen ben.
ik begrijp nie da je van zo iets slecht kan gaan gewoon, maar ik ga niet te hard roepen want binnenkort heb ik het zitten :rolleyes:
of een epeleptie aanval tijdens mijn trip :openmouth: :openmouth: das het enige waar ik nu schrik een beetje voor heb.
ma da zal wel nie, hoop ik toch :wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
Goed plan, heb ik eerste keer wel niet gevolgd maar ik had al vaak getript op paddo's.
Je zult wss niet veel visueels zien hoor maar je zult wel die brainfuck krijgen waar je je niet druk over hoeft te maken dat die niet weg zou gaan, want zo ga je fout.
DIe brainfuck komt door de ellesdee onthoudt dat goed en die is weg na 6-12 uur bij zon dosis.
Moest je nog eens willen trippen dan moet je eens wat meer pakken, richting 200µg, dan zul je je derde oog zien opengaan en dan zal je ook visueel beginnen te gaan.
Veel plezier en nog een veilige trip.

JohnDoe

Newbie
Ah, maar wat verstaan jullie precies onder een mindfuck? Dingen zien die er normaal niet zijn ? Kan je dit uitleggen ?

Het maakt me niks uit als ik hard ga en overal vage dingen zie ofzo, het idee dat je jezelf KAN verliezen en niet meer beseft dat je tript maar denkt dat het werkelijkheid is... maar daar heeft vast iedereen wel eens over nagedacht bij de 1e keer.

flashkop

Bewuste gebruiker
JohnDoe zei:
Ah, maar wat verstaan jullie precies onder een mindfuck? Dingen zien die er normaal niet zijn ? Kan je dit uitleggen ?

Het maakt me niks uit als ik hard ga en overal vage dingen zie ofzo, het idee dat je jezelf KAN verliezen en niet meer beseft dat je tript maar denkt dat het werkelijkheid is... maar daar heeft vast iedereen wel eens over nagedacht bij de 1e keer.
Een mindfuck is meer dat je hard begint na te denken echt heel raar verschijnsel ten gevolge van lsd of andere trip middelen.
Je zult het wel merken, laatr het gewoon op je afkomen je zult het wel leuk vinden...
En hallucinaties moet je je niet voorstellen als mensen ofzo die veranderen, het zijn meestal geometrische figuren in neon kleuren echt heel graaf.
Je moet ook absoluut geen schrik hebben dat je fout gaat gaan, is bij mij nog jamais gebeurt, een keer voelde ik me wat ziekjes maar dat wast, was ook opgelost na bezoek aan de wc.
En je hebt voor zover ik weet altijd nog het besef dat je aan het trippen bent, mss dat dit niet meer zo is in hele hoge doses?

JohnDoe

Newbie
Heb je dan ook nog nooit gedacht vantevoren
of midden in een trip van "Hoe zou het zijn als ik bad ga",
dat moet toch iedereen wel in zijn achterhoofd hebben bij de
1e x trippen ?

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik, heb al zelf geprobeert fout te gaan, lukte me niet, ik zou me dan ook niet kunne voorstelle hoe dit is, dat foutgaan

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan het me wel voorstellen, maar denk dat het eerder zal gebeuren door een situatie van buitenaf, een of andere onverwachte gebeurtenis die je op dat moment niet kunt verwerken. Daarom zijn de voorbereiding en de plek waar je tript belangrijk. Eerst maar eens onderzoeken hoe je reageert op dat middel in een rustige, prettige omgeving.

En een bad trip is ook te verwachten als je je sowieso al aldoor klote voelt. Maar ja lijkt me logisch.

Ik geloof wel dat het iedereen eens kan overkomen, ik hou het zelf in ieder geval altijd in m'n achterhoofd.

Jeller

Badass junkie
van 100ug krijg je ook al visuele dingen hoor, maar niet zo heftig als bij 200 natuurlijk..

zorg gewoon dat je in een omgeving bent waar je je goed voelt en met mensen die je goed kent.. gewoon goede voorbereiding hebben.. verder komt alles wel als je tript :)

een wandelingetje maken ofzo is trouwens ook wel leuk.
of een geschikt feestje, maar voor de eerste keer raad ik je dit niet direct aan, loopt zeker niet per sé fout, maar kan altijd gebeuren

en een bad trip komt meestal niet door de drug alleen op zich, maar door een moeilijke situatie ofzo.. op nieuwjaar waren er bij mij zo een paar waardoor het even stressen werd, maar echt slechtgaan werd het niet, was nog altidj veel plezier :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Ik, heb al zelf geprobeert fout te gaan, lukte me niet, ik zou me dan ook niet kunne voorstelle hoe dit is, dat foutgaan

als ge al slecgt zou gaan dan komt het veelal door externe factoren en nie zo zeer omdat ge uzelf probeert te late slecht gaan of als u psyche der nie naar staat, het alom bekende set en setting dus, meestal zijn het de externe factoren die dat bepalen zoals eikels die met je kop fucken onder een trip, een omgeving die je niet aanstaat qua sfeer en inrichting, verkeerde muziek en o(dit is onbewust of bij mij toch)
ik weet dit omdat ik zelf al 3 keer ben slecht gegaan van de lsd, en een aantal mense in mijn omgeving zijn ook al extreem slecht gegaan, ng een graadje hoger dan mij en geloof me, het ziet er niet prettig uit grtz

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Psykaholik zei:
JohnDoe zei:

verschild van persoon tot persoon denk ik.
ik heb het toch nog nooit niet gehad dat ik niet meer kon beseffen dat ik gewoon aan het trippen ben.
ik begrijp nie da je van zo iets slecht kan gaan gewoon, maar ik ga niet te hard roepen want binnenkort heb ik het zitten :rolleyes:
of een epeleptie aanval tijdens mijn trip :openmouth: :openmouth: das het enige waar ik nu schrik een beetje voor heb.
ma da zal wel nie, hoop ik toch :wave:

Nooit zo fel gegaan dat ik t besef verloor van dat k aant trippen ben, zal ook nie vlug gebeuren denk k tenzij ik mss 500-600 µg in men lijf heb

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik wil zeker een maal in men leven getript hebben met 500µg, in de goeie setting wel te verstaan(dus bij mij thuis als men ouders weg zijn)...

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Ik wil zeker een maal in men leven getript hebben met 500µg, in de goeie setting wel te verstaan(dus bij mij thuis als men ouders weg zijn)...

wil het ook wel eens probere maar opt moment heb k wel gng met 150 a 200 µg vr n trip

Mindless1985

Badass junkie
Gast, omdat jij te lui bent om zinnen voluit te schrijven doen andere mensen er 3x zo lang over om het te lezen.. gewoon egoïstisch. Schrijf please eens wat duidelijker..

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Gast, omdat jij te lui bent om zinnen voluit te schrijven doen andere mensen er 3x zo lang over om het te lezen.. gewoon egoïstisch. Schrijf please eens wat duidelijker..

Het is een gewoonte :grin: maar zal er op probere te letten, vind ge dit wel duidelijker ? ik vind mijn vorige post anders duidelijk genoeg, als ge u toch aan MIJN post's stoort lees ze dan gewoon niet

flashkop

Bewuste gebruiker
AcIdObSeSsEd zei:
Dzy zei:

Het is een gewoonte :grin: maar zal er op probere te letten, vind ge dit wel duidelijker ? ik vind mijn vorige post anders duidelijk genoeg, als ge u toch aan MIJN post's stoort lees ze dan gewoon niet
'k hb r gn prblm mee :mrgreen: :wave:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Dzy zei:

'k hb r gn prblm mee :mrgreen: :wave:

ok dan Nice :grin: ik kan u post wel makkelijk lezen en interpreteren ondanks de afwezigheid van de meeste klinkers, het vult zichzelf gewoon in vind ik.

zommes

Badass junkie
Doet het ook wel, maar Dzy heeft gelijk, het is handiger en prettiger voor iedereen om gewoon in ABN te schrijven.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
zommes zei:
Doet het ook wel, maar Dzy heeft gelijk, het is handiger en prettiger voor iedereen om gewoon in ABN te schrijven.

True, maar soms let ik er gewoon niet op en ik denk dat er nog wel mensen zijn die dat hebben, but i'll pay attention to it :) greetz

Jeller

Badass junkie
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int vlaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int blaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:

begreep het wel hoor :grin: maar ge kunt het waarschijnlijk wel zo schrijven dat ik het niet meer begrijp :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.

kan u nie helpe joh nooit geen lsd en snelle bijeen gepakt

MetaalKonijn

Badass junkie
Heb 't maar een paar keer gelezen, dat men het combineerde, moet dus wel mogelijk zijn, maar ben toch benieuwd naar de specifieke effecten. :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
Heb 't maar een paar keer gelezen, dat men het combineerde, moet dus wel mogelijk zijn, maar ben toch benieuwd naar de specifieke effecten. :)

het is zeker mogelijk net zoals ge alles met elkaar kunt combinere alleen is het gewoon bij sommige niet aan te rade , maar over speed x lsd kan ik mij niet uitspreke ik denk dat je gewoon zal trippen en knal stijf zal staan en nog onrustiger bent als wanneer je alleen lsd neemt

flashkop

Bewuste gebruiker
jaja, is allemaal cava, je kan op elk moment snatsen maar het is "aan te bevelen" dit te doen als je trip verminderd, dat helpt goed tegen de moeheid :)
Je zult wel even merken dat je een heel ietsie pietsie uit je trip komt, maar de intensiteit neemt gauw terug toe hoor :grin:

Jeller

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
zelf weet ik het niet, maar tschijnt alleszins vlugger voor paranoia te zorgen.. en verder zou ik het niet direct nodig vinden omdat acid ook wel redelijk speedy werkt

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
zelf weet ik het niet, maar tschijnt alleszins vlugger voor paranoia te zorgen.. en verder zou ik het niet direct nodig vinden omdat acid ook wel redelijk speedy werkt

de meeste mensen die ik ken die (alleen) speed nemen worden zowieso al paranoia van speed ongeacht of ze er nog lsd of iets anders op bijgenomen hebben

Bovenaan