• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer GHB

fun

Bewuste gebruiker
Drugs: GHB
Sterkte: niet bekend
Getest: nee
Hoeveel: 3,5ml portie, daarna gemiddeld om het uur 2,5 ml bijpakken.

tripper: Fun
Gewicht: 84 kg
Lengte: 1.94 m

Ahhh eindelijk!

Nadat ik een voorraad GHB had ingeslagen moest het alleen nog maar uitgeprobeert worden! Dat was toch wel n beetje n probleem, want om het thuis bij paps&mams op de bank te doen leek me zo vreemd.
Voor de eerste keer tijdens het uitgaan was ook niet mn favoriet, dus wachten...lang wachten tot er iemand alleen thuis was.
Na een tijd wachten op de ideale gelegenheid beseften we dat die niet zou komen.

Op onze vrije maandag besloten we het dus maar gewoon in de natuur te gaan gebruiken, lekker in de auto muziek luisteren en warmte of lopen door de natuur, t kon allemaal.
We waren met zn 2en. Ieder nam 3,5ml om mee te beginnen.
We gingen een rondje lopen door het natuurgebied en na 15-20 minuten voelden we ons allebei al een stuk meer ontspannen, relaxt!
Lekker vrolijk, mild gevoel, helemaal niet hard, echt chil!
Na een 1,5 uur was dat gevoel wel weer afgelopen, en hebben we ieder 2,5ml bijgepakt. Weer wat later nog enkele milliliters.

Hoewel ik in het begin erg voorzichtig was met het doseren, leek het al na enkele keren bijpakken alsof het allemaal wel meeviel.
Je merkte zelf goed wanneer je nog iets kon bijpakken, maar omdat er zoveel verhalen over overdoseren zijn wacht je toch maar even.
Ook het roken van wat wiet erbij versterkte het effect echt heel erg, heel lekker! We liepen knetterstoned rond leek het, lekker praterig en relaxt!

Die avond kwam een andere vriend langs die het ook wilde proberen, en bij mij was het sinds die middag wel redelijk uitgewerkt.
Ik nam dit keer 0,5ml meer dan mn beginnersportie de vorige keer, zodat ik 4ml nam. Na een korte wandeling waren we zon 15minuten verder sinds de inname, en rookten we een jointje.
Daardoor sloeg het lekker in, we liepen te zwalken maar wat was het een relaxt gevoel. Heel rustig, kalm, vrolijk te controleren gevoel.
Het lijkt een beetje op stonedzijn en aangeschoten zijn, en dan van die twee de goede dingen gecombineerd.
Deze keer leek ook veel heftiger dan de eerste keer 3,5ml dus het is wel oppassen met doseren. Ik denk dat je het de 2e keer soieso heftiger kunt voelen dan de 1e keer, en dat een klein beetje meer al zorgt voor het gewenste effect. Bij mij was 0,5ml meer voor mn gevoel al heel wat meer.

Een echte partydrug vind ik het niet, net zoals dat ik geen jointje in een club ga roken. Hoewel het heel relaxt kan zijn, en je de muziek echt lekker spacy hoort, is het hangerige effect wat minder.
De combo met een pil lijkt me wel erg lekker, eerst een pilletje en daarna wat GHB op een feest. :hearteyes:

T was dus een leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb de laatste maal dat ik ben gaan feesten nog eens ghb gedaan, had het gekregen van iemand in een glas cola dus weet niet hoeveel erinzat, had toen 1 pil gestoken en die ghb was ook wel chill toen, niet als de andere keren, ook rustig chill, niet meer aant flashen van de x en daarna heel goed kunnen slapen.

fun

Bewuste gebruiker
Tja t is toch oppassen geblaze als je niet weet hoeveel drin zit maarja dat is nu juist t gevaar van GHB dus zal ik je niet hoeven te vertellen.

Wel relaxte combi dus? lijkt me idd chill als de pil uitwerkt, ff tot rust komen.

Bovenaan