1e keer gesnoven

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren eindelijk voor het eerst cocaine gesnoven. Bij de eerste lijn voelde ik me geweldig. We hadden ook goede coke, volgens een vriend van me. Hij had namelijk 6 gram vrijwel pure coke gekocht. En sterk dat het spul was. Ik voel me wel lichtelijk schuldig omdat ik meteen opde eerste avond zo'n 2,5 gram weggesnoven heb. Ik stond net onder de douche, en ik kreeg opeens een coke-flash inclusief grote pupillen. De laatste keer dat ik een lijntje heb gedaan is toch al wel 10 uur geleden. Op het einde van onze coke reis begon ik wel heel stil te worden, meer coke snuiven had al bijna geen zin meer...ik voelde het effect niet echt goed meer. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, coke is leuk.

Brandon

Bewuste gebruiker
en verslavend :hearteyes:, mindfuckend :hearteyes:, duur :hearteyes: :P

maar geniet ervan, maar 2.5 gram op je eerste avond? das zo'n honderd euro :P lekker is dat, hoop dat hij gratis was :grin:
Was het cker coke, niet het stoepkrijt van zijn broertje :confused: ?
Vrijwel pure coke moet ik nog zien :wink:, rechtstreeks uit de anus van een antilliaan is wel mogelijk :) :P

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ja, ik had het zelf niet eens in de gaten. We hadden met zijn 2-en 6 gram gekocht en we zijn de hele avond door wezen snuiven en de volgende ochtend ook. Opeens was alle coke op. Ik ga ervan uit dat hij iets meer gesnoven heeft als mij, ook al beweert hij van niet...dus word het voor mij 2,5 en voor hem 3,5. Hij zei wel dat hij zich schuldig voelde omdat ik op mijn eerste avond coke zo veel had gesnoven. Maar ja, lekker boeiend...het was in ieder geval echt leuk. Toen het uit begon te werken kreeg ik wel een flink kutgevoel over dat ik zoveel geld had uitgegeven aan coke.

davie

Wijs gebruiker
Weet je zeker dat het bijna pure coke was want als je dat hebt dan kan die goed 1x zo sterk zijn zodat je eigenlijk veel meer snuift dan 2,5gr.

Maar zo te horen heb je er weer een leuke ervaring bij. Maar blijf wel voorzichtig want het is best verslavend. :wave:

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Dat zei die vriend van mij ook: dat ik in werkelijkheid 5 gram ofzo had gesnoven omdat het spul sterker was. En ik zal wel oppassen; vaak gebruiken kan ik toch niet betalen.

davie

Wijs gebruiker
5 gr zeg dat is wel erg veel. Eigenlijk kan je met een halve of een hele ook al veel lol beleven. Is echt een leuke drugs zolang je het maar niet te vaak en zeker niet teveel gebruikt. En natuurlijk is het een dure hobby.

TomTom

Experimenterende gebruiker
veel gebruiken kan ik niet betalen zegt hij, haha, tot je zo kk verslaafd ben dat je je dealer gehandycapt hoekt voor ze stash...

xplusif

Experimenterende gebruiker
Waar slaat dat nou weer op TomTom als je niks te doen hebt ga je maar iemand anders zitten te vervelen :rolleyes:

L

Lid 3601

Gast
Dat is wel erg veel voor je eerste keer... Als je nog eens snuift, haal dan een kleinere hoeveelheid. Hetgeen er ligt, gebruik je toch sowieso op. Ik gebruik meestal een halve tot een hele gram per keer.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ja, ik zal de volgende keer zeker kleinere hoeveelheden nemen. Ik hoop alleen niet dat mijn tolerantie nu opeens te hoog is geworden. Dus maar een tijdje wachten met de volgende keer gebruiken dus...

Bovenaan