• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer drugs (XTC)

Heb ik er goed aan gedaan om de drugs niet te nemen voor de vuurwerkshow?

• Ja

Stemmen: 4 66,7%
  • Nee

Stemmen: 2 33,3%
  • Anders.. Reageer graag :)

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    6

Jpjmm

Newbie
Wauw...

Afgelopen weekend heb ik dus voor het eerst XTC genomen.
Wat begon als een doodnormale zaterdag, rustig opstaan, ergens wat eten, koffie doen etc eindige in een fantastische avond. Ik ben deze avond met een vriend die naar mijn weten zo'n beetje alles al geprobeerd heeft XTC gaan nuttigen in Scheveningen. Er was een mooie vuurwerkshow en heb na deze show een half pilletje Philip Plein naar binnen gewerkt. In eerste instantie na 1 uurtje voelde ik nog helemaal niets, ik wist ook niet zo goed wat ik moest gaan voelen. Bij mijn vriend sloeg dat eerste halve pilletje al heel snel aan, ik heb na anderhalf uur in overleg met hem besloten om toch nog een kwart erbij te nemen en ja hoor vrijwel direct erna wist ik niet wat ik mee maakte.
Alles was mooi, alles was lekker, alles was fijn ik genoot overal van, ik was super spraakzaam (normaal stil en verlegen)
Het drinken van water was voor mij al een fantastische beleving.
Ik ben niet goed in hele verhalen schrijven maar heb gewoon even besloten om een accountje aan te maken hier en even te delen wat ik er van vond. Dit vooral omdat ik dit moeilijk kan delen met mensen dichtbij of collega's omdat ik bang ben dat zij dan toch anders naar mij gaan kijken.
Het was voor mij de 1e keer dat ik enige vorm van drugs heb genomen verder rook ik niet en drink ik heel af en toe wat alcohol.
Ik denk wel dat ik dit op korte termijn nog eens zou willen proberen gezien de positieve ervaring die ik er mee gehad heb maar heb zeker niet het gevoel dat ik het nodig zou moeten hebben.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Leuk he de 1e x xtc. Ik weet het ook nog goed!
Op een festival of iets is het ook erg leuk.
Je zegt dat je t op korte termijn weer wil doen. Beter wacht je minimaal 3 maanden. Dit om hersenschade en negatieve bijwerkingen te minimaliseren. Het duurt 2 a 3 maanden voor je hersenen weer helemaal herstelt zijn en je serotonine level is aangevuld.
Lees deze info over “veilig” gebruik van mdma/xtc.

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Daar kun je ook over de juiste hoeveelheid etc lezen. Halfjes en kwartjes zegt helemaal niets. Het ligt er aan hoeveel mdma in de pil zit. Het aantal mg per pil.

Jpjmm

Newbie
Dankjewel voor je reactie! Inderdaad een hele leuke ervaring :)
Ik had altijd in gedachte om eens een pilletje te doen op een festival maar mijn vriend heeft dat voor de 1e keer afgeraden (achteraf gezien verstandig) omdat ik diezelfde avond nogal met een scheve bek liep, kaken heel erg aangespannen.
Maar goed ik weet dat ik het op dat moment echt fantastisch vond en wel 100 keer tegen mijn vriend zei moet je kijken moet je kijken. Heel erg bedankt voor je info ik ga dat zeker weten even bekijken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heel verstandig hoor om het eerst eens met een bekende en voordat je naar een festival gaat xtc te proberen.
Ik vind zowel op een festival en ook thuis of met vrienden leuk. Geeft beide weer net een andere draai er aan.

Bovenaan