Afgelopen Woensdagnacht heb ik flink getript op de LSD, het ging als volgt:
Rond 19:00 had ik samen met mn maat allebei 1.5 genomen en om half 8 had ik met een hele groep afgesproken bij onze 'hangplek :P ' Dus ik daarheen, beetje geblowed enzo. Inmiddels was het al 9 uur en ik dacht die krengen werken niet maar toen ineens.. BWOAATS, ik kreeg een vlijmscherp zicht en alles was zo mooi gekleurd ik dacht wooow. Maar dat was niet alles, na een halfuurtje begon ik ook blaadjes en plantjes zien groeien uit de straat
Op mijn eigen handen vormden zich ook de mooiste patronen en mn nagels gaven gewoon roze licht
Stoepranden en dergelijke zag ik niet meer als een verhoging maar ik zag ze gewoon gelijk met de straat lopen, evenals kleine paaltjes en bankjes :P
Als ik mijn ogen dichtdeed zag ik ook de mooiste voorwerpen en vage constructies in hele felle prismakleuren
Bij dit alles beleefde ik ook zeer relaxt mdma achtige rush
Ik keek naar de straat en het leek of er zich een reusachtige bal onder voort bewoog, net als een laken met een bal eronder zeg maar
Even later zaten we weer op een bankje met zn allen en 1 iemand stond te roken, en toen schrok k wel even want hij kreeg rooie ogen en de rook die hij uitademde was ook rood, de hele sfeer klapte in 1 keer om en ik kreeg ontzettende angstgevoelens en ik voelde ook een soort warmte van zijn kant af. Gelukkig werd ik snel gerust gesteld, ik kan me nu ook best voorstellen hoe het is om bad te gaan, en geloof me dat is op zn zachts gezegd zwaar vertieft
Verder heb ik nog zoveel mooie dingen beleefd en gezien, het was een hele mooie ervaring, en veuuuul vetter dan paddo's :P Ik heb nog 1tje over dus misschien over een paar weekjes weer
Rond 19:00 had ik samen met mn maat allebei 1.5 genomen en om half 8 had ik met een hele groep afgesproken bij onze 'hangplek :P ' Dus ik daarheen, beetje geblowed enzo. Inmiddels was het al 9 uur en ik dacht die krengen werken niet maar toen ineens.. BWOAATS, ik kreeg een vlijmscherp zicht en alles was zo mooi gekleurd ik dacht wooow. Maar dat was niet alles, na een halfuurtje begon ik ook blaadjes en plantjes zien groeien uit de straat
Als ik mijn ogen dichtdeed zag ik ook de mooiste voorwerpen en vage constructies in hele felle prismakleuren
Ik keek naar de straat en het leek of er zich een reusachtige bal onder voort bewoog, net als een laken met een bal eronder zeg maar Even later zaten we weer op een bankje met zn allen en 1 iemand stond te roken, en toen schrok k wel even want hij kreeg rooie ogen en de rook die hij uitademde was ook rood, de hele sfeer klapte in 1 keer om en ik kreeg ontzettende angstgevoelens en ik voelde ook een soort warmte van zijn kant af. Gelukkig werd ik snel gerust gesteld, ik kan me nu ook best voorstellen hoe het is om bad te gaan, en geloof me dat is op zn zachts gezegd zwaar vertieft
Verder heb ik nog zoveel mooie dingen beleefd en gezien, het was een hele mooie ervaring, en veuuuul vetter dan paddo's :P Ik heb nog 1tje over dus misschien over een paar weekjes weer