• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1.5 Microdot

buzzy

Badass junkie
Afgelopen Woensdagnacht heb ik flink getript op de LSD, het ging als volgt:

Rond 19:00 had ik samen met mn maat allebei 1.5 genomen en om half 8 had ik met een hele groep afgesproken bij onze 'hangplek :P ' Dus ik daarheen, beetje geblowed enzo. Inmiddels was het al 9 uur en ik dacht die krengen werken niet maar toen ineens.. BWOAATS, ik kreeg een vlijmscherp zicht en alles was zo mooi gekleurd ik dacht wooow. Maar dat was niet alles, na een halfuurtje begon ik ook blaadjes en plantjes zien groeien uit de straat :sunglasses: Op mijn eigen handen vormden zich ook de mooiste patronen en mn nagels gaven gewoon roze licht :grin: Stoepranden en dergelijke zag ik niet meer als een verhoging maar ik zag ze gewoon gelijk met de straat lopen, evenals kleine paaltjes en bankjes :P

Als ik mijn ogen dichtdeed zag ik ook de mooiste voorwerpen en vage constructies in hele felle prismakleuren :hearteyes: Bij dit alles beleefde ik ook zeer relaxt mdma achtige rush :smoke: Ik keek naar de straat en het leek of er zich een reusachtige bal onder voort bewoog, net als een laken met een bal eronder zeg maar :)

Even later zaten we weer op een bankje met zn allen en 1 iemand stond te roken, en toen schrok k wel even want hij kreeg rooie ogen en de rook die hij uitademde was ook rood, de hele sfeer klapte in 1 keer om en ik kreeg ontzettende angstgevoelens en ik voelde ook een soort warmte van zijn kant af. Gelukkig werd ik snel gerust gesteld, ik kan me nu ook best voorstellen hoe het is om bad te gaan, en geloof me dat is op zn zachts gezegd zwaar vertieft :openmouth:

Verder heb ik nog zoveel mooie dingen beleefd en gezien, het was een hele mooie ervaring, en veuuuul vetter dan paddo's :P Ik heb nog 1tje over dus misschien over een paar weekjes weer :grin:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Nice report! Beetje kort maar aan de andere kant houd ik dan ook niet van veel lezen :P

Echt vet dat je zulke hallucinaties hebt, het mooiste wat ik tot nu toe heb gehad was van een paddotrip maar ik was toen zo in de war dat ik er nauwelijks van genoten heb. Was je nog helemaal helder in je hoofd?

Hoop echt binnenkort aan de lsd te kunnen komen :mrgreen:

buzzy

Badass junkie
Ja ik was er echt helemaal helder bij, dat was echt relaxt :mrgreen: Met paddo's had ik dat niet echt

Eyezblack

Belezen gebruiker
Echt vet! Ook lichamelijk fit neem ik aan?

Bij paddo's ben ik ook wel redelijk fit en ik heb wel zin om af en toe een stukje te lopen ofzo maar toch zijn mijn benen zwaken voel me vrij futloos, dat is ook vrij jammer.

Ik heb ook wel eens gehoord dat lsd een partydrug is, snap ik opzich wel als je helder bent en fit, maar stel je voor je bent aan het dansen en ondertussen heftig aan het hallucineren, hoe de fuck wou je dat combineren? :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb echt nog nooit zulke visuals gehad... Zelfs niet met veel hogere doses, het speelt zich altijd echt allemaal af in mijn hoofd bij mij.

Drientje

DF-koning
Ik hoorde van een vriend dat lsd ook veel controleerbaarder is dan paddo's. Met lsd kun je ook relativeren dat je lsd op hebt en met paddo's is dat alleen in vlagen.

Ik heb met paddo's niet zoveel ervaring 2x gedaan en lsd nog nooit. Lijkt me heel eng duurt ook best wel lang en als tie slecht valt heb je dus pech.

Je report was wel heel relaxed. Wisten je vrienden dat je wat op had en stelden zij je gerust of deed je dat zelf???

X Drientje

buzzy

Badass junkie
Drientje zei:
Je report was wel heel relaxed. Wisten je vrienden dat je wat op had en stelden zij je gerust of deed je dat zelf???

X Drientje

We waren met een groep van een man of 12 en het waren enkel goeie vrienden dus zij konden me wel geruststellen :)

Jeller

Badass junkie
Eyezblack zei:

Bij paddo's ben ik ook wel redelijk fit en ik heb wel zin om af en toe een stukje te lopen ofzo maar toch zijn mijn benen zwaken voel me vrij futloos, dat is ook vrij jammer.

Ik heb ook wel eens gehoord dat lsd een partydrug is, snap ik opzich wel als je helder bent en fit, maar stel je voor je bent aan het dansen en ondertussen heftig aan het hallucineren, hoe de fuck wou je dat combineren? :P
das heel leuk hoor dansen en hallucineren :)
en echt helder ben je niet hoor, je bent wel helderder dan bij paddo's en mdma op sommige vlakken, maar je zit toch in een andere wereld hoor..

tis eigenlijk een beetje als paddo's maar dan visueler, 2x zo lang en in je hoofd gaat alles een stuk dieper, maar toch helderder

vet report nog, kheb er zelf ook terug ongelooflijk veel zin in

Eyezblack

Belezen gebruiker
Jeller zei:
Eyezblack zei:

das heel leuk hoor dansen en hallucineren :)
en echt helder ben je niet hoor, je bent wel helderder dan bij paddo's en mdma op sommige vlakken, maar je zit toch in een andere wereld hoor..

tis eigenlijk een beetje als paddo's maar dan visueler, 2x zo lang en in je hoofd gaat alles een stuk dieper, maar toch helderder

vet report nog, kheb er zelf ook terug ongelooflijk veel zin in

Supervet :grin: Als ik er aankom ga ik het eerst eens gewoon thuis of in een speeltuintje proberen, en als het me dan bevalt wil ik het wel een keer met uitgaan proberen haha :)

buzzy

Badass junkie
Hmmm ik denk niet dat je het 12 uren lang in een speeltuintje uithoud :wink: Je wil op een gegeven moment echt wel weer ff naar huis toe :P

Jeller

Badass junkie
yup.. mijn eerste keer was op een goafestival in portugal
en dat is me echt 100% bevallen.. kwas wel maar met 1/3 begonnen, dus was een lichte trip

Eyezblack

Belezen gebruiker
buzzy zei:
Hmmm ik denk niet dat je het 12 uren lang in een speeltuintje uithoud :wink: Je wil op een gegeven moment echt wel weer ff naar huis toe :P

Ja tuurlijk, maar dat ik het daar inneem en dan zie ik wel waar ik zin in krijg en waar ik toe in staat ben :P En als ik het spul bemachtig dan begin ik met een half of 1/3 :)

Qocaïne

Badass junkie
zo.. kom maar weer is een kijkje nemen..

en wat zie ik hier? Buzzy aan de acid! Prachtig reportje man!

hoelang heeft je trip nou totaal geduurd?

buzzy

Badass junkie
Qocaïne zei:
zo.. kom maar weer is een kijkje nemen..

en wat zie ik hier? Buzzy aan de acid! Prachtig reportje man!

hoelang heeft je trip nou totaal geduurd?

Ik was ongeveer 12 uur onderweg :mrgreen:
nutsss zei:
Volgens mij tript Buzzy nog steeds. Blije vogel is het!
:grin:
Nou ik denk dat het na 5 dagen wel uit is gewerkt hoor :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Leuk report man...

Al die visuals die je omschrijft heb ik ook altijd,schitterend!!

Ik had laatst iets nieuws,net alsof ik onder 1 voet een plaat ontbijt koek had hangen,ik heb me suf gelachen door dat gevoel met lopen.

Verder zat ik in 1 x in een soort luchtbel gevangen die me overal heenbracht echt vage shit.

En van Fear and loathing in las vegas,die patronen die over de muur kwamen vanuit het kleed in dat hotel,heb ik ook aanschouwt over mijn vloer echt vette shit,waar paddo's motiefjes vooral laat draaien,laat lsd ze echt spontaan ontstaan in echte strakke patronen die alle kanten op kunnen gaan.

Overdag buiten de rijdende auto's die vervormde en half de weg inzonken was ook leuk.Maar ben snel weer naar binnen gegaan omdat ik constant oncontroleerbare lachaanvallen had en dat staat zo lelijk in je woonwijk hehe.. :mrgreen:

Nothing beats acid! :hearteyes:

Brandon

Bewuste gebruiker
haha leuk reportje erg cool
vooral dat visuele vind ik wel relaxt
heb 3 keer nu paddo's gedaan maar meer dan draaien en een beetje vervormen kwam het niet toen. Maar zo te zien krijg je van lsd echt een dikke visuele trip.
Daar ben ik wel voor in.
Voel je je verder ook echt vertript want dat heb ik wel met paddo's?
En bij paddo's heb ik echt het gevoel dat het op en neer loopt met je trip dan weer heel hevig dan weer iets rustiger is dat ook zo bij lsd of is dat meer constant?

Requiem

Belezen gebruiker
super vet report :grin:

en Eyezblack wij moeten het echt binnekort ook een keer
proberen. :P heb er zo een fucking zin in!!

Psychonaut1976 zei:
Verder zat ik in 1 x in een soort luchtbel gevangen die me overal heenbracht echt vage shit.

whahaha! hoeveel had je genomen?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Requiem zei:
super vet report :grin:

en Eyezblack wij moeten het echt binnekort ook een keer
proberen. :P heb er zo een fucking zin in!!

Psychonaut1976 zei:

whahaha! hoeveel had je genomen?

4 microdots ineens....maar ik trip al 12 jaartjes ongeveer,zou ik maar niet doen als newbe..eentje of ander half is mooi zat om mee te beginnen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Zijn zegels over het algemeen sterker of zwakker dan zegels?

Zegels zijn zegels,maar dotjes zijn over het "algemeen" sterker dan zegels.
Maar je hebt ook verse sterke zegels...en wat mindere dots natuurlijk..

teebo

Bewuste gebruiker
mdma rush

toen ik lsd had genomen voelde ik ook wel kriebels en een soort lichte mdma-rush maar ik voelde ook de hele tijd golven in mn lichaam die zich om de zoveel seconden samentrokken en dan zeer subtiel een irritant gevoel veroorzaakten (moeilijk om dit uit te legge). Het deed eigelijk een klein beetje pijn. Ik had dit het sterkst als ik mij gewoon legde, bij het wandelen niet. Heeft nog iemand dit, of weet iemand wat ik bedoel? Ook had ik een soort onderdrukte hoofdpijn, die hoofdpijn had ik denkik al en werd dus onderdrukt (wat wel goed is), verder had ik een beetje last van mn nek en ergens rond mn blaas (prostaat ofzo?)en moest ik ook veel pissen.

het was mn eerste trip en die viel op sommige vlakken een beetje tegen, maar ik heb gehoord dat de tweede trip veeel beter is...
iemand?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Re: mdma rush

teebo zei:
toen ik lsd had genomen voelde ik ook wel kriebels en een soort lichte mdma-rush maar ik voelde ook de hele tijd golven in mn lichaam die zich om de zoveel seconden samentrokken en dan zeer subtiel een irritant gevoel veroorzaakten (moeilijk om dit uit te legge). Het deed eigelijk een klein beetje pijn. Ik had dit het sterkst als ik mij gewoon legde, bij het wandelen niet. Heeft nog iemand dit, of weet iemand wat ik bedoel? Ook had ik een soort onderdrukte hoofdpijn, die hoofdpijn had ik denkik al en werd dus onderdrukt (wat wel goed is), verder had ik een beetje last van mn nek en ergens rond mn blaas (prostaat ofzo?)en moest ik ook veel pissen.

het was mn eerste trip en die viel op sommige vlakken een beetje tegen, maar ik heb gehoord dat de tweede trip veeel beter is...
iemand?

Ja dat kan aan veel dingen liggen.
Had je alleen lsd op of nog meer?

Onderliggende zaken als een hoofdpijntje die je anders normaal ook zou hebben kan iets anders aanvoelen.Als je in een bepaalde verkeerde houding zit kan je een soort verkramping krijgen in je schouders of nek.

Als je een beetje gestrest was de week ervoor kan je op je ademhaling gaan letten en hieruit voort komen dan weer allemaal vage dingen bv net alsof je niet meer ademhaalt ofzo..

Het zijn allemaal eigenlijk mindfucks,die lichamelijk niets te betekenen hebben,maarja je voelt ze wel.

Veder kan lsd inderdaad bepaalde nadrukken leggen,of lichamelijk gevoel of vooral visueel of een erge nadruk op gehoor of gedachten sprongen.

Ik heb gelukkig bijna altijd een mix van alle zintuigen wat voor mij dus zeer aangenaam is omdat het helemaal uitgebalanceerd is.

Het kan dus voorkomen dat de ene trip wat aangenamer is dan de ander los van set en setting.

teebo

Bewuste gebruiker
nja, die 'pijn' had ik gedurende de hele trip en die had ik ook op paddo's. de pijn ging wel weg toen ik aan het smelten was van muziek :P verder had ik (nog) niets op. ik hoop dat dat niet altijd zo zal zijn want het doet wel afbreuk aan de trip.

maar dan over het hallucineren: ik zag veel patronen en bomen waren bv opgebouwd uit krullekes, maar dit was allemaal zo wiskundig en artificieel.. bij paddo's had ik echt het gevoel in een schilderij te lopen en dat was zo ongelofelijk prachtig, terwijl ik eigelijk maar een halve portie columbiaantjes ophad en niet zo erg aan het spacen was.
ik had het daarover met een vriend en die zei dat zijn eerste trip (lsd)soortgelijk was en dat zijn tweede veeel beter was. heeft nog iemand dit ervaren?

Jeller

Badass junkie
Re: mdma rush

Psychonaut1976 zei:
teebo zei:

iemand?

Ja dat kan aan veel dingen liggen.
Had je alleen lsd op of nog meer?

Onderliggende zaken als een hoofdpijntje die je anders normaal ook zou hebben kan iets anders aanvoelen.Als je in een bepaalde verkeerde houding zit kan je een soort verkramping krijgen in je schouders of nek.

Als je een beetje gestrest was de week ervoor kan je op je ademhaling gaan letten en hieruit voort komen dan weer allemaal vage dingen bv net alsof je niet meer ademhaalt ofzo..

Het zijn allemaal eigenlijk mindfucks,die lichamelijk niets te betekenen hebben,maarja je voelt ze wel.

Veder kan lsd inderdaad bepaalde nadrukken leggen,of lichamelijk gevoel of vooral visueel of een erge nadruk op gehoor of gedachten sprongen.

Ik heb gelukkig bijna altijd een mix van alle zintuigen wat voor mij dus zeer aangenaam is omdat het helemaal uitgebalanceerd is.

Het kan dus voorkomen dat de ene trip wat aangenamer is dan de ander los van set en setting.
die golven heb ik af en toe.. best wel leuk eigenlijk, voelt electrisch aan
die lichamelijke mindfucks heb ik dan ook wel eens, maar aangezien ik weet dat lsd lichamelijk 100% veilig is, is het niets om je druk te maken en negeer ik het gewoon tijdens de trip

Bovenaan