DarkScope zei:
nee zeker niet, t enige dat ik merk is dat mijn tolerantie heel snel is toegenomen, ik moet meer nemen voor hetzelfde effect van de week ervoor, maar dat ZELFDE effect komt er WEL, alleen na wat meer pillen. Ook love-gevoel en alles blijf ik houde als ik maar genoeg pillen neem.
En toch, want ik heb het ook doorgemaakt, als je doorgaat dan is het werkelijk waar een keer over. Of jij moet je heel goed pre- en postloaden, vitamines, mineraaltjes, sporten, etc en dan wil ik aannemen dat je gewoon sneller hersteld dan de gemiddelde homo sapiens.
Maar bij mij was het effect (en dat was na een periode van in ieder geval ieder weekend 3 tot 4 goede pillen en dan door de week af en toe een stukje omdat ik me slecht voelde... raar he) gewoon zo goed als weg. Wat ik dan kreeg bij nog meer pillen is een zwaar hoofd, slappe benen, stijve kaken uiteraard, hallucineren, en (belangrijker) slapeloosheid de week erna, nachtmerries, geluiden in mn hoofd, vergeetachtig, pfffff Als ik daar allemaal weer aan terugdenk. Gelukkig maar ben ik de helft vergeten uit die periode...
Het heeft me maanden gekost om die symptomen weer weg te krijgen.
dus pas op! Want je beschadigd je bovenkamer