0,0% effect ?

buzzy

Badass junkie
Afgelopen week op vakantie ben ik een beetje doorgeflipt en heb ik op 1 dag 9 klinkers gehad van 90mg, over de 7 dagen verdeeld ongeveer 18. Maar ik voelde op het laatst eigenlijk geen fuck meer van de laatste 5 stuks. Kan dit zijn omdat ik te knetter was om nog iets te voelen of houd het bij een bepaald aantal pillen gewoon op met effect geven :confused: Ik post dit niet omdat ik er trots op ben o.i.d, dus niet van die reacties als: zooo stoer man dit en dat blbalablabla :rolleyes: Ik vroeg het me gewoon af.

flash kieke

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
flash kieke zei:
Vroeger na mijn 10e pil begon ik een raar effect te voele,te raar voor woorden.

vroeger... toen je nog jong was hmm? :P

Toen ik jonger was.

Nu heb ik geen trek voor drugs,heb dit maand 1keer gebruikt en dat was 1pilletje,2slokjes ghb en 1shotje tiquela en heb me kapot verveeld.

En hoop deze avond nog eens goed weg te zijn,maar vrees er voor.. :)

J0rrit

Badass junkie
Ik heb zelf nooit vreselijk veel pillen gehad, maar wel tijden van rond de 4 zo, me meeste glf ik een keer 4.5, en dan ga je tog wel heel hard. Het is idd zo als flash zegt ( bij hem pas na 10 ), dat je op een gegeven moment een ander gevoel krijgt dan het gewone mdma gevoel. Maar ik vind juist een heel rustig en relaxt gevoel ( wel een raar gevoel ). En dan ben je eig n beetje in je eige wereldje.

PS: Flash Kieke: hoe is het na bijv. 10 pillekes? heftige hallucinaties enz??

fun

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Ellesdee zei:
flash kieke zei:
Vroeger na mijn 10e pil begon ik een raar effect te voele,te raar voor woorden.

vroeger... toen je nog jong was hmm? :P

Toen ik jonger was.

Nu heb ik geen trek voor drugs,heb dit maand 1keer gebruikt en dat was 1pilletje,2slokjes ghb en 1shotje tiquela en heb me kapot verveeld.

En hoop deze avond nog eens goed weg te zijn,maar vrees er voor.. :)

GHB in combinatie met alcohol?

Gevaarlijke combi dacht ik, je zou er in coma van kunnen raken (en dan in je eigen braaksel/tong stikken)

Drazzic

Bewuste gebruiker
Is niet de beste combinatie die er is nee. Maar door 1 shotje tequila bij je ghb ga je niet van neer ofzo. Maar je moet je natuurlijk niet zat gaan zuipen want dat is niet echt verstandig.

Als je op je rug ligt en je gaat dan kitsen dan kan je in je je eigen braaksel stikken. Daarom als iemand onder GHB in slaap valt altijd op zijn zij leggen.

Eigelijk is na 1 pil je serotonine als helemaal opgebruikt, bij slikken heeft daarom geen nut voor een meer gelukzalig liefdevol gevoel. Het enige wat versterkt is het speed/oppeppende effect er van.

J0rrit

Badass junkie
dat is egt onzin, want als je bijgooit voel je egt wel meer dan het speed-gevoel. Het mdma gevoel ( het spacende gevoel ) wordt egt wel heftiger, en daarmee het "love" gevoel ook. Pas bij ongeveer 5 schijven ofzo ( ligt eraan hoeveel erizn zit natuurlijk maar gemiddeld ofzo), dan hebben ze geen effect meer.

flash kieke

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
dat is egt onzin, want als je bijgooit voel je egt wel meer dan het speed-gevoel. Het mdma gevoel ( het spacende gevoel ) wordt egt wel heftiger, en daarmee het "love" gevoel ook. Pas bij ongeveer 5 schijven ofzo ( ligt eraan hoeveel erizn zit natuurlijk maar gemiddeld ofzo), dan hebben ze geen effect meer.

Op 1 of ander manier ga je harder en harder als je pille blijft steken.

Na mijn tiende pil,begon ik een zot effect te krijgen.
Je begint je lichaam helemaal op te spannen ,ik begon te hallucineren-->begon tv(ketnet) te zien in een vierkante kast.
Effe later(30min of zo)Zag ik in dat vierkantig kastje een pc scherm(zag msn opstarten).Ik zat een (on)zichtbare muis te besturen,en het was precies of ik echt op de pc zat.

Lijkt wel tof,is het ook.
Maar de volgende dag ga je echt afzien,en vondt je het niet waard.(ik toch).

:wave:

Sottile

Newbie
flash kieke zei:
DarkScope zei:

Op 1 of ander manier ga je harder en harder als je pille blijft steken.

Na mijn tiende pil,begon ik een zot effect te krijgen.
Je begint je lichaam helemaal op te spannen ,ik begon te hallucineren-->begon tv(ketnet) te zien in een vierkante kast.
Effe later(30min of zo)Zag ik in dat vierkantig kastje een pc scherm(zag msn opstarten).Ik zat een (on)zichtbare muis te besturen,en het was precies of ik echt op de pc zat.

Lijkt wel tof,is het ook.
Maar de volgende dag ga je echt afzien,en vondt je het niet waard.(ik toch).

:wave:

Hoe meer MDMA je lichaam binnenkrijgt hoemeer dit zal worden omgezet in MDA. Je lichaam heeft een bepaald maximum aan het gehalte MDMA waarin de MDMA opgenomen wordt. Verschilt voor iedereen, maar zodra dit maximum bereikt is zal het overtollige omgezet worden in MDA, waardoor je dus het trippy effect krijgt.

Het gaat maar om kleine hoeveelheden, maar van MDA heeft je lichaam ook niet veel nodig om ervan te gaan hallucineren/spacen.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
^ heb je hier een artiekel of een referentie voor ?

IIG MDMA laat een paar neurotransmitters los in je hersens zoals we allemaal weten, en 1 daarvan, serotonine raakt na een tijd op, en als je daarna blijft slikken zijn daarom die liefde en knuffel gevoelens weg. De werking gaat meer lijken op gewone amphetamine.

flash kieke

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:

IIG MDMA laat een paar neurotransmitters los in je hersens zoals we allemaal weten, en 1 daarvan, serotonine raakt na een tijd op, en als je daarna blijft slikken zijn daarom die liefde en knuffel gevoelens weg. De werking gaat meer lijken op gewone amphetamine.

Ja en nee.
Het effect lijkt meer op een afkick van pep, maar heftiger en je gaat op een ander manier dan da je bij pep hebt strak staan.Meer lichaamlijk strak staan.
+Je blijft toch een beetje dat spacend gevoel behouden en je begint in een rare manier te hallucineren.

Sottile

Newbie
PharmaPhreeK zei:

Shulgin zei:
There are also indications that a small part of the MDMA is converted into MDA in the body. This conversion is not significant in the case of regular doses, but this might cause hallucinations if taken in large doses.

wikipedia-vertaling-shulgin zei:
De gemiddelde MDMA-ervaring duurt tussen de 3 en 6 uur. Wat betreft eventuele hallucinaties: het is mogelijk, hoewel niet zeer aannemelijk, dat gebruikers zonder het te weten andere stoffen, zoals LSD of MDA binnen hebben gekregen. Verder zijn er aanwijzingen dat een klein gedeelte van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

Hoe meer MDMA je binnenkrijgt hoe meer er schijnbaar omgezet wordt in MDA en dus hoe hoger het MDA gehalte in je lichaam hoe groter de kans op hallucinaties.

Flasher

Experimenterende gebruiker
Ik ben geen ervaren slikker dus effe vraagje over here. Ik heb eens twee blauwe hartes geslikt zonder erna ook maar IETS te voelen. Niks opgepept en niks happy gevoel... Terwijl ik een week daarvoor een half klavertje nam en helemaal uit men dak ging. Baggerpillen? Of serotine opgebruikt? Maar dit zou na een week toch al terug gevuld moeten zijn of niet?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
bagger pillen, zeker omdat je maar een half klavertje had genomen vorrige week, en je ook de dosis nog is verhoogde met 2 pillen....kortom bagger noten :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik denk een hoge tolerantie en laag serotonine pijl ook iets er mee te maken hebt..

flash kieke

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik denk een hoge tolerantie en laag serotonine pijl ook iets er mee te maken hebt..

In zijn geval zal da der niets met te maken hebbe.

Die hartjes waren gewoon super slecht.

Had ook hartjes maar in het rood,en moest die per 4pakken voor iets te voelen,en was precies iets veel anders dan gewone xtc,normaal smaken pillen bitter en als je het plet wordt het fijn poederig. Die hartjes smaakte helemaal niet bitter en je kon ze niet pletten.Het had zoon kartonig stofje.
En heb een half hartje proberen op te snuiven,en niets kwam er door.
Maar toch had het een xtc gevoel.(slikken) :confused:

J0rrit

Badass junkie
flash kieke zei:
BobG zei:

In zijn geval zal da der niets met te maken hebbe.

Die hartjes waren gewoon super slecht.

Had ook hartjes maar in het rood,en moest die per 4pakken voor iets te voelen,en was precies iets veel anders dan gewone xtc,normaal smaken pillen bitter en als je het plet wordt het fijn poederig. Die hartjes smaakte helemaal niet bitter en je kon ze niet pletten.Het had zoon kartonig stofje.
En heb een half hartje proberen op te snuiven,en niets kwam er door.
Maar toch had het een xtc gevoel.(slikken) :confused:

weinig mdma, veel bindmiddel.

J0rrit

Badass junkie
Enigmatique zei:
XTC gebruikt de serotine die in je hersens zit ..en als die op is..is ze op..

ja dat heb ik al tig keer gelezen op dit forum. Maar de praktijk leert dat je het gewoon elke week 2 keer kan gebruiken, zo lang als je wilt, en dan toch nog het heftig voelen. enige dat veranderd is het verassingseffect, dat gaat er vanaf.

nutsss

Wijs gebruiker
echhhhh nie

dan heb je slechte pilletjes of je neemt niet genoeg
2 x in de week dan is het effect heel snel heel veel minder

been there
done that

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
echhhhh nie

dan heb je slechte pilletjes of je neemt niet genoeg
2 x in de week dan is het effect heel snel heel veel minder

been there
done that

nee zeker niet, t enige dat ik merk is dat mijn tolerantie heel snel is toegenomen, ik moet meer nemen voor hetzelfde effect van de week ervoor, maar dat ZELFDE effect komt er WEL, alleen na wat meer pillen. Ook love-gevoel en alles blijf ik houde als ik maar genoeg pillen neem.

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
nee zeker niet, t enige dat ik merk is dat mijn tolerantie heel snel is toegenomen, ik moet meer nemen voor hetzelfde effect van de week ervoor, maar dat ZELFDE effect komt er WEL, alleen na wat meer pillen. Ook love-gevoel en alles blijf ik houde als ik maar genoeg pillen neem.

En toch, want ik heb het ook doorgemaakt, als je doorgaat dan is het werkelijk waar een keer over. Of jij moet je heel goed pre- en postloaden, vitamines, mineraaltjes, sporten, etc en dan wil ik aannemen dat je gewoon sneller hersteld dan de gemiddelde homo sapiens.

Maar bij mij was het effect (en dat was na een periode van in ieder geval ieder weekend 3 tot 4 goede pillen en dan door de week af en toe een stukje omdat ik me slecht voelde... raar he) gewoon zo goed als weg. Wat ik dan kreeg bij nog meer pillen is een zwaar hoofd, slappe benen, stijve kaken uiteraard, hallucineren, en (belangrijker) slapeloosheid de week erna, nachtmerries, geluiden in mn hoofd, vergeetachtig, pfffff Als ik daar allemaal weer aan terugdenk. Gelukkig maar ben ik de helft vergeten uit die periode...

Het heeft me maanden gekost om die symptomen weer weg te krijgen.
dus pas op! Want je beschadigd je bovenkamer

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
DarkScope zei:

En toch, want ik heb het ook doorgemaakt, als je doorgaat dan is het werkelijk waar een keer over. Of jij moet je heel goed pre- en postloaden, vitamines, mineraaltjes, sporten, etc en dan wil ik aannemen dat je gewoon sneller hersteld dan de gemiddelde homo sapiens.

Maar bij mij was het effect (en dat was na een periode van in ieder geval ieder weekend 3 tot 4 goede pillen en dan door de week af en toe een stukje omdat ik me slecht voelde... raar he) gewoon zo goed als weg. Wat ik dan kreeg bij nog meer pillen is een zwaar hoofd, slappe benen, stijve kaken uiteraard, hallucineren, en (belangrijker) slapeloosheid de week erna, nachtmerries, geluiden in mn hoofd, vergeetachtig, pfffff Als ik daar allemaal weer aan terugdenk. Gelukkig maar ben ik de helft vergeten uit die periode...

Het heeft me maanden gekost om die symptomen weer weg te krijgen.
dus pas op! Want je beschadigd je bovenkamer

ja dat weet ik heb nu ook al 2.5 week niet gedaan, wat ik opzich wel knap vind van mezelf. Maar hoelang was ie periode dan? Bij mij ongeveer 2 maanden wekelijks, met meestal 1 keer per week, gemiddeld 3/4 ongeveer.Misschien 3 weken dat het 2 keer per week was, en miss n keertje 3 keer maar daar houdt t ook mee op

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ja dat weet ik heb nu ook al 2.5 week niet gedaan, wat ik opzich wel knap vind van mezelf. Maar hoelang was ie periode dan? Bij mij ongeveer 2 maanden wekelijks, met meestal 1 keer per week, gemiddeld 3/4 ongeveer.Misschien 3 weken dat het 2 keer per week was, en miss n keertje 3 keer maar daar houdt t ook mee op

jaaaa maar daar kan je je conclusie dat je onbeperkt 2x per week pillen mag slikken toch niet op baseren?

bij mij ging het na een maandje of 3, 4 goed mis. nu een jaar later krijg ik de klachten al weer terug als ik 3 weekenden achter elkaar één avond gebruik. dus ik laat er nu steeds een week of 4 minstens tussen.

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
DarkScope zei:

jaaaa maar daar kan je je conclusie dat je onbeperkt 2x per week pillen mag slikken toch niet op baseren?

bij mij ging het na een maandje of 3, 4 goed mis. nu een jaar later krijg ik de klachten al weer terug als ik 3 weekenden achter elkaar één avond gebruik. dus ik laat er nu steeds een week of 4 minstens tussen.

ja klopt, maar t kan dus wel, alleen niet voor een onbeperkte tijd.daar heb je idd gelijk in, die klachten heb ik niet.

Wel had ik vorige week 4 dagen achter elkaar een nachtmerrie en gisteren ook. Ma ik wist nie waar t van kwam, voelde me ook beetje ziek de hele week, ik dacht dat ik een week lang afdraaier had van zaterdagavond. Kan dat? Zolang?

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Wel had ik vorige week 4 dagen achter elkaar een nachtmerrie en gisteren ook. Ma ik wist nie waar t van kwam, voelde me ook beetje ziek de hele week, ik dacht dat ik een week lang afdraaier had van zaterdagavond. Kan dat? Zolang?

ik had het ook altijd een dag/nacht of 3, 4 achter elkaar. Hele levendige, korte droomogenblikken die altijd raar/eng waren en ook steeds weer verdergingen als ik dan weer in slaap viel. Ook dat ik op het moment van in slaap vallen een soort harde 'klap' hoorde in mn hoofd en dus direct weer wakker schoot... heel irritant...

Maar in jouw geval hoeft dat er nu niks mee te maken hebben. Als het nou weer terugkomt na je volgende zware weekend met pilletjes dan moet je je wellicht wel zorgen gaan maken.

J0rrit

Badass junkie
nutsss zei:
DarkScope zei:

ik had het ook altijd een dag/nacht of 3, 4 achter elkaar. Hele levendige, korte droomogenblikken die altijd raar/eng waren en ook steeds weer verdergingen als ik dan weer in slaap viel. Ook dat ik op het moment van in slaap vallen een soort harde 'klap' hoorde in mn hoofd en dus direct weer wakker schoot... heel irritant...

Maar in jouw geval hoeft dat er nu niks mee te maken hebben. Als het nou weer terugkomt na je volgende zware weekend met pilletjes dan moet je je wellicht wel zorgen gaan maken.

owzo. dus het kan ook gewoon een lange afdraaier van een paar dagen zijn geweest? ben nu sowieso van plan minstens 2 maanden niet meer te gebruiken dus dat komt denk ik wel goed.

lazybones

Experimenterende gebruiker
Teveel van van alles is nooit best denk ik.Wel een luxe probleem,zoveel slikken.Ik wil er opuit straks maar kan niks vinden.Ik zou willen dat ik er een stuk of tien had.We zouden ze dan niet allemaal nemen natuurlijk.Alhoewel.'t vlees is zwak.

Bovenaan