zyprexa drug

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik heb een keertje zyprexa voorgeschreven gekregen voor mijn pdd-nos in het was heerlijk! ik was zo stoned als een garnaal (zij me moeder) maar ik zat de hele tijd te slapen. het was nogal vermoeiend namenlijk. daarna niet meer gekregen omdat ik wel naar school moet en om dan continu moe en stoned te zijn is onhandig.

priscilla

Experimenterende gebruiker
hoi

Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomen :stoned: M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
priscilla zei:
hoi

Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomen :stoned: M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???

Groetjes cilla :wave:
pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.
trouwens dan heb je niet genoeg gebruikt ik had echt veel meer op

Flameon

Badass junkie
Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP :)

priscilla

Welhallodaar zei:
priscilla zei:
hoi

Groetjes cilla :wave:
pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.

dat denk ik ook welhallodaar,slikte maar 10 mg voor het slapen :wink: heb nog wel 1paar doosjes staan hier,maar lever nl altijd zoveel mogelijk in,als het weer kan!eigen risico is al duur genoeg,spaar zoveel mogelijk op,ook voor volgend jaar alvast :grin:

vangroen

Newbie
ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook . :(

Flameon

Badass junkie
vangroen zei:
ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook . :(

Het kan zijn dat je van de bijwerking "suffig" gaat slapen. Mirtazine is van oorsprong bv ook geen slaapmedicatie, maar wordt wel vaak gebruikt hiervoor met goed resultaat. Zoiets zou het ook bij zyprexa zijn denk ik.

priscilla

jullie moeten het zelf maar weten,ben blij dat ik van die zyprexa af ben!!!krijg nu ook seroquel slaap ook goed,en geen vreetbuien,krijg verders ook diazepam 10mg(blauwtjes)

vangroen

Newbie
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:

Flameon

Badass junkie
Zyprexa kan de bijkwerking hebben dat je er veel van wilt gaan eten. Die kun je inderdaad het beste onderdrukken, dan is zyprexa best een goeie medicatie om op te slapen.
Waarom krijg je geen benzo's voorgeschreven om mee te beginnen?

priscilla

vangroen zei:
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:

das dan toch fijn voor je!!ik kon mezelf niet beheersen toen ik ze had,maar dat zal bij iedereen wel verschillend zijn :) houen zo dan!!

Arjan

Beste Drugs/Zyprexa gebruikers,

Ik wilde hierbij even een waarschuwing geven dat het medicijn zyprexa ZEER ongezond is, en dat je er gemiddeld 10 tot 30 jaar minder lang door leeft.

Ik lees hier dat mensen het voorgeschreven krijgen als slaapmiddel!? Dat is absurd, het medicijn is ZEER schadelijk.

Antipsychotica zoals Zyprexa en ook Risperdal, Seroquel en oudere type zoals Haloperidol veroorzaken een atrofie van de hersenschors en vergroting van de basale ganglia. Het medicijn blokkeert dopamine D2 receptoren in de hersenen en in een reactie daarop maken de hersenen de receptoren extra gevoelig zodat wanneer je stopt met het gebruiken van het medicijn je een zeer heftige chronische psychose krijgt. Het kan wel 6 maanden of nog langer duren om daar van te herstellen, dus je kunt het niet vergelijken met een kater van alcohol of een ander soort drugs.

Een chronische psychose is absoluut geen pretje, en een bijkomstig feit is dat een psychiater je hoogstwaarschijnlijk met schizofrenie zal diagnosticeren.

De diagnose is wetenschappelijk dubieus, maar de gevolgen daarvan zijn allerminst dubieus. Er heerst een enorm stigma op schizofrenie (eigenlijk elke psychiatrische diagnose) en buiten dat zal je mogelijk de antipsychotica die je zo ziek hebben gemaakt onder dwang ingespoten gaan krijgen, wat ook absoluut niet aan te raden is.

Wanneer je tegen de effecten van antipsychotica zou gaan vechten, omdat je het niet in je lichaam wil hebben dan is er een groot risico op het ontwikkelen van het Neuroleptic Maligne Syndroom, een reactie op de medicijnen die in 10% van de gevallen dodelijk is.

Psychiaters stoppen het voorkomen van dit syndroom in de doofpot weet ik uit zeer betrouwbare bronnen, dus wees op je hoede.

Verder is er zoals je ook in eerdere berichten hebt kunnen lezen een aanzienlijk risico op gewichtstoename, maar niet alleen omdat je meer eet. De medicijnen kunnen diabetes veroorzaken. Wederom een dodelijke ziekte.

Eli Lilly, de fabrikant van Zyprexa heeft dit jaar 1.4 miljard dollar aan gedupeerde patiënten of hun familie betaald, omdat ze dus diabetes kregen of andere potentieel fatale bijwerkingen. De reden is niet zozeer dat ze die dodelijke bijwerkingen kregen, maar voornamelijk omdat de producent (en ook de andere producenten van Risperdal, Janssen Pharmaceutica, en AstraZeneca van Seroquel) de fatale bijwerkingen opzettelijk heeft verzwegen.

Wat het meest belachelijke is, is dat deze medicijnen mensen chronisch ziek maken en houden, en mensen op termijn zelfs steeds zieker maken.

Zie bijvoorbeeld de volgende studieresultaten (15 jarige studie, zeer uitgebreid):

Lange termijn resultaten schizofrenie, bron: Martin Harrow and Thomas Jobe. “Factors involved in Outcome and Recovery in Schizophrenia Patients Not on Antipsychotic Medications: A 15-year Multifollow-up Study. The Journal of Nervous and Mental Disease, 195 (2007):406-414.

Hierboven zie je het verschil tussen geen enkele behandeling en behandeling met antipsychotica. Zoals je kunt zien hebben schizofrenie patiënten die geen enkele behandeling krijgen meer kans om volledig te herstellen.

Psychiaters weten dit wel, maar ze verzwijgen het. Antipsychotica zijn een van de meest lucratieve medicijnen die er bestaan, want ze zijn super duur en je moet het vaak heel je leven (steeds meer) gebruiken.

Farmaceutische bedrijven hebben veel meer interesse om te investeren in psychiatrisch onderzoek dan bijvoorbeeld in een medicijn tegen kanker of AIDS, dat is de realiteit.

Waarom psychiaters dergelijke gruwelijke dingen doen als ik gelijk heb? (dus dat ze mensen massaal ziek maken en houden)?

Ik heb daar een theorie voor, je vindt meer informatie op mijn website: http://www.psychiater.nu

Zie ook: http://www.psychiater.nu/schizofrenie-p ... otica.html (nogmaals voor de waarschuwing dat Zyprexa gevaarlijk is)

Arjan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4vkRt46QMms[/youtube]

mirror

Deze video gaat over antipsychotica zoals Zyprexa, waarin prof. dr. Loren Mosher, voormalig directeur schizofrenie onderzoek aan het NIMH in Amerika samen met medisch auteur Robert Whitaker (van bestseller Mad in America) lachen om de waanzin van het bedrog (over antipsychotica) in de psychiatrie.

Arjan

Btw, voor de anti-scientology sekte fanaten. Dit heeft NIETS met scientology van doen.

Johancore

Ik heb ook een tijdje Zyprexa voor geschreven gekregen toen ik depressief(!) was, weet niet precies hoe lang denk hooguit een half jaar. Heb hier geen pscychoses of wat dan ook aan over gehouden, moet ik er echt rekening mee houden dat ik hier doordoor eerder dood ga nee toch?

Sliep er inderdaad wel goed op ja en kwam aan.

TrippyShit

Badass junkie
Welhallodaar zei:

Nee, pdd-nos is een A.S.S. Een Autisme Spectrum Stoornis. Het is niet zoals 'klassiek' autisme maar het is samen met Asperge een klein deel hiervan. Een klassieke autist heeft alle 12 de punten voor diagnose en iemand met pdd-nos of asperge heeft er 3tot5.

Arjan

Johancore zei:
Ik heb ook een tijdje Zyprexa voor geschreven gekregen toen ik depressief(!) was, weet niet precies hoe lang denk hooguit een half jaar. Heb hier geen pscychoses of wat dan ook aan over gehouden, moet ik er echt rekening mee houden dat ik hier doordoor eerder dood ga nee toch?

Sliep er inderdaad wel goed op ja en kwam aan.

Het zal voor iedereen weer anders zijn misschien, de ene mens wordt misselijk van wiet roken en de ander vindt het lekker.

Ik verwacht niet dat je bang moet zijn dat je nu 20 jaar eerder dood gaat omdat je een half jaar antipsychotica hebt gebruikt. Ik verwacht dat de cijfers betrekking hebben op blijvend gebruik, maar een (half) jaar gebruik kan wel de fatale of andere ernstige bijwerkingen veroorzaken.

Roken is ook schadelijk en zorgt ook voor een vroege dood, maar als je een half jaar sigaretten hebt gerookt en het daarna nooit meer doet dan zal het risico zeer klein zijn.

En de dosis die je hebt gebruikt is natuurlijk ook van belang of je na het stoppen een psychose krijgt, en het feit of je rustig afbouwt of van de een op de andere dag stopt.

Het komt er eigenlijk op neer of je de biologische veranderingen in de hersenen door de medicijnen mentaal kan opvangen. Als de 'schade' beperkt is of wanneer je mentaal erg sterk bent zal het risico op een chronische psychose minder groot zijn.

Darknexs

Newbie
Hallo Allemaal.

Ikzelf zit nu al zo'n 2 jaar aan de Risperdal vast, ik neem 5mg voor het slapen gaan.
Ik heb ook al meerdere malen Phillosifer's stone genomen terwijl ik op deze medicatie zit, het was niet bepaald n prettige trip, ik voelde mijn waarneming van tijd en ruimte wel veranderen maar had geen hallucinaties of extreem filosofische buien, maar werd er extreem moe van, maar toch was ik niet in staat te slapen, de truffel voelde als n vergif in m'n longen ademen werd erg moeilijk, ook ik heb PDD-Nos, en was al aan het speculeren wat het nou geweest zou kunnen zijn, n bad trip, overdosis, of het knalde gewoon op tegen de medicatie, nu ik hier de forum heb gelezen is het me al wel n stuk duidelijker maar ik snap nog steeds niet waarom de shroom als het ware geblokkeerd word door de Anti-Psychotica, weet iemand hier meer vanaf? :stoned:

Bovenaan