Beste Drugs/Zyprexa gebruikers,
Ik wilde hierbij even een waarschuwing geven dat het medicijn zyprexa ZEER ongezond is, en dat je er gemiddeld 10 tot 30 jaar minder lang door leeft.
Ik lees hier dat mensen het voorgeschreven krijgen als slaapmiddel!? Dat is absurd, het medicijn is ZEER schadelijk.
Antipsychotica zoals Zyprexa en ook Risperdal, Seroquel en oudere type zoals Haloperidol veroorzaken een atrofie van de hersenschors en vergroting van de basale ganglia. Het medicijn blokkeert dopamine D2 receptoren in de hersenen en in een reactie daarop maken de hersenen de receptoren extra gevoelig zodat wanneer je stopt met het gebruiken van het medicijn je een zeer heftige chronische psychose krijgt. Het kan wel 6 maanden of nog langer duren om daar van te herstellen, dus je kunt het niet vergelijken met een kater van alcohol of een ander soort drugs.
Een chronische psychose is absoluut geen pretje, en een bijkomstig feit is dat een psychiater je hoogstwaarschijnlijk met schizofrenie zal diagnosticeren.
De diagnose is wetenschappelijk dubieus, maar de gevolgen daarvan zijn allerminst dubieus. Er heerst een enorm stigma op schizofrenie (eigenlijk elke psychiatrische diagnose) en buiten dat zal je mogelijk de antipsychotica die je zo ziek hebben gemaakt onder dwang ingespoten gaan krijgen, wat ook absoluut niet aan te raden is.
Wanneer je tegen de effecten van antipsychotica zou gaan vechten, omdat je het niet in je lichaam wil hebben dan is er een groot risico op het ontwikkelen van het
Neuroleptic Maligne Syndroom, een reactie op de medicijnen die in 10% van de gevallen dodelijk is.
Psychiaters stoppen het voorkomen van dit syndroom in de doofpot weet ik uit zeer betrouwbare bronnen, dus wees op je hoede.
Verder is er zoals je ook in eerdere berichten hebt kunnen lezen een aanzienlijk risico op gewichtstoename, maar niet alleen omdat je meer eet. De medicijnen kunnen diabetes veroorzaken. Wederom een dodelijke ziekte.
Eli Lilly, de fabrikant van Zyprexa heeft dit jaar
1.4 miljard dollar aan gedupeerde patiënten of hun familie betaald, omdat ze dus diabetes kregen of andere potentieel fatale bijwerkingen. De reden is niet zozeer dat ze die dodelijke bijwerkingen kregen, maar voornamelijk omdat de producent (en ook de andere producenten van Risperdal, Janssen Pharmaceutica, en AstraZeneca van Seroquel) de fatale bijwerkingen opzettelijk heeft verzwegen.
Wat het meest belachelijke is, is dat deze medicijnen mensen chronisch ziek maken en houden, en mensen op termijn zelfs steeds zieker maken.
Zie bijvoorbeeld de volgende studieresultaten (15 jarige studie, zeer uitgebreid):
Lange termijn resultaten schizofrenie, bron: Martin Harrow and Thomas Jobe. “Factors involved in Outcome and Recovery in Schizophrenia Patients Not on Antipsychotic Medications: A 15-year Multifollow-up Study. The Journal of Nervous and Mental Disease, 195 (2007):406-414.
Hierboven zie je het verschil tussen
geen enkele behandeling en behandeling met antipsychotica. Zoals je kunt zien hebben schizofrenie patiënten die geen enkele behandeling krijgen meer kans om volledig te herstellen.
Psychiaters weten dit wel, maar ze verzwijgen het. Antipsychotica zijn een van de meest lucratieve medicijnen die er bestaan, want ze zijn super duur en je moet het vaak heel je leven (steeds meer) gebruiken.
Farmaceutische bedrijven hebben veel meer interesse om te investeren in psychiatrisch onderzoek dan bijvoorbeeld in een medicijn tegen kanker of AIDS, dat is de realiteit.
Waarom psychiaters dergelijke gruwelijke dingen doen als ik gelijk heb? (dus dat ze mensen massaal ziek maken en houden)?
Ik heb daar een theorie voor, je vindt meer informatie op mijn website:
http://www.psychiater.nu
Zie ook:
http://www.psychiater.nu/schizofrenie-p ... otica.html (nogmaals voor de waarschuwing dat Zyprexa gevaarlijk is)