zyprexa+blowen

iraqio

Belezen gebruiker
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.

pipodeclown

Experimenterende gebruiker
ik heb nooit iets gemerkt van een langere en lekkerdere stone.
Het gaat juist de psychedelische effecten tegen.
Misschien wordt je er moeier van.

iraqio

Belezen gebruiker
heb t geprobeerd en doe t nooit weer!! het was VERSCHRIKKELIJK. ik nam eerst een pilletje
voelde me een klein beetje rustiger
toen nog 1
toen nog 1
en deed toen een blow van een halve gram dynamite van 't keldertje in delft.
ik voelde me stoned.. mr heel stoned en k zat daar op een bankje allln mr voor me uit te staren, ik kon niet lopen niet opstaan. ik was doodmoe het enigste wat ik wilde was slapen en toen k thuiskwam kon ik niet eens mn bed induiken van moeheid.

iraqio

Belezen gebruiker
een dag later.. vandaag dus, weer een blow gedaan in de ochtend, viel bijna van me stoel van moeheid, na flink wat enerhgiedrank en donuts me toch maar aan de tweede blow gewaagd, maar ik voel me niet egt 100% meer.

ronnai

Experimenterende gebruiker
Dat zal ongetwijfeld door de zyprexa komen, ik weet niet wat de halfwaarde tijd van dat spul is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.

iraqio

Belezen gebruiker
ronnai zei:
Dat zal ongetwijfeld door de zyprexa komen, ik weet niet wat de halfwaarde tijd van dat spul is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.
ongetwijfeld.. ik hou t voortaan maar bij gwoon blowen :stoned:

T-men

Bewuste gebruiker
iraqio zei:
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.

Ligt het aan mij of is hier niet echt duidelijk wat de vraag/opmerking precies is... :confused:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
cbd en zyprexa liggen elkaar niet

thc en zyprexa juist wel, maar je wordt echt minder high -- gewoon stoned en slaperig

zyprexa heeft halfwaardetijd van 27 uur geloof ik

Bovenaan