zommes zei:
Dit is hetzelfde als met pillen, zoals ik al eerder heb gezegd.
Die blottervellen kan je zo per duizend kopen, ook degene waar je normaal heel erg hard van gaat. Dan is het nog een kwestie van een beetje betrouwbaar bullshit verhaaltje ophangen en je kan mensen zo lucht verkopen.
De maximale hoeveelheid LSD die op een trip kan zitten, ligt op ongeveer 250 ug. Gemiddeld zit er 50 tot 100 ug op een tab. Alles daarboven moet je met een dikke korrel zout nemen en boven de 300 ug: BULLSHIT tot je die testresultaten hebt en hier aan ons kan laten zien.
haha in nederland mss maar in België zijn er genoeg trips waar ik zeker van weet dat ze veel meer dan 250 ug bevatten, ik heb al op 30, 50, 100; 200, 300 en 400 mics getript en ik kan je met zekerheid zeggen dat ik al trips heb gehad boven die 300 ug
Meestal waarschuwen de dealers en gebruikers je zelfs dat die trips heel straffe zijn en dat je best niet met een volledige begint..
dusja als iedereen zegt van die explorers zijn nie normaal, daar zit zeker 300 op (op een paar valse na want die bestaan jammer genoeg ook, maar niet zo erg als bij pillen) dan weet ik niet waarom ik jou verhaaltje zou moeten geloven
en aja de enigste trips van waar ik weet dat er zijn die niet werken zijn die fenatyl hartjes, maar je hebt zodanig veel hartjes dat je niet weet wat voor soort het is..
tis wel zo dat bij de algemeen bekende tekeningen zoals hartjes, hoffmans enzo je niet zo goed kan wetne wat je nu hebt..
als er nieuwe tekeningen op de markt komen, bv explorers of mayas dan heb je veel meer kans dat je de echte hebt, zeker als je ze van een betrouwbare bron hebt