Zwarte trips...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Iemand was hier bij mij en klaagde over een hollandse griet die hun 8 zwart gekartelde kartonnetjes had verkocht op de VUV. :cry:

Heeft er iemand ooit Zwarte trips gezien ? :confused:

Alle 8 voelden niets..... kosten wel geld uiteraard. :angry:

Even een lijst opsommen hier van neptrips en hun verkopers ?? :wave:

De digitale schandpaal staat open:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
heb ns n keer 100 amperwerkende Hoffmans gehad. VOlgens mij bevatte ze maar 25µg of zelfs minder... maar twas ookwel eel goedkoop, maar 250€ voor 100...

Armani7

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
heb ns n keer 100 amperwerkende Hoffmans gehad. VOlgens mij bevatte ze maar 25µg of zelfs minder... maar twas ookwel eel goedkoop, maar 250€ voor 100...

nja maar toch :)

Jeller

Badass junkie
nope bijna al mijn trips waren zelfs tegen of over 200 mics :)
heb er wel al gehad die maar ongeveer 100 hadden ma die voelt ge dus ook nog wel vrij goed

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
niet afdwalen mensen ..

het gaat om niet werkende nep trips !!

Het gaat om trips die niet bekend zijn ... zwarte trips bijvoorbeeld ?

Of een vel trips met een 1 groot hart erop ?

Dingen die al bestaan hoeven niet vermeldt te worden

:wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het heeft geen zin om een internet database aan te leggen met 'neptrips'. Vellen met afbeeldingen kunnen zo op het internet gekocht worden, dus de afbeelding zegt niets over hoeveel microgram er wel niet in je lsd zit. Het is bij lsd tegenwoordig bijna net zo erg als met pillen, omdat het gebruik van LSD weer in een opwaartste spiraal zit.

Ikzelf heb wel al eens gehoord van beruchte 'Doodskopjes' en 'Engeltjes'. Op de doodskopjes zouden meer dan 600ug zitten en de engeltjes zouden weer geen ruk voorstellen.

Ben ze zelf overigens nooit tegengekomen.

zommes

Badass junkie
Dit is hetzelfde als met pillen, zoals ik al eerder heb gezegd.

Die blottervellen kan je zo per duizend kopen, ook degene waar je normaal heel erg hard van gaat. Dan is het nog een kwestie van een beetje betrouwbaar bullshit verhaaltje ophangen en je kan mensen zo lucht verkopen.

De maximale hoeveelheid LSD die op een trip kan zitten, ligt op ongeveer 250 ug. Gemiddeld zit er 50 tot 100 ug op een tab. Alles daarboven moet je met een dikke korrel zout nemen en boven de 300 ug: BULLSHIT tot je die testresultaten hebt en hier aan ons kan laten zien.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
zommes zei:

Die blottervellen kan je zo per duizend kopen, ook degene waar je normaal heel erg hard van gaat. Dan is het nog een kwestie van een beetje betrouwbaar bullshit verhaaltje ophangen en je kan mensen zo lucht verkopen.

De maximale hoeveelheid LSD die op een trip kan zitten, ligt op ongeveer 250 ug. Gemiddeld zit er 50 tot 100 ug op een tab. Alles daarboven moet je met een dikke korrel zout nemen en boven de 300 ug: BULLSHIT tot je die testresultaten hebt en hier aan ons kan laten zien.

Het jammere is dat je de testresultaten niet op een papiertje krijgt, maar deze worden via de telefoon met je doorgenomen. Je hebt dus nooit echt bewijs of het echt zo is.

zommes

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Het jammere is dat je de testresultaten niet op een papiertje krijgt, maar deze worden via de telefoon met je doorgenomen. Je hebt dus nooit echt bewijs of het echt zo is.

Dan neem je dat gesprek maar op. Tot die tijd geloof ik niks van hoeveelheden boven de 250 ug. :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben het wel met Zommes eens .....

Eerst zien en dan horen, opnemen van het gesprek ?
Ik zal is vragen of dat kan ?

hehe

Stonie

zommes

Badass junkie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja die heb ik klaar staan .....
En als opwarmertje krijg ik binnenkort de opium resultaten weer terug.
Misschien dat ze ook toestemming geven voor een opname anders moet het stiekummmmmm

Stonie

Jeller

Badass junkie
zommes zei:

haha in nederland mss maar in België zijn er genoeg trips waar ik zeker van weet dat ze veel meer dan 250 ug bevatten, ik heb al op 30, 50, 100; 200, 300 en 400 mics getript en ik kan je met zekerheid zeggen dat ik al trips heb gehad boven die 300 ug :wink:

Meestal waarschuwen de dealers en gebruikers je zelfs dat die trips heel straffe zijn en dat je best niet met een volledige begint..

dusja als iedereen zegt van die explorers zijn nie normaal, daar zit zeker 300 op (op een paar valse na want die bestaan jammer genoeg ook, maar niet zo erg als bij pillen) dan weet ik niet waarom ik jou verhaaltje zou moeten geloven :rolleyes:

en aja de enigste trips van waar ik weet dat er zijn die niet werken zijn die fenatyl hartjes, maar je hebt zodanig veel hartjes dat je niet weet wat voor soort het is..

tis wel zo dat bij de algemeen bekende tekeningen zoals hartjes, hoffmans enzo je niet zo goed kan wetne wat je nu hebt..

als er nieuwe tekeningen op de markt komen, bv explorers of mayas dan heb je veel meer kans dat je de echte hebt, zeker als je ze van een betrouwbare bron hebt

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
bewaar er eentje van je aller aller beste en ik laat hem testen ik breng ze allemaal naar Rotterdam gratis en voor niets ....
Kost je uiteraard wel je beste trippy !

Om jullie belgen ook eens de optie te geven.

Stonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Pff ik zou het niet eens willen, trippen op meer dan 250... Volgens mij had ik dit weekend 120 ofzo en iki tripte hem al de pan uit :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Ik heb tweemaal trips gehad van +- 200 ug, wat ik alleen weet doordat ik ooit zegels van iemand overkocht op ee feest die ze had getest en die waren 150 ug, en toen had ik al 100 ug vloeibare (wat ook zeker werkte) op, dus als de zegels los daarna sterker leken dan die trip moesten ze toch minstens 200 ug zijn.
Maar eigenlijk is de limiet van wat je op een zegel vind hoeveel er op past, en ik geloof dat boven de 200-300 ug vrijwel niet gemaakt wordt omdat toch bijna niemand daar lekker van tript en die dingen dan wil gaan halveren. Tussen de 100 en 200 ug levert al prima trips op.

flashkop

Bewuste gebruiker
idd, maar op een zegel graakt echt wel meer dan 250µg hoor, 250µg is namelijk een tiende van een zandkorrel ofzo...

Bovenaan